• Ten eerste: ik weet niet helemaal of dit het goede subforum is. Ik hoop het wel.

    Ik werk nu al bijna een jaar voor mezelf aan een verhaal, op papier. Nu wil ik het misschien online zetten, maar dit zal een hoop werk zijn. Dus nu aan jullie de vraag: zouden jullie het onderstaande verhaal interessant vinden?

    Het verhaal:
    Mijn verhaal gaat over de kroonprins Bredan van het koninkrijk Fenea en zijn broertje Faellan. We leren hem kennen als op zijn derde zijn broertje wordt geboren en volgen zijn levensverhaal. Langzaam komt hij erachter dat zijn land niet zo veilig is als gedacht en al jong moet hij vechten tegen de anquiza, een gevaarlijk ras van slangenwezens. Hij sluit vriendschappen en maakt vijanden, leert liefde en bedrog kennen. Hij raakt gefascineerd door de verhalen uit zijn land en vind een mythisch zwaard. Zal hij een succesvolle koning worden en zijn land kunnen beschermen of leidt zijn eigenzinnigheid tot een ramp?

    Ik heb nu op papier ongeveer 20 hoofdstukken, elk ongeveer 1000 woorden lang. Als je mijn schrijfstijl wilt leren kennen, kijk dan naar mijn vorige verhaal, adventurer.

    Lijkt het jullie wat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als je schrijfstijl prettig is, ga ik een kijkje nemen. Je moet online zetten wat je wilt, wil je het niet, simpel, dan doe je het niet, maar wil je me wel waarschuwen?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Als je schrijfstijl prettig is, ga ik een kijkje nemen. Je moet online zetten wat je wilt, wil je het niet, simpel, dan doe je het niet, maar wil je me wel waarschuwen?


    Zal ik doen! Je hebt een leuke username, trouwens


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I'm going to read it, zoals altijd ^^
    Was dat ene hoofdstukje dat je me ooit gestuurd hebt een deel daarvan?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    I'm going to read it, zoals altijd ^^
    Was dat ene hoofdstukje dat je me ooit gestuurd hebt een deel daarvan?


    Ja, dat was het. En ik had ook niets anders verwacht van je. Dankjewel!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Ja, dat was het. En ik had ook niets anders verwacht van je. Dankjewel!


    Haha, graag gedaan :)
    Wanneer ben je van plan te beginnen?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Haha, graag gedaan :)
    Wanneer ben je van plan te beginnen?


    Ik weet nog niet zeker of ik ga beginnen. Vandaar dit topic. Het is veel werk om een heel boekje volgeschreven over te typen. Ik doe er bijna een half uur per hoofdstuk over.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 14:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Om eerlijk te zijn vind ik het idee niet heel origineel, maar het onderwerp ligt me wel, dus ik ben toch wel nieuwsgierig. Om die reden zou ik het wel willen lezen. (:
    Wil je me waarschuwen, mocht je het online zetten?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het idee niet heel origineel, maar het onderwerp ligt me wel, dus ik ben toch wel nieuwsgierig. Om die reden zou ik het wel willen lezen. (:
    Wil je me waarschuwen, mocht je het online zetten?


    Zal ik doen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zou wel een kijkje willen nemen ondanks dat het niet helemaal binnen mijn interesse valt.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Ik weet nog niet zeker of ik ga beginnen. Vandaar dit topic. Het is veel werk om een heel boekje volgeschreven over te typen. Ik doe er bijna een half uur per hoofdstuk over.


    Hmm, dat ken ik. Mijn eigen verhalen schrijf ik ook altijd deels eerst in een boekje. En dat overtypen is veel werk...
    Maarja, er lijkt interesse te zijn :Y)


    Stenenlikker

    Ik heb het niet zo op volk-tegen-volk-verhalen, maar aan de bovenstaande reacties te lezen, zijn anderen wel enthousiast. Ik zou het gewoon doen. c:


    Searching heavens for another earth