• Ten eerste: ik weet niet helemaal of dit het goede subforum is. Ik hoop het wel.

    Ik werk nu al bijna een jaar voor mezelf aan een verhaal, op papier. Nu wil ik het misschien online zetten, maar dit zal een hoop werk zijn. Dus nu aan jullie de vraag: zouden jullie het onderstaande verhaal interessant vinden?

    Het verhaal:
    Mijn verhaal gaat over de kroonprins Bredan van het koninkrijk Fenea en zijn broertje Faellan. We leren hem kennen als op zijn derde zijn broertje wordt geboren en volgen zijn levensverhaal. Langzaam komt hij erachter dat zijn land niet zo veilig is als gedacht en al jong moet hij vechten tegen de anquiza, een gevaarlijk ras van slangenwezens. Hij sluit vriendschappen en maakt vijanden, leert liefde en bedrog kennen. Hij raakt gefascineerd door de verhalen uit zijn land en vind een mythisch zwaard. Zal hij een succesvolle koning worden en zijn land kunnen beschermen of leidt zijn eigenzinnigheid tot een ramp?

    Ik heb nu op papier ongeveer 20 hoofdstukken, elk ongeveer 1000 woorden lang. Als je mijn schrijfstijl wilt leren kennen, kijk dan naar mijn vorige verhaal, adventurer.

    Lijkt het jullie wat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als je schrijfstijl prettig is, ga ik een kijkje nemen. Je moet online zetten wat je wilt, wil je het niet, simpel, dan doe je het niet, maar wil je me wel waarschuwen?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Als je schrijfstijl prettig is, ga ik een kijkje nemen. Je moet online zetten wat je wilt, wil je het niet, simpel, dan doe je het niet, maar wil je me wel waarschuwen?


    Zal ik doen! Je hebt een leuke username, trouwens


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I'm going to read it, zoals altijd ^^
    Was dat ene hoofdstukje dat je me ooit gestuurd hebt een deel daarvan?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    I'm going to read it, zoals altijd ^^
    Was dat ene hoofdstukje dat je me ooit gestuurd hebt een deel daarvan?