• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jua, dat snap ik ook wel. Maar het is nou niet bepaald mogelijk om op twee Moroi tegelijk te letten, tenzij ze samen wonen o.i.d.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Jua, dat snap ik ook wel. Maar het is nou niet bepaald mogelijk om op twee Moroi tegelijk te letten, tenzij ze samen wonen o.i.d.

    Nou, dat kan toch een mogelijkheid worden. Er komen dan heus wel maatregelen e.d. voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guys, laat anders het afleur gewoon bepalen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Guys, laat anders het afleur gewoon bepalen (;

    Dat doe ik ook, maar ik zei ALS het nodig was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    Guys, laat anders het afleur gewoon bepalen (;


    Thanks.(:

    Oké, ik ga haar even een berichtje sturen, als ze de rol nog wilt wordt er nog een Moroi bij Maia gezet, als ze het niet wil dan blijft het het gewone rooster, alleen dan met een andere Moroi.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    En vergeet dus niet dat mijn Moroi er ook nog bij moet (;


    Credendo Vides

    Mag ik een Dhampier en Moroi?


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Mag ik een Dhampier en Moroi?


    Ja hoor.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou je mijn rol ook nog in het overzicht willen zetten ?


    Credendo Vides

    Oke, ik zal ze even aanmaken dan (: Is het goed als ik gewoon karakters van mijn eigen RPG gebruik? Ben namelijk een beetje lui (':


    "We accept the love we think we deserve."


    Naam: Aiden Josh Mccloud
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Dhampier
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17 jaar, 16 maart 1996
    Uiterlijk: Aiden heeft bruin haar dat in een perfect skaters kapsel zit, hij draagt vaak ook nog eens een muts op zijn hoofd. Hij heeft storm grijze ogen en kuiltjes in zijn wangen wanneer hij lacht. Hij heeft lichte sproeten die alleen in de zomer te zien zijn wanneer hij verkleurt. Aiden is ongeveer 1,80 en is slank gebouwd. Hij is lichtelijk gespierd, maar heeft ondanks toch nog veel kracht. Zijn conditie is prima en hij heeft perfect rechte tanden die mooi wit gekleurd zijn. Het liefst draagt Aiden een wijde broek en een egaal t-shirt, of iets dat een beetje sportief oogt. Zolang het maar comfortabel zit vind hij het prima.
    Karakter: Aiden is een vriendelijk en spontane jongen die het erg leuk en gezellig vind om met mensen te praten. Hij maakt snel vrienden en was daarom op zijn vorige school ook erg populair. Maar ondanks dat Aiden een hart van goud heeft en er altijd voor je zal zijn, kan hij ook zeker koppig en ontzettend brutaal zijn. Hij laat niet makkelijk over zich heen lopen en dat maakt dat hij daardoor vaak in de problemen komt. Aiden is ook zeker niet bang om zijn mening te uiten en het kan hem vrij weinig schelen wat mensen van hem denken. Wanneer hij je niet mag zal hij niet kinderachtig je leven zwart proberen te maken. Aiden is niet wraakzuchtig ingesteld, maar wanneer het om een grap gaat laat hij zich zeker niet makkelijk pakken. Aiden heeft vooral veel humor en je kan altijd met hem lachen. Hij is dan ook altijd in voor een grap.
    Familie: Zijn vader was een Dhampier en zijn moeder een Moroi. Beiden ouders zijn 4 jaar geleden gestorven in een gevecht en hij is in die tussentijd opgegroeid bij zijn oma.
    Extra: Aiden kan erg goed overweg met een pijl en boog, dit is tenslotte iets waar hij in uitblinkt. Voor de rest is hij hard bezig met trainen zodat hij goed voorbereid is om zijn Moroi te kunnen beschermen.


    Naam: Audrey Lynn Winchester
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Moroi
    Element: Water
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17 jaar, 20 juli 1996
    Uiterlijk: Audrey heeft lang, bruin, golvend haar en oceaan, blauwe ogen. Ze is erg tenger en ongeveer rond de 1,70. Haar conditie is prima en haar lichaam is soepel en lenig. Voor de rest is ze niet echt super sterk, wat het voor een ander makkelijk zou maken om haar te verslaan qua kracht. Voor de rest draagt Audrey vaak dit soort stijlen kleding in de winter en in de zomer dit soort stijlen kleding.
    Karakter: Audrey is een vriendelijk, rustig en behulpzaam persoon. Ze houd graag andere tevreden en daardoor vergeet ze soms zichzelf. Als ze rond mensen is die ze niet zo goed kent is ze erg verlegen en terughoudend. Wanneer je haar beter leert kennen merk je ook dat ze een heel levendig persoon is met een grote fantasie en veel ideeën. Ze houd van sporten, drama, en muziek en is heel erg creatief en prima om mee samen te werken. Je kan zeker met Audrey lachen wanneer je haar goed leert kennen. Soms kan Audrey ook serieus en volwassen zijn wat sommige mensen nog al eens saai noemen. Audrey is een goede luisteraar en helpt je graag met je problemen. Vriendschap is voor haar erg belangrijk dus een geheim bewaren kan ze als geen ander beter.
    Familie: Haar moeder is een Moroi, maar haar vader is gewoon een mens. Ze heeft ook nog een broertje, James, van 11 jaar oud.
    Extra: / (misschien voeg ik hier later wat aan toe)

    Is het zo goed? Of moet er nog iets aangepast worden?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:39 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    17 jaar, 20 juli 1996


    Volgens mij klopt dit niet... moet ze niet nog 16 zijn ?
    tenzij de RPG zich afspeelt na die verjaardag (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Volgens mij klopt dit niet... moet ze niet nog 16 zijn ?
    tenzij de RPG zich afspeelt na die verjaardag (;


    Jah ik weet niet precies wanneer het zich afspeelt haha (': maar als het zich op 1 septermber, 2013 afspeelt dan is ze 17. Als het eerder is dan is ze idd gwn nog 16 xd Maar dan pas ik gewoon haar verjaardag aan (':


    "We accept the love we think we deserve."