• Ik heb alles gelezen en het een beetje veranderd.
    Oude tekening
    Nieuwe tekening
    Je mag altijd tips geven of iets anders

    @lisaneeeeeee hier zijn andere tekeningen
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    klik

    En ik heb nog een tekening
    Een wolf of een hond.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 22:25 ]


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Prachtig, alleen... De bovenbenen en billen zijn niet in verhouding met het lichaam, aangezien ze vrij dun is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoals al gezegd is kloppen de verhoudingen niet echt, maar ik moet niks zeggen want ik kan het zelf niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind 'm niet heel bijzonder ofzo, maar hij is niet slecht. Ik zou inderdaad aan je verhoudingen werken en niet meer op lijntjes papier tekenen, dat is zonde.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik kan je wel tips geven als je wil :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Misschien zou je de voorste bovenbeen iets dunner kunnen maken,
    Ik vind wel de schaduwen echt heel erg mooi.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind hem best mooi, het is zoveel mooier dan ik ooit zou kunnen tekenen.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik vind hem best mooi, het is zoveel mooier dan ik ooit zou kunnen tekenen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De bovenbenen/billen zitten een beetje raar in elkaar. Een beetje.. Rond, zeg maar :') Maargoed, naast dat, vind ik het wel een leuk idee en ik vind dat je de voeten mooi getekend hebt (:


    Inspiration can hit you any time

    Melieke schreef:
    Zoals al gezegd is kloppen de verhoudingen niet echt, maar ik moet niks zeggen want ik kan het zelf niet.


    & iets uitgewerktere schaduwen ?
    Ik vind het bestwel knap gedaan , zoiets zou ik dus echt niet kunnen ! (A)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 19:13 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ze heeft geen borsten, zo lijkt 't althans (: Dus onderbuik iets 'dunner' en dat bovenbeen sowieso, haha. De armen lijken ook beetje spaghetti-achtig, maar de benen vind ik weer erg schattig! Gewoon beetje op de verhoudingen letten en dan is het al stukken beter (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Licet schreef:
    Ik kan je wel tips geven als je wil :Y)

    Oke :)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.