• Wat vinden jullie zo leuk aan JB?

    effe voor alle duidelijkheid NIET zijn muziek daar is niks mis mee!!!

    Maar al dat te laat komen, de stoere badboy uithangen enzovoort...

    Hoe kun je daar fan van blijven?
    Want ok te laat komen is normaal maar zo vaak?


    PS dit is GEEN haat topic gewoon een vraag topic.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eh wel....het gaat tenslotte om de muziek bij een artiest?=') Daarbij....ik vind hem niet lelijk...x3


    You were born original, don't die as a copy.

    En even om de duidelijkheid, ja hij komt te laat en ja daar stoor ik me als fan ook aan hoor, maar dat betekent niet dat ik meteen geen fan meer ben...ik kan niet door zijn te laat komen zijn muziek opeens lelijk vinden. Het feit is ook dat de media gewoon in zijn nek hijgt en ze hem slecht neerzetten en dingen verdraaien. Hij doet dingen die niet goed zijn maar de media verzint ook dingen die hij zou hebben gedaan die niet goed zijn en hij doet ook genoeg goede dingen maar die worden dan weer niet zo belicht of gewoon vergeten..=)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 23:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    En even om de duidelijkheid, ja hij komt te laat en ja daar stoor ik me als fan ook aan hoor, maar dat betekent niet dat ik meteen geen fan meer ben...ik kan niet door zijn te laat komen zijn muziek opeens lelijk vinden. Het feit is ook dat de media gewoon in zijn nek hijgt en ze hem slecht neerzetten en dingen verdraaien. Hij doet dingen die niet goed zijn maar de media verzint ook dingen die hij zou hebben gedaan die niet goed zijn en hij doet ook genoeg goede dingen.=)

    Ja maar ook uit een hotel gezet worden etc.

    Dit gaat er toch over of niet?

    Ik wil hier nu wel geen discussie over beginnen of we kunnen een nachtje op Q zitten:)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)
    Ja maar ook uit een hotel gezet worden etc.

    Dit gaat er toch over of niet?

    Ik wil hier nu wel geen discussie over beginnen of we kunnen een nachtje op Q zitten:)


    Dit gaat er toch over? Sorry maar die zin begrijp ik niet helemaal.
    Ik zal niet ontkennen dat hij fouten maakt maar daarnaast doet hij ook heel goede dingen waar niet naar gekeken word.


    You were born original, don't die as a copy.

    /

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 23:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SPECS schreef:
    (...)

    Dit gaat er toch over? Sorry maar die zin begrijp ik niet helemaal.
    Ik zal niet ontkennen dat hij fouten maakt maar daarnaast doet hij ook heel goede dingen waar niet naar gekeken word.


    Dit gaat er toch over is een uitdrukking waarmee hij bedoeld dat het té veel is, té erg, weet ik het allemaal.


    Your make-up is terrible


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Deze vraag is volgens mij al een keer gesteld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er zijn al een heleboel topics over dit onderwerp geweest; 1, 2, 3. Volgens mij was er zelfs niet zo heel lang geleden nog eentje, al zou ik dat ook kunnen verwarren met dezelfde vraag over One Direction. Ik weet het niet meer zeker. (krul)

    Waar het naar mijn mening uiteindelijk altijd op neerkomt is dat je er gewoon fan van bent en inziet wat er leuk aan is, of je bent dat niet en ziet het dus ook niet. Het is voornamelijk een kwestie van smaak. Waarom houd jij wel of niet van de kleur groen? Nou zijn er bij een persoon natuurlijk wel wat meer onderbouwde argumenten te verzinnen voor je mening dan bij een kleur, maar het blijft zo dat jij misschien totaal geen waarde hecht aan zijn muziek, terwijl anderen zijn nummers zo geweldig vinden dat ze het belangrijker vinden dan irritatie over hoevaak hij te laat komt. Het valt gewoon niet echt uit te leggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er zijn al een heleboel topics over dit onderwerp geweest; 1, 2, 3. Volgens mij was er zelfs niet zo heel lang geleden nog eentje, al zou ik dat ook kunnen verwarren met dezelfde vraag over One Direction. Ik weet het niet meer zeker. (krul)


    Dat wist ik niet(zip)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hij heeft wel oké liedjes. Voor de rest zou ik het niet weten, mijn mening.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Hij heeft wel oké liedjes. Voor de rest zou ik het niet weten, mijn mening.


    Ik deel dezelfde mening


    Queer zijn is gewoon alles


    ars moriendi

    Square schreef:
    Er zijn al een heleboel topics over dit onderwerp geweest; 1, 2, 3. Volgens mij was er zelfs niet zo heel lang geleden nog eentje, al zou ik dat ook kunnen verwarren met dezelfde vraag over One Direction. Ik weet het niet meer zeker. (krul)

    Waar het naar mijn mening uiteindelijk altijd op neerkomt is dat je er gewoon fan van bent en inziet wat er leuk aan is, of je bent dat niet en ziet het dus ook niet. Het is voornamelijk een kwestie van smaak. Waarom houd jij wel of niet van de kleur groen? Nou zijn er bij een persoon natuurlijk wel wat meer onderbouwde argumenten te verzinnen voor je mening dan bij een kleur, maar het blijft zo dat jij misschien totaal geen waarde hecht aan zijn muziek, terwijl anderen zijn nummers zo geweldig vinden dat ze het belangrijker vinden dan irritatie over hoevaak hij te laat komt. Het valt gewoon niet echt uit te leggen.


    Laatst was er wel een 'Waarom al die haat op JB'-topic.
    Verder eens.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Omdat hij werkelijk om zijn fans geeft, hij mooie muziek maakt en eigenlijk alles wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."