• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Elina loopt rond door storybrooke, gekleed in een rode jurk die tot haar knieën kwam en een leren jas daarover heen. Ze draagt haar bruine lokken in een vlecht en ze heeft haar pijl en boog set aan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik liep aan de rand van het bos, met mijn leren jasje en mijn blauwe broek, ik had ook nog een groene riem met daaraan 1 stoffen bakje met dierenvoer en een kleine dolk. Ik zag een meisje en dacht meteen dat ik haar nog niet had gezien ik zwaaide en zei; '' Hey, ben je nieuw hier?''

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 10:37 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou



    Elina ziet een meisje, die duidelijk jonger dan haar is naar haar zwaaien. De Cypriot zwaait terug terwijl ze naar haar toe gaat. "Ik ben hier nog redelijk nieuw," zegt ze glimlachend "Ik woonde namelijk vroeger in Cyprus,"

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 20:01 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cyprus dacht ik bij mezelf, wat is dat voor iets. Vast een plaatsje dacht ik uiteindelijk. "Wat leuk dat je er bent, van welke wereld kom je, want tegenwoordig komen ze overal vandaan zelfs de toverwereld." Ik liep naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 8:47 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Elina grijnst als het meisje vraagt van welke wereld ze vandaan komt. Meestal komen de inwoners van allerlei magische werelden, maar zij is hartstikke aards. "Ik kom gewoon van planeet Aarde," zegt ze dan ook "Lekker zeldzaam in storybrooke, en jij?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Verveelt zit ik te kauwen op mijn kauwgom, terwijl ik mijn nagels bestudeer. Ik helpt Granny graag, maar het werk is saai. Iedere dag komen dezelfde mensen eten bij Granny's, er gebeurt weinig in het stadje Storybrooke. Het liefste zou ik de wijde wereld intrekken, nieuwe dingen ontdekken. Maar waar kan ik heen? Juist, nergens. Dus blijf ik maar bij haar Granny's werken. "Ruby, aan het werk!" schreeuwt haar oma vanuit de keuken. Zuchtend haal ik mijn schouders op en bedien de klanten.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 10:46 ]


    When you believe your dreams come true

    "Mooi, m'n parkeerplaats is nog onbezet." Soepeltjes parkeer in mijn auto en stap ik uit. Ik rek me eens goed uit en loop vervolgens Granny's binnen. Ik neem plaats op mijn vaste plek, de tweede stoel aan de toonbank vanaf de deur gezien.
    "Standaard receptje voor me, alsjeblieft." Elke dag kwam ik langs Granny's om mijn chocolade donut met koffie te halen.
    "Ruby, aan het werk!"
    Verbaast kijk ik om en zie Ruby opstaan en richting klanten lopen om deze te bedienen.


    Do I look like Mother Teresa?

    (we schrijven wel alles zo met een soort verhaal)
    Ik moet glimlachen als ze zegt lekker zeldzaam in storybrooke. Op dat moment kwam mijn hond Spike aan rennen. De rest hoorde hem blaffen, maar ik hoorde: 'Henry is klaar, jullie kunnen beginnen.'
    ''sorry, maar ik moet gaan, ik geef mijn neefje paardrijles.'' ''Ik zie je nog wel een keer in het bos.''
    Ik zwaaide en rende achter Spike aan naar de manege.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 8:46 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Interessant," zeg ik glimlachend terwijl ik merk dat ze weg moet gaan. "Geeft niet,"zeg ik glimlachend terwijl ze vertrekt. Ik loop veder naar Granny's om wat drinken te halen. Als ik binnenkom, neem ik plaats aan de laatste stoel van de bar. "Mag ik een warme chocolademelk alsjeblieft?" vraag ik beleefd.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 9:17 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik kwam aan op de manege en zag dat Henry probeerde om het paard te komen. Ik moest heel hard lachen toen hij het opgaf. ''Lisa, hoelang sta jij er al?''
    ''lang genoeg antwoordde ik terug. ''Het zadel zit niet goed vast, daarom val je er steeds vanaf.''Henry kijkt me raar aan maar begint daarna te lachen. Zodra hij erop zit vraagt hij of we een stukje kunnen rijden naar Granny's, omdat hij dorst had. Dorst dacht ik bij mezelf zeker van al dat vallen, maar ik protesteerde niet en stapte zelf ook op een paard. Mijn paard en ik liepen langs Henry we liepen in stap naar Granny's.

    Het voelde gek om weer terug te zijn in Storybrooke. De vloek was weg, en ik zelf was weer terug. Ik kon ook niet omschrijven wat er in die tussen tijd was gebeurd. Het enige wat ik wist dat ik dood was, maar hoe kwam ik nu dan terug? En hoe was ik dood gegaan? Verbaast keek ik op, mijn bestelling was gereed. Net toen ik weg wilde lopen passeerde een meisje me, ze droeg een een rode jurk die tot har knieën kwam en een leren jas daarover heen. Haar bruine lokken droeg ze in een vlecht. Vreemd, dit meisje heb ik nooit eerder gezien in Storybrooke.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Als Ik Graham zie zitten schrikt ik. Hij was toch dood? Hoe kon hij dan hier in Granny's zitten? Ik reikt hem zijn bestelling aan, wanneer hij er vandoor gaat. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus blijf ik stil als ik hem nakijk. Ik richt mij weer op de andere klanten. Daar vraagt een meisje naar een warme chocolademelk. Ik neem haar in me op, maar ze komt mij niet bekent voor. Ook haar geur heb ik nog nooit geroken. 'Goedemiddag, komt er aan' beantwoord ik haar. Vervolgens zet ik de chocolademelk bij haar neer. Geïnterneerd blijf ik bij haar staan. 'Jij komt hier niet vandaan' zeg ik bevestigend. 'Dus wie ben jij, vreemdeling?' ik kijk haar diep in de ogen aan.


    When you believe your dreams come true

    Lisa
    Henry en ik komen aan bij Granny's. Ik zie dat Ruby met dat meisje uit het bos praat ik loop naar hun toe. Henry zegt tegen Ruby: "mag ik een chocolademelk met kaneel?"
    "voor mij een zonder kaneel als dat kan?"
    Ruby neemt de bestelling op en gaat weer. "hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ik aan het meisje.

    Graham

    Het wordt steeds gekker. Voordat ik nog buiten ben komt Henry naar binnen lopen met een meisje. Met haar blonde haar, dat gezicht. Emma Swan? Dat kan toch niet? Snel haal ik die gedachtes uit mijn hoofd. Ik steek me hand in de lucht roep nog een bedankje naar Ruby en groet Granny. Daarna loop ik naar buiten richting mijn auto.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 10:56 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Het meisje heeft nog niet geantwoord. Zuchtend kijk ik naar tieners voor mij. 'Lisa en Henry, zien jullie niet dat ik in gesprek ben?' Omdat het meisje nog niet geantwoord heeft haal ik snel hun bestelling op en loop weer naar de tafel van het onbekende meisje.


    When you believe your dreams come true