• In een met schaduwen gevuld steegje zie je 2 grote rode deuren met een grote bewaker. Deze deuren geven toegang tot de meest exclusieve club van de stad. "Sweet Bites" heet de club. Iedereen wil er heen maar slechts enkelen mogen naar binnen. Een groepje vrienden weet op een avond naar binnen te komen maar dat is de grootste fout van hun leven.

    Welkom in Sweet Bites! Dit is dé plek voor vampieren van over de hele wereld. Waar feesten prioriteit nummer 1 is en bloed nummer 2. Bloed word aan de bars geserveerd. De DJ speelt de hotste hits en iedereen gaat los.

    De vrienden herinneren zich de volgende ochtend niks meer maar worden wakker in een vreemde villa. Ze kunnen er niet ui maar vinden wel een brief;

    Welkom,

    Jullie zijn in mijn huis, ik ben de club eigenaaresse.
    Bloed staat in de koelkast als jullie zin krijgen.
    Pogingen tot ontsnappen is zinloos.
    Probeer elkaar niet aan te vallen en jullie kracht onder controle te houden.
    Voor verdere informatie, ik ben rond 3 uur terug.

    --

    Niemand snapt wat van de brief maar al snel merken jullie dat er vreemde beet afdrukken in jullie nek staan. Wat is er aan de hand?

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Vampierkracht: (max. 2)
    Extra:



    Meisjes:

    -Alexandra Rose Romano. door: Malino
    -Skylar "Sky" Grace Violet Valencia. door: HurtedHeart

    Jongens:

    - Matheo Elliot Gabriëls. door: Fleeko

    Eigenaaresse:

    Naam: Ivory White
    Leeftijd: 20/398
    Geslacht: Meisje
    Karakter: Ivory is een vrolijk meisje. Ze is al meer dan 300 jaar een vampier en vind het af en toe best eenzaam. Daarom opende ze een club, zo kan ze meer vrienden krijgen. Makini is haar enige liefde verloren aan zijn ouderdom 308 jaar geleden. Ze probeert er niet aan te denken maar soms is ze daarom best verdrietig. Makini wil nooit mensen kwaad doen dus drinkt ze bloed van dieren.
    Uiterlijk:



    Vampierkracht: Als ze tekent komen de tekeningen tot leven (denk aan ze schilderijen en foto's in Harry Potter) en ze is ongevoellig voor krachten van andere vampieren
    Extra: Ze is de eigenaaresse van de club

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:10 ]

    Ik reserveer een meisje! Is ze dan van die vrienden groep zeg maar, of al eerder een vampier?

    Bieberen schreef:
    Ik reserveer een meisje! Is ze dan van die vrienden groep zeg maar, of al eerder een vampier?


    van de vriendjen groep, de enige die al vampier is is de eigenaaresse :)

    Ik wil best wel een jongen reserveren ,maar zijn er nog verdere regels ,zoals hoeveel zinnen je minimaal moet schrijven enzo,aangezien ik dat niet vind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    Ik wil best wel een jongen reserveren ,maar zijn er nog verdere regels ,zoals hoeveel zinnen je minimaal moet schrijven enzo,aangezien ik dat niet vind.


    ik heb nog niet echt bepaalde regels geschreven nee maar ik verwacht gewoon dat iedereen wel weet dat je niet te kort moet schrijven en gewoon normaal Nederlands typt.

    Ik reserveer een meisje!


    El Diablo.

    nog meer mensen?

    Ik wil de eigenaresse wel spelen?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik wil de eigenaresse wel spelen?


    die is al bezet, sorry

    Naam: Alexandra Rose Romano.
    Leeftijd:[/b 17.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Karakter: RPG.
    Uiterlijk:



    Vampierkracht: Ze kan je botten besturen, ze kan je dus gewoon besturen en laten doen wat ze wil. Ook kan ze je hypnotiseren.
    Extra: /


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Naam: Alexandra Rose Romano.
    Leeftijd:[/b 17.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Karakter: RPG.
    Uiterlijk:



    Vampierkracht: Ze kan je botten besturen, ze kan je dus gewoon besturen en laten doen wat ze wil. Ook kan ze je hypnotiseren.
    Extra: /


    staat erbij :)

    Mag ik een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Matheo Elliot Gabriëls
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: man
    Karakter: Hij is een persoon met twee gezichten ,op het ene moment is hij erg spontaan ,sociaal en aardig. Kan hij erg actief zijn en wil hij veel doen ,maar op een ander moment kan hij plots ook boos ,agressief en grof zijn. Matheo is vaak het spontane en hij houd van grapjes maken en mensen leren kennen,maar op sommige momenten kan hij ook erg geïrriteerd geraken en kan hij in het ergste geval moordneigingen krijgen. Hij is slim en sluw ,maar laat dat niet merken,hij is vaak geniepig bezig met dingen ,waar bij beter niet zou mee bezig zijn. Ook vertrouwd hij bijna niemand ,of zal hij je niet rap vertrouwen. Het kan altijd wel lijken alsof hij je vertrouwd ,doordat hij een goed leugenaar is.
    Uiterlijk:


    Vampierkracht: (max. 2) Hij is een schild ,dus de meeste gaves zullen niet op hem werken. Hij kan dit schild mentaal en fysiek gebruiken.
    Extra Matheo rookt

    Zo goed ? :3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Skylar "Sky" Grace Violet Valencia (Skylar: Het eeuwige leven, krachtig, Liefde en schoonheid) (Grace: vriendelijkheid, vriendschap) (Violet: eerlijk en soms verlegen)
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Vampierkracht: (max. 2) Ze kan Energie besturen* en gedachten lezen**
    Extra:
    *:Dit is vrij ruim en ik zal het beschrijven al ik terug kom van mijn werk.
    **: misschien verander ik deze nog.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fleeko schreef:
    Naam: Matheo Elliot Gabriëls
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: man
    Karakter: Hij is een persoon met twee gezichten ,op het ene moment is hij erg spontaan ,sociaal en aardig. Kan hij erg actief zijn en wil hij veel doen ,maar op een ander moment kan hij plots ook boos ,agressief en grof zijn. Nick is vaak het spontane en hij houd van grapjes maken en mensen leren kennen,maar op sommige momenten kan hij ook erg geïrriteerd geraken en kan hij in het ergste geval moordneigingen krijgen. Hij is slim en sluw ,maar laat dat niet merken,hij is vaak geniepig bezig met dingen ,waar bij beter niet zou mee bezig zijn. Ook vertrouwd hij bijna niemand ,of zal hij je niet rap vertrouwen. Het kan altijd wel lijken alsof hij je vertrouwd ,doordat hij een goed leugenaar is.
    Uiterlijk:


    Vampierkracht: (max. 2) Hij is een schild ,dus de meeste gaves zullen niet op hem werken. Hij kan dit schild mentaal en fysiek gebruiken.
    Extra Matheo rookt

    Zo goed ? :3

    de gave is al in gebruik maar dat maakt verder niet veel uit, leuk personage :)

    ALittelAngel schreef:
    (...)
    de gave is al in gebruik maar dat maakt verder niet veel uit, leuk personage :)


    Oh echt ? Dan heb ik er vast overheen gelezen ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH