• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Esmee Luna McCoy

    '5...6...7...8!'Zeg ik en ik doe de dans voor aan de beginners.Ja dans.Ik ben danseres in Amerika, van de wereld beroemde Justin Bieber.Zelf kon ik het ook niet geloven.Maar ik wist meteen dat ik dit wilde toen hij me opbelde.Justin komt binnen lopen en kijkt hoe ik de dans voor doe.'Goed pauze!'Zeg ik vrolijk,want we zijn al 1 uur bezig.'Haaii.'Zegt hij.'Ik wilde het ergens met je over hebben.'Verbaasd draai ik me om.'Wat is er dan?'Vraag ik verbaasd.'Nou..ik moet een nieuw album opnemen dus jij bent 3 maanden vrij.'Mijn ogen worden groot.'Dat meen je niet?!'Breng ik er verslagen uit.Hij knikt.OMG!Rustig loopt hij naar me toe en geeft het vliegticket.'Dankje!En tot over 3 maanden.Succes met je album!'Zeg ik,en ik pak mijn spullen en ga naar mijn hotel kamer.Daar pak ik mijn tas in.Morgen ochtend om 4 uur vertrekt het vliegtuig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mon topieks]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hoe moeten we beginnen dan? Aangezien ik dat niet kan halen uit de post van Esmee. Want verder is niemand in Amerika.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    Cuming good -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Danosaur schreef:
    [hoe moeten we beginnen dan? Aangezien ik dat niet kan halen uit de post van Esmee. Want verder is niemand in Amerika.]


    [In London?]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 15:33 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mijn topics )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)


    Do what you love, love what you do

    [How do we start?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    [How do we start?]


    Jullie kunnen allemaal bezig zijn met je job,of als je 1 van de boys bent concert geven oefenen,hangen in de bus.De GF's kunnen naar de bus komen,en de achtergrond bandleden met de Boys van 1D hangen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik zat rustig op mijn bed in de Nightliner gitaar te spelen. Toch verveelde ik me heel erg. Vandaag hadden we een dag vrij. Ook was er niets geplant, dus het was zo saai. Ik legde mijn gitaar weg en viste een fles drank die ik had meegesmokkelt onder mijn kussen vandaan. Ik nam een paar grote slokken en voelde het heerlijk branden in mijn keel. Ik leunde wat naar achter. Niet veel later voelde ik de alcohol door mijn bloed gaan. ik grijnsde en nam nog een slok voor ik het dakraam open schoof, een speaker met heel slechte muziek aan zette en op het dak klom. Ik stond niet in voor mezelf met een paar slokken op en rare muziek. Ik begon gewoon lekker zelf als een malloot op het dak te dansen. Het kon me niets schelen. Ik was vrolijk, druk en aangeschoten. Daarbij waren de anderen wel wat van me gewent.


    Bowties were never Cooler

    [Liam komt later]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik zat buiten op het gras. Ik voelde me fysiek misselijk van de spanning om emily te zien. Zou er al een bobbeltje zichbaar zijn? We hadden het nog niemand vertelt. Zelfs onze ouders niet. Ik was dus erg bang dat iemand het zou zien. We hielden het stil om geen aandacht aan te trekken van iets of iemand, maar het werd natuurlijk met de week lastiger. Ik draaide mijn duimen en staarde naar de blauwe lucht. Normaal kon ik hier erg van genieten, maar nu niet. Nu was ik gewoon heel erg zenuwachtig. Ik wilde haar gewoon weer in mijn armen hebben, meer niet. Ik wilde haar en ons kindje veilig bij me hebben, hoe lastig dat ook was zo op tour.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:59 ]


    Bowties were never Cooler