• Ohh, wat een avond. Mijn clubje heeft dan toch eindelijk de cup met de grote oren te pakken! Het blijft ongelofelijk hoeveel emotie voetbal bij mensen kan losmaken. Na al die keren net niet hadden ze het meer dan wie ook verdient. En dan Arjen.. Die man heeft zoveel tegenslag en ongezouten kritiek over zich heen gekregen en is toch altijd doorgegaan.. en nu is hij gewoon man van de wedstrijd, en in mijn ogen de hele fucking Champions League, geworden.

    Als je verder totaal niet into voetbal bent is het misschien moeilijk voor te stellen, maar ik heb echt gehuild toen Arjen in de laatste minuten de goal maakte en ik zag hoe een droom van de man die ik diep respecteer uitkwam. Mijn Quizlet-signature goldt maar weer eens meer dan ooit, haha.




    Wie heeft de verschrikkelijk zenuwslopende match tussen Bayern en Dortmund gezien vanavond?


    ars moriendi

    Dragneel schreef:
    Ik weet alleen dat Bayern heeft gewonnen en dat Robben met geluk een keer heeft gescoord, dankzij het nieuws.
    I do not give one fuck about soccer, though, maar gefeliciteerd. :Y)

    Absoluut geen geluk. Hij heeft heel veel kansen gehad en de laatste prachtig afgemaakt. Blijkt maar weer op welke manier de media nieuws naar buiten kan brengen.
    Thank you! (:


    ars moriendi

    Macavity schreef:
    (...)

    Maar aan de andere kant, kijk naar Barcelona. Het is een elftal om Messi. Bij Real is het een elftal om Ronaldo, misschien iets minder, maar dan alsnog. Ik denk niet dat Guardiola Robben gaat benadelen. En anders weet ik waar zijn huis woont(cat)

    Bayern heeft niet één speler waar alles om draait. Barca zonder Messi is niks, net als Real zonder Ronaldo. Bij Bayern kan het B-elftal spelen (wat eigenlijk een denigrerende benaming is als je ziet hoe goed die zijn, met spelers als Mario Gomez en Claudio Pizarro) en winnen ze nog met groot puntenverschil. Ik zou het behoorlijk kut vinden als Guardiola van Bayern ook een eenmansclubje gaat maken waarbij alles om één speler heengebouwd wordt.

    En mooi, dan gaan we met zijn drieën Arjen gaat ook mee verhaal halen als hij het opfuckt. (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Bayern heeft niet één speler waar alles om draait. Barca zonder Messi is niks, net als Real zonder Ronaldo. Bij Bayern kan het B-elftal spelen (wat eigenlijk een denigrerende benaming is als je ziet hoe goed die zijn, met spelers als Mario Gomez en Claudio Pizarro) en winnen ze nog met groot puntenverschil. Ik zou het behoorlijk kut vinden als Guardiola van Bayern ook een eenmansclubje gaat maken waarbij alles om één speler heengebouwd wordt.

    En mooi, dan gaan we met zijn drieën Arjen gaat ook mee verhaal halen als hij het opfuckt. (cat)


    Nee! Niet op die manier. Ik bedoel het feit dat hij Robben gewoon op moet stellen en dat de Spanjaarden er een handje van hebben soms teveel mensen voor één man te laten werken. Maar Barcelona heeft een klote verdediging. Daar mogen ze echt eens in gaan investeren. Bayern heeft een geweldig team, maar ik heb gewoon wel een beetje angst voor Guardiola. Maar als hij het verkloot *slaat vuist tegen hand*


    Miep


    Ik vond dit wel grappig om eventjes te delen :Y)


    Maar mooi dat je team heeft gewonnen *O*

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 22:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Maar mooi dat je team heeft gewonnen *O*

    Haha, die is briljant (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 23:00 ]

    Had iemand dit gezien?


    Like a baws.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Had iemand dit gezien?


    Like a baws.

    Veel te typisch gewoon. Dat was me trouwens ook een match zeg, hell! ;D
    Macavity schreef:
    (...)

    Nee! Niet op die manier. Ik bedoel het feit dat hij Robben gewoon op moet stellen en dat de Spanjaarden er een handje van hebben soms teveel mensen voor één man te laten werken. Maar Barcelona heeft een klote verdediging. Daar mogen ze echt eens in gaan investeren. Bayern heeft een geweldig team, maar ik heb gewoon wel een beetje angst voor Guardiola. Maar als hij het verkloot *slaat vuist tegen hand*

    Oooohhh zo. Inderdaad. En ja, ze zeggen altijd, "never change a winning team" maar dat is natuurlijk onvermijdelijk bij voetbal aangezien spelers ook ouder worden of vertrekken (denk aan Pizza of Tymoschuck). En shit man, ik moet er niet aan denken dat Ribéry over een aantal jaar weggaat omdat hij te oud wordt..
    Gelukkig zijn we niet volledig gebouwd op ervaren, oudere spelers. We hebben een enorme jeugdgarde (veel ook vanuit de jeugdopleiding) waar we nog flink mee vooruit kunnen (Kroos, Badstuber, Alaba, Shaqiri) en straks hebben we Götze ook nog. En wonderboy Müller is ook nog erg jong natuurlijk. But still, ik wou dat de tijd wat betreft hun leeftijden gewoon stil bleef staan en zij voor al tijd Bayern konden vormen. ;__:


    ars moriendi

    Oh yeaaaah! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking