• Lieve Quizletters,
    Zoals sommigen van jullie weten ben Ik chronisch ziek en depressief. Voor de Q'ers die dat nog niet wisten, ja dat ben ik.
    Om een lang verhaal kort te maken, ik kan eigenlijk niet meer leven als een normaal mens. Alles is teveel en ik sta in een spiraal van ongeluk en pijn. Het lukt mij niet om een leven op te pakken, zelf zo simpel mogelijk. Gespreid examens maken? Nog veel te veel. Maar een uur op een dag les? Nee, teveel. Rijles? Ja, ongelukken. Kortom ik ben intens ONGELUKKIG.

    Maar het roer gaat om. NU, DIT MOMENT, VANDAAG, 28 AUGUSTUS 2015.

    Wat gaat er gebeuren vraag je je nu af? Ja, hele goede vraag. Tot ongeveer een uur geleden wist ik dat ook niet. Verloren en huilend ben ik samen met mijn moeder naar mijn lieve psychologe gestapt, en daar was het dan, de OPLOSSING. En alle ideeen van dingen moeten en dingen halen zijn weg. Een sluier van stress is weg.

    Waarom? Ik ga mijn leven compleet omgooien. Wat houd dat in? Ik weet zelf de details ook nog niet maar dit is wat er sowieso gaat gebeuren. Ik ga stoppen met de middelbare school. DIKKE DOEI. Zonder diploma, jawel. Maar dit wordt een stopjaar. Wat ga ik dan wel doen met die zeeen van tijd? Ik ga hoe dan ook een halfjaar naar het buitenland. Mijn college trust fund van de familie gaat naar een ticket, en weg ben ik. Het lieft naar een dierbare vriendin in Florida. Gewoon weg. Wat er nog moet gebeuren zeg je? Vrij weinig, ik stop met school, heb geen baan en het enige wat ik ga doen is mijn rijbewijs halen en alles regelen om in Januari weg te kunnen.

    Waarom deel ik dit met jullie? Deze afgelopen paar maanden was een donkere tijd in mijn leven, te donker. En het weer vinden van Quizlet was een klein lichtpuntje. Jullie zijn allemaal zo TOF, en ik ben blij dat ik terug ben. And I'm here to stay.
    Dus ik wil jullie bedanken, voor de kleine steun in de rug, en natuurlijk ook om mijn eerste blijdschap in jaren met jullie te delen.

    Dus guys, I think cake is in order.


    The truth is out there.

    Wow, dat zijn intense keuzes, maar ik wens je echt veel succes! En ik hoop dat je terug rust vind in je leven!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wens je heel veel succes!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Debbaut schreef:
    Wow, dat zijn intense keuzes, maar ik wens je echt veel succes! En ik hoop dat je terug rust vind in je leven!


    Flinke stappen inderdaad. Het is de enige optie die nog over is. Dus dan is de keuze snel gemaakt. (:

    Dankjewel (:


    The truth is out there.

    Ik wens je veel succes! Doe wat je leuk vindt en wat je gelukkig maakt ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Illicit schreef:
    Ik wens je heel veel succes!


    26 - 02 - '16

    Dat zijn intens grote stappen, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hopelijk vind je snel je geluk, want ik weet hoe het is als je je zo eenzaam voelt! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het enige wat ik voor je kan doen is het beste voor je wensen! Ik hoop dat alles gaat zoals jij het wilt! No matter what, keep your head up sweetheart!

    Dankjewel, Serenata en Kilig. Ik hoop ook dat dit de eerste stap richting het helen kan worden, en dat succes zal ik vast en zeker nodig hebben.

    @Lolicia, niets is minder waar. Ik kan niet vooruit, ik kan niet achteruit. Alleen een volledig andere kant op. Mooi gezegd, en ik kan me er zeker bij aan sluiten. Ik hoop dat voor ons beiden er een tijd van rust en heling aanbreekt. (flower)


    The truth is out there.

    DualShock schreef:
    Het enige wat ik voor je kan doen is het beste voor je wensen! Ik hoop dat alles gaat zoals jij het wilt! No matter what, keep your head up sweetheart!


    Thanks Darling, het is gelukkig geen kwestie meer van hopen, dit is mijn nieuwe doel. Het eerste doel in jaren wat ik ook echt ga halen. (:


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    @Lolicia, niets is minder waar. Ik kan niet vooruit, ik kan niet achteruit. Alleen een volledig andere kant op. Mooi gezegd, en ik kan me er zeker bij aan sluiten. Ik hoop dat voor ons beiden er een tijd van rust en heling aanbreekt. (flower)

    Klopt, ik hoop dat jouw gelukkige tijd nu gaat aanbreken, want wat positiefs in je leven doet heel wat. c: Ik hoop het zelf ook, maar ik ben zelf ook druk bezig om aan mezelf te werken. Ik weet van mezelf dat ik snel met mijn hakken in het zand ga, als iemand zegt wat ik moet doen, dus kleine stappen haha. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen, maar ik vind het goed dat je nu aan jezelf gaat denken. Want zo schiet het namelijk ook niet op c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou een ding zeggen, een stopjaar is het beste wat je kan overkomen, Heb ik ook gehad, ookal ben ik niet op vakantie geweest maar heb wel dingen gedaan ben naar concerten geweest en ik had gewoon geen gezeik aan me hoofd, heb ook operaties achter de rug en geloof me als je mentaliteit weer helemaal okee is dan gaat je lichaam dat ook doen. Gewoon lekker even een jaartje dikke doei zeggen. Ik ga ook niet meer terug naarschool ik blijf lekker thuis studeren, kan op mijn eigen gemak werken bij familie en ga lekker voor mijn autotheorie en als je met me wil praten PBtjes zijn welkom!

    Wat fijn dat je eindelijk een oplossing hebt kunnen vinden! Ik hoop dat je er intens van kunt genieten, je het leven weer leert te omarmen en je vooral het geluk - linksom of rechtsom - mag vinden!


    She's imperfect but she tries

    Dat is inderdaad een hele stap, maar je klinkt blij en opgelucht, dus het zal vast de juiste zijn! Heel veel succes!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wat geweldig! Heerlijk vrij gevoel lijkt me dat. Hopelijk geeft het de rust die je nodig hebt. Krijgen we updates als je op reis gaat? Lijkt me wel leuk om te horen wat voor avonturen zo'n wild plan brengt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Klopt, ik hoop dat jouw gelukkige tijd nu gaat aanbreken, want wat positiefs in je leven doet heel wat. c: Ik hoop het zelf ook, maar ik ben zelf ook druk bezig om aan mezelf te werken. Ik weet van mezelf dat ik snel met mijn hakken in het zand ga, als iemand zegt wat ik moet doen, dus kleine stappen haha. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen, maar ik vind het goed dat je nu aan jezelf gaat denken. Want zo schiet het namelijk ook niet op c:


    Ja, ik hoop echt dat dat voor jou ook lukt. Ik heb jarenlang kleine stapjes gemaakt om iedere keer weer terug geblazen te worden naar het begin. Nu heb ik me ongedraait en gooi ik mezelf in de afgrond. Iets wat misschien niet werkt, of niet voor iedereen werkt. Maar door dit alles heb ik ook gemerkt dat je de stappen moet zetten die voor jezelf het beste werken. (flower)

    Dwyer schreef:
    Ik zou een ding zeggen, een stopjaar is het beste wat je kan overkomen, Heb ik ook gehad, ookal ben ik niet op vakantie geweest maar heb wel dingen gedaan ben naar concerten geweest en ik had gewoon geen gezeik aan me hoofd, heb ook operaties achter de rug en geloof me als je mentaliteit weer helemaal okee is dan gaat je lichaam dat ook doen. Gewoon lekker even een jaartje dikke doei zeggen. Ik ga ook niet meer terug naarschool ik blijf lekker thuis studeren, kan op mijn eigen gemak werken bij familie en ga lekker voor mijn autotheorie en als je met me wil praten PBtjes zijn welkom!


    Wat ongelofelijk tof om dit te horen! Dat doet me echt goed. Ik heb natuurlijk ook mijn twijfels bij dit alles, ik gooi natuurlijk wel bewust alles wat ik ken en waar ik voor heb gewerkt volledig om. Wat geweldig dat dit voor jou zo'n goede invloed heeft gehad, en wat heerlijk dat je nu goed weet wat je wil en wat je doet. Ik ben echt blij voor je, en ik vind het fijn dat er bevestiging is dat dit geen regelrechte ramp gaat worden. ZO TOF!


    The truth is out there.