• wat is nou cooler; Emo of Scene.
    of allebij xD

    scene


    It's heavy but you are not the only one

    Scene


    rise and fall of my pants

    wat is scene? ik vind emo alvast zwaar cool:P

    Scene is bijna hetzelfde als Emo.
    Alleen als je Scene bent snij je jezelf niet en wil je wel nog Fun enzo maken ^^


    Ik ben ook Emo en ik snij mezelf niet hoor. Het is gewoon een label wat op ons word geplakt. Emo zijn is een vorm van muziek en styl.. geen suicide shit, en je bent vaak emo als je veel erge shit in je leven hebt meegemaakt. vndaar dat sommige snijden maar lang en zeker lang niet allemaal. thanks


    There is no harm, in being yourself.. ♫

    beide
    als mengeling

    allebei wel


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Scene

    wat is scene? ik vind emo alvast zwaar cool:P

    Scene is bijna hetzelfde als Emo.
    Alleen als je Scene bent snij je jezelf niet en wil je wel nog Fun enzo maken ^^


    Ik ben ook Emo en ik snij mezelf niet hoor. Het is gewoon een label wat op ons word geplakt. Emo zijn is een vorm van muziek en styl.. geen suicide shit, en je bent vaak emo als je veel erge shit in je leven hebt meegemaakt. vndaar dat sommige snijden maar lang en zeker lang niet allemaal. thanks


    Ze hebben het niet voor niets verdeeld in Emo en Scene hoor >.>

    scene! het is veel vrolijker!


    BAM!

    Scene
    ^^


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Scene

    scene

    scene is ook cool:) danke catnini


    It's not too late, It's never too late!

    wat is scene? ik vind emo alvast zwaar cool:P

    Scene is bijna hetzelfde als Emo.
    Alleen als je Scene bent snij je jezelf niet en wil je wel nog Fun enzo maken ^^


    Ik ben ook Emo en ik snij mezelf niet hoor. Het is gewoon een label wat op ons word geplakt. Emo zijn is een vorm van muziek en styl.. geen suicide shit, en je bent vaak emo als je veel erge shit in je leven hebt meegemaakt. vndaar dat sommige snijden maar lang en zeker lang niet allemaal. thanks


    Ze hebben het niet voor niets verdeeld in Emo en Scene hoor >.>


    ik vind scene ook cool, maar ik blijf er bij emo...


    It's not too late, It's never too late!

    Elmo :{


    I recycle my thoughts.

    ze zijn allebei verschillend dus je kan ze niet egt vergelijken