• wat is nou cooler; Emo of Scene.
    of allebij xD

    Scene!

    scene


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    k vind scene t coolste
    ma t is wel irri want gans de wereld is tegenwoordig zogezegd emo of scene


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    k vind scene t coolste
    ma t is wel irri want gans de wereld is tegenwoordig zogezegd emo of scene


    Vind je??
    Vind ik niet hoor!! _O_

    maar toch scene denkik? x'D


    AAP

    ik vind emo cooler ma ieder zijn eige smaak


    When the rain falls. The angels cry for you.

    allebij

    ik Vind scene maar jaa iedereen heeft een andere Mening :P

    Beide niet. Hou niet van hokjes. Je bent bijna nooit echt helemaal scene of emo. Je hebt altijd wel iets wat niet erbij hoort ..

    scene:P


    hou je mond joh =')

    Vind Scene/Emo wel mooi!! Maar ik pak maar Scene want ik wil mezelf niet snijden :S


    Only losers can act the way you do

    ~Scene~


    ok

    Scene,
    ILOVETHEHAIR <3

    k vind scene t coolste
    ma t is wel irri want gans de wereld is tegenwoordig zogezegd emo of scene


    I agree. Bij ons op school worden het er steeds meer; Echt niet normaal zoveel. En als die wannabe's zijn echt.. ooh vervélend & vreselijk irritant. Zo'n meisje dat ik ken.. Ze is wel aardig ofzo.. Maar ze gaat ineens helemaal blij doen over allemaal emo dingen en als ik een armwarmer aan heb gaat ze meteen van 'Omg! Die is zo geweldig, die wil ik ook!' zeggen omdat ze avril fan is xO Sinds ze kaartjes voor het concert had gekocht doet ze ineens zo >.< Echt heel fout.

    Ik heb gewoon mijn eigen stijl er heel erg doorheengepleurd dan hoor ik tenminste niet bij steedsgroterwordende groep [sommige wannabe] kiddos =l


    Mew <3

    allebei (Y)

    Scene!!

    Ik ben eigelijk een normaal kind dat emo is vanbinnen en vanbuiten scene wilt zijn!
    Ik zie er eigelijk gewoon uit

    Over dat emo vanbinnen? Ik heb al veel zware shit meegemaakt in mijn leven vooral dit jaar en nu ben ik zo een super klein beetje emo vanbinne


    Only losers can act the way you do