• wat is nou cooler; Emo of Scene.
    of allebij xD

    (...)
    Scene is bijna hetzelfde als Emo.
    Alleen als je Scene bent snij je jezelf niet en wil je wel nog Fun enzo maken ^^


    Niet elke emo snijd, en emo's kunnen ook best lol maken. Sorry, maar hier kan ik echt pissed om worden als mensen vooroordelen (-.-')


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    beide ja:P


    bla bla bla

    (...)

    Niet elke emo snijd, en emo's kunnen ook best lol maken. Sorry, maar hier kan ik echt pissed om worden als mensen vooroordelen (-.-')


    mee eens. Niet alle Emo's snijden zich en kleden zich zwart (denken ook heel veel mensen).
    Ze kleden zich hoe ze zich voelen;)
    Dus geen vooroordelen meer dat ze zich alleen snijden enzo >.<


    bla bla bla

    scene

    (...)

    mee eens. Niet alle Emo's snijden zich en kleden zich zwart (denken ook heel veel mensen).
    Ze kleden zich hoe ze zich voelen;)
    Dus geen vooroordelen meer dat ze zich alleen snijden enzo >.<


    Thanks voor je begrip. =]


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ach Who cares????
    Emo's zijn Emo's, het zijn geen snijdende huilende op meisjes lijkende kinderen maar Tieners die de maatschappij in gaan, net zoals alle andere tegedraadse subculturen!

    en Scene's zijn Scene's gewoon meisjes met rare hare en lijken op Manga popjes en hebbe heeel veeel make-up op

    Ik heb gesproken!(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Ach Who cares????
    Emo's zijn Emo's, het zijn geen snijdende huilende op meisjes lijkende kinderen maar Tieners die de maatschappij in gaan, net zoals alle andere tegedraadse subculturen!

    en Scene's zijn Scene's gewoon meisjes met rare hare en lijken op Manga popjes en hebbe heeel veeel make-up op

    Ik heb gesproken!(A)


    Btw dat emo en scene gedoe vliegt zo weer over, eerst op quizlet zag ik enkel van die veronica's meisjes die eender wie meosten voor stellen en nu zijn Kiki Kannibal en Dakota Rose.
    Dat is gewoon een fase, eerst was Punk toch zo In, en nu Emo, dat verdwijnt toch zo weer, de Punkers zijn ook bijna uitgestorven (niet punk rockers maar egt Punk!)

    Ik Sprak opnieuw!(A)(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    wat is scene:$?

    (...)

    Btw dat emo en scene gedoe vliegt zo weer over, eerst op quizlet zag ik enkel van die veronica's meisjes die eender wie meosten voor stellen en nu zijn Kiki Kannibal en Dakota Rose.
    Dat is gewoon een fase, eerst was Punk toch zo In, en nu Emo, dat verdwijnt toch zo weer, de Punkers zijn ook bijna uitgestorven (niet punk rockers maar egt Punk!)

    Ik Sprak opnieuw!(A)(A)


    Ik ken anders nog aardig wat punkers O.ô


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    emo

    allebij !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scence is cooler..:P

    Helloo

    ik wil geen littekens..!!

    scene is cuwler(A)

    niet dat ik er 1 word :S xD

    Scemo,

    I like both ;)


    Mew <3

    scene ^_^