• Nou kijk, het zit zo.. Ik ken een jongen via internet, we praten al iets van 2 jaar met elkaar. Hij woont in Noord Brabant en ik woon in Zuid Holland.. Maargoed, in december vorig jaar was het raak, POEF ik ben heel erg verliefd op hem geworden [a]. En toen 1 juli vertelde hij me heel orgineel midden in de nacht om 3 uur dat hij mij ook leuk vond! Maar het probleem, als hij zat is, dan zoent hij heel snel met andere meisjes. En dat is nu al 5 keer gebeurt =[.. Maar zonder drank op is het zo'n schatje =o. En ik geloof ook dat als hij en ik wat hebben dat alles wel goed gaat, maar ik vertrouw 'm gewoon niet meer. En als hij nog een keer met een ander meisje zoent dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen =[..
    Iemand ook zo'n situatie ofzo?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ken het. Hij kwam laatst op mn verjaardag. Hij viel enorm tegen. Ik kende hem al 3 jaar.


    I recycle my thoughts.

    Zorg gewoon dat hij van de drank afblijft ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zorg gewoon dat hij van de drank afblijft ;D

    Jamaar hoe krijg ik dat voor elkaar als ik hier in zuid holland zit en hij in noord brabant =O?


    I don't need words to feel those lips.

    Hem laten beloven omdat je anders niks met hem wilt. Als hij dat 2 maanden uithoudt - je moet hem wel op zn woord durven geloven - dan begin je iets ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Erm.
    Ja,met een meisje.
    Ik had met haar voor de zomervakantie,toen was ze zegmaar gothic,en nu omfg O_O
    Is ze echt wel hárd huppel.
    D:
    Ik heb het toen uitgemaakt omdat ze me steeds belachelijk maakte bij haar 'vrienden'
    Dus nu ben ik weer single.
    [ego]Dus meiden ;D[/ego]
    Neeh geintje hoor xD
    Ja dat laatste.

    Erm.
    Ja,met een meisje.
    Ik had met haar voor de zomervakantie,toen was ze zegmaar gothic,en nu omfg O_O
    Is ze echt wel hárd huppel.
    D:
    Ik heb het toen uitgemaakt omdat ze me steeds belachelijk maakte bij haar 'vrienden'
    Dus nu ben ik weer single.
    [ego]Dus meiden ;D[/ego]
    Neeh geintje hoor xD
    Ja dat laatste.

    *meldt zich aan*
    geintje, ik voel me gewoon vrolijk :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ONtopic: Als die jongen echt om jou geeft kapt hij met dat overmatige drankgebruik en al helemaal met het zoenen van andere meisjes.
    Als dat mij overkomen was had ik hem METEEN de deur gewezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    1 x ala... 2 x oke dan.. 3 x ... hij meot opasse,, x hea kap eens, 5 x hij valt nei te vertrouen,, ja geef hem een kans... laat ehm belove een tijdj vand edrank af te lijven voor jouu,, inidergeal eerlijkd at i eht segt teege je,, wees slim en g emt een volwassene naar hem toe,, en ontmoet hem,, mss valt i wle hartstikke tege:O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Nou kijk, het zit zo.. Ik ken een jongen via internet, we praten al iets van 2 jaar met elkaar. Hij woont in Noord Brabant en ik woon in Zuid Holland.. Maargoed, in december vorig jaar was het raak, POEF ik ben heel erg verliefd op hem geworden [a]. En toen 1 juli vertelde hij me heel orgineel midden in de nacht om 3 uur dat hij mij ook leuk vond! Maar het probleem, als hij zat is, dan zoent hij heel snel met andere meisjes. En dat is nu al 5 keer gebeurt =[.. Maar zonder drank op is het zo'n schatje =o. En ik geloof ook dat als hij en ik wat hebben dat alles wel goed gaat, maar ik vertrouw 'm gewoon niet meer. En als hij nog een keer met een ander meisje zoent dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen =[..
    Iemand ook zo'n situatie ofzo?


    ken ik zeker en da is heel irritant!!! Srry meid kan je nie verder helpen!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!