• Heey Iedereen,
    Ik zoek rollen voor mijn nieuwe One Direction story: "Living Dolls".




    Het Verhaal
    One Direction heeft van hun manager een grote opdracht gekregen. Ze moeten naar een fotoshoot van Teen Vogue. Maar wat is een fotoshoot zonder model? Dus voor deze fotoshoot zijn een aantal modellen ingehuurd om met de beroemde popsterren te poseren. Er is alleen een probleempje: Harry wordt verliefd op een van de modellen. Dit is een ramp want de modellen zijn ijzig en hard geworden door de business. Ze laten geen gevoel toe en zijn door en door koud. De jongens hebben als snel door dat Harry head over heels is en proberen het hem uit zijn hoofd te praten maar ondertussen houden zij ook contact met de modellen. Er onstaan vriendschappen en soms zelfs meer. Zullen de jongens tot de modellen kunnen doordringen? Hebben deze "living dolls" dan toch gevoel?


    Rollen
    De rollen die ik nodig heb zijn:
    Model 1 - Een ondoordringbaar maar beeldschoon meisje waar Harry verliefd op wordt.
    Model 2 - Is in haar hart heel vriendelijk maar durft dit niet te laten zien.
    Model 3 - Een ware bitch met een hart van steen.
    Model 4 - Geen specifieke omschrijving.
    Model 5 - Geen specifieke omschrijving.
    Manager - Geeft enkel en alleen om geld. Man of vrouw.
    Een aantal fans - Diehards.

    Denk eraan:
    -Buiten Model 1 kunnen de andere modellen ook relaties krijgen met de jongens!
    -Als er voor een bepaalde rol veel wordt ingevuld kan ik die personen ook gaan gebruiken als andere rol.
    -Ik kies uit een van de rollen een hoofdpersoon. Ik ben nog niet zeker wie.
    -Modellen zijn tussen de 16 en 21 jaar.


    Invullijstje
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Beschikbaar als hoofdpersoon: Ja/Nee
    Melden zodra story begint: Ja/Nee

    Veel plezier met invullen!
    Xoxo Casey


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Ik wil graag meedoen als model 1... Naam en alles geef ik zo xoxo

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:03 ]


    :dp

    ik wil graaag model 2

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:09 ]

    Naam: Dessy Tamara Jones
    Rol: Model 5
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Candice Swanepoel
    Karakter: Dessy is een lief meisje met een hartje van goud. Echter laat ze dit door alle kritiek die ze op het begin van haar carriere gehad heeft totaal niet zien. Ze heeft een muur om zich heen gebouwd, en niemand die ze daar nog doorheen laat komen. Ze wil altijd dat iedereen gelukkig is, en ze houdt er niet van om mensen te kwetsen, omdat ze weet hoe erg dit voelt. Ze is vrij verlegen als ze bij mensen is die ze niet zo goed kent, maar als ze bij haar vrienden is, kan ze ook helemaal los gaan. Feestjes en afterparty's bij modeshows gaat ze dus ook nooit uit de weg. Dessy geeft veel om haar uiterlijk, en dan vooral om haar lange blonde haren.
    Extra: Dessy heeft een oudere broer van 21, Daniel. Hij is erg beschermend over haar, en als er iets met Dessy gebeurt, doet hij er alles aan om dat weer goed te maken.
    Beschikbaar als hoofdpersoon: Ja/Nee
    Melden zodra story begint: Ja/Nee

    Asjeblieft xxx


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Jenna Laponder
    Rol:Model 1 ? :S
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:


    I dont know her real name :S
    Karakter: Jenna was heel lief, maar eht moddel wereldje heeft haar hard gemaakt dus van die lieve Jenna is niets meer te zien. Ze geeft erg veel om haar familie en vrienden en gaat door het vuur voor hun. Ze droomde er altijd al van om model te worden, maar ze was vroeger erg dik dus het kon nooit. Nu is ze eindelijk afgevallen en ze is een supermooi model. Dat laat ze door niks of niemand verpesten. Ze heeft een tijdje een relatie gehad met een jongen, maar ze vind dat realties buiten het modellen werk niet kunnen. Daarom zal ze nooit of te nimmer een vriendje nemen. Ze vind zichzelf erg mooi en laat dat ook wel merken. Ze is een erg gek meisje. Omdat ze altijd zo bitchy doet merk je dat niet, maar als ze wat alcohol opheeft kan ze wel los gaan. Aleen dat drinkt ze bijna nooit, want ze vind dat dat niet kan als model. Dus zo vaak gaat ze niet los.
    Extra: Jenna is vroeger cheerleader geweest en is super fan van One direction. Ze droomt ervan om ooit een keer met hun te mogen werken. Ze heeft een klein zusje van 4 jaar. Ze was een nakomertje en het is eigenlijk haar halfzusje. Jenna geeft superveel om haar en als ze neit bij haar is heeft ze vaak heimwee.
    Beschikbaar als hoofdpersoon: Ja/Nee
    Melden zodra de story begint:ja/nee

    Zo goed? Alstjeblieft(A) Xoxo anouk

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:25 ]


    :dp

    Je hebt bijna hetzelfde innerlijk als mijn rol... Zou je dat willen aanpassen want het lijkt erg nageaapt nu.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Je hebt bijna hetzelfde innerlijk als mijn rol... Zou je dat willen aanpassen want het lijkt erg nageaapt nu.



    Euhm niet helemaal miscchien wel een klein beetje maar mijn karakter moet bitchy zijn en ondoordringbaar... Vanwege model 1 maar misschien kan ik hem wel ene klein beetje aanpassen?


    :dp

    Me: Dessy is een lief meisje met een hartje van goud. Echter laat ze dit door alle kritiek die ze op het begin van haar carriere gehad heeft totaal niet zien
    You: Jenna is eigenlijk een heel lief meisje, maar de modellenwereld heeft haar hard gemaakt.

    Me: Dessy geeft veel om haar uiterlijk, en dan vooral om haar lange blonde haren.
    You: Ze is altijd bezig met haar uiterlijk en is een erg gek meisje.

    Me: maar als ze bij haar vrienden is, kan ze ook helemaal los gaan. Feestjes en afterparty's bij modeshows gaat ze dus ook nooit uit de weg.
    You: maar als ze eenmaal op en feestje is gaat ze los en dan kan ze ook lekker gek doen.

    Dat dus.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Me: Dessy is een lief meisje met een hartje van goud. Echter laat ze dit door alle kritiek die ze op het begin van haar carriere gehad heeft totaal niet zien
    You: Jenna is eigenlijk een heel lief meisje, maar de modellenwereld heeft haar hard gemaakt.

    Me: Dessy geeft veel om haar uiterlijk, en dan vooral om haar lange blonde haren.
    You: Ze is altijd bezig met haar uiterlijk en is een erg gek meisje.

    Me: maar als ze bij haar vrienden is, kan ze ook helemaal los gaan. Feestjes en afterparty's bij modeshows gaat ze dus ook nooit uit de weg.
    You: maar als ze eenmaal op en feestje is gaat ze los en dan kan ze ook lekker gek doen.

    Dat dus.


    Heb het al aangepast... Zo beter?


    :dp

    Naam: Chloe jolie eberson
    Rol: model 2
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:




    miranda kerr
    Karakter: Chloe, is van binnen een heel lief meisje, en heeft een heel zacht karakter, maar doordat ze zo veel gekwetst is door vriendjes, familie en vriendinnen, wilde ze hard worden, en wilt ze dat niemand meer haar hart kan breken. ze heeft een muur op zich heen gebouwd, omdat ze dacht dat ze daar sterker door zou worden. veel van haar ex vriendjes hebben haar gekwetst, ze is veel vriendinnen kwijtgeraakt, en ouders die gescheiden zijn. van haar vriendinnen heeft ze nog wel het meeste verdriet, je verwacht dat je vriendinnen altijd voor je klaar staan, maar toen ze is gevraagt om model te worden, heeft ze veel haat gekregen door haar vriendinnen, nu ze ook nog victoria secret model erbij is, mogen steeds meer mensen haar niet, wat haar heel erg pijn doet, daarom word die muur om haar heen steeds dikker. Verder is ze echt een flappuit, en zegt alles wat in haar opkomt, wat meestal niet echt goed overkomt op anderen, je kan echt niet zeggen dat chloe verlegen is
    Extra:Chloe is enigskind, en kan eigenlijk best wel goed zingen, ze valt meestal op jongens met donkere haren, waarom weet ze zelf ook niet
    Beschikbaar als hoofdpersoon: Ja/Nee
    Melden zodra story begint: Ja/nee

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:28 ]

    (heel veel rollen zullen wel op elkaar gaan lijken, aangezien bijna alle meiden bitchy moeten zijn)

    ( Ja indd, maar dat maakt toch niet uit? We schrijven toch allemaal andere dingen en we hebben ook wel andere dingen meegmaakt enz. dus echt hetzelfde zullen we niet zijn hoor... Maar je moet indd wel een beetje bitchy zijn... behalve jij Kim hahahahahah :p)


    :dp

    Ja I know, maar het viel me op, dat nadat ik mijn rol gepost had, zij ineens heel haar rol veranderde, en de karaktertrekken van mijn persoon ook bij die van haar stonden. Maar was niks persoonlijks, viel me gewoon op, en dat vond ik niet zo netjes. En schatten, dit is voor een story he, niet voor een RPG..

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:32 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maar ik had het niet echt veranderd alleen mijn zus zei dat ik hem uitgebreider moest vertellen (A) Jaa i know dus we kunnen er zelf toch niet voor spelen


    :dp

    Maar er zijn nu echt zoo weinig RPG's beschikbaar :c echt jammer


    :dp

    Model 2 - Is in haar hart heel vriendelijk maar durft dit niet te laten zien.


    Naam:
    Amore Riveros
    Rol:
    Model 2
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Uiterlijk:


    Bruin haar - blauwe ogen.
    Karakter:
    Amore is een lief een behulpzaam meisje. Ze kan niet zo goed tegen kritiek en is geduldig, af en toe word ze wel is boos maar die momenten zijn zeldzaam.
    Haar ouders zijn beide overleden toen Amore nog maar acht was, hierdoor sluit ze haar gevoelens af.
    Extra:
    Ze heeft veel ervaring in de modellenwereld. / Ze is van Spaanse afkomst,
    Beschikbaar als hoofdpersoon: Ja/Nee
    Melden zodra story begint: Ja/Nee

    Is dit goed?
    Zeg maar als ik wat moet veranderen.


    Het orakel van Delphi.