• Wij hebben toestemming van Nefretiti.
    Hallo Cyborg,

    Je mag je wedstrijd doorgeven aan je juryleden. Als ze een nieuw topic openen moeten ze de link in het topic plaatsen en dan kan ik hun namen ook aanpassen.
    Ze krijgen één maand extra om de wedstrijd af te ronden, dus van 29 maart (jouw begindatum) tot 29 augustus (5 maanden na opening).

    Groetjes



    De wedstrijd zal bestaan uit 6 opdrachten. Elke opdracht lever je bij Jaimes en Moams in!
    We willen dus geen inzendingen in dit topic zien.
    Ook verwachten we dat jullie je aan de huisregels van Quizlet houden en bereid zijn de hele wedstrijd mee te doen, tenzij het echt niet anders kan. Er vallen echt wel dingen met ons te regelen, dus je kan ons altijd aanspreken in ons gastenboek of via een privé berichtje. Wij kunnen je dan advies geven.
    Wij willen geen verhalen zien die je eerder al hebt geschreven. De opdrachten voor deze wedstrijd moeten tijdens deze wedstrijd zijn geschreven en niet er voor.
    Per opdracht krijgen jullie 10 dagen de tijd. Daarna kun je om uitstel vragen. Dit zal 3 dagen zijn.
    Als een opdracht niet lukt kan je een joker krijgen. Deze kan je inzetten als je het echt even niet meer weet of als je er op wat voor manier er niet uit kan komen.

    De manier waarop wij beoordelen:
    * 20 punten als je je goed aan de opdracht houd.
    * 30 punten voor de originaliteit.
    * 20 punten voor de grammatica en interpunctie.
    * 10 voor het aantal woorden.
    * 20 punten voor de inhoud.

    Er zal echter geen prijs zijn in credits, dit i.v.m het feit dat wij alleen maar credits kunnen kopen via sms en juist die functie werkt nu even niet. Je speelt dus voor de eer en het plezier van het meedoen.


    De juryleden.
    1. Jaimes
    2.Moams

    De deelnemerlijst:

    1. Macabre

    2. Demonisch

    3. Lizor

    4. BigFatLiar

    5. Patholoog
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd

    6. aquafresh [/orange]

    7. Evigilavi
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Joker

    8. Tortura
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Joker
    Opdracht 3: Uitstel

    9. Hashirama
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Joker

    10. Unvernunft

    11. Barnabas

    12. Demyx
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Joker

    13. Liberacorpus
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Joker

    14. Shion

    15. Rosyy

    16. Hel

    17. Hamblet
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd

    18. LoveBambi
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Joker

    19. Abyss
    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd

    De story: Click.


    Opdracht 1:
    Opdracht 2:
    Omschrijf een droom. Dit mag een droom zijn waar je zelf in voorkomt of iemand anders. Beroemdheden zijn nu ook toegestaan, zolang het thema 'dromen' in de spotlights staat. Je mag van alles omschrijven, wat jij doet of wat de ander doet. Leef je uit!
    Het minimum aantal woorden is opnieuw 500 woorden, maar deze keer is er wel een maximum. Namelijk 1600 woorden.
    De deadline is op 14 mei.
    Goodluck!!

    Opdracht 3:
    Let the magic begin

    1. Shiki
    2.
    3. Liberacorpus
    4. Patholoog
    5. LoveBambi
    6.
    7.Hashirama
    8.
    9.
    10. Tortura
    11. Abyss/Macabre
    12.Unvernunft
    13. Barnabas
    14. Hamblet
    15.
    16. Evigilavi
    17. Rosyy

    Een nieuwe opdracht, een geheel nieuw verhaal! Deze keer kruipen jullie allemaal in de huid van een Disney-figuur. Hierboven zien jullie een lege lijst staan met 17 getallen. Jullie zijn nog met 14 deelnemers als de laatste 3 ook inleveren. Elk getal representeert een Disney-figuur. Het kan zijn de hoofdrol van een disneyverhaal, maar ook een bekende bijrol. In je verhaal laat je een dag zien uit het leven van dat Disney-figuur. Dit kan zijn op de vertrouwde setting, maar ook hier mag je geheel je eigen draai aan geven! Je moet één van de bovenstaande getallen kiezen. Dit plaats je gewoon in het topic, de keuze van je getal. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar in dit geval is het gewoon gokken en hopen op een figuur waar jij iets mee kan! Er blijven als het goed is 3 opties over -als ik, Jaimy, goed kan tellen-. Je mag dus, als je niet tevreden bent, met de disney-figuur die je hebt, ÉÉN keer ruilen. Dit is natuurlijk op eigen risico, want als je ruilt, kan je niet meer terugruilen. Zodra iedereen heeft gekozen worden de figuren bekend gemaakt! Veel succes met het maken van de opdracht! Zoals altijd hebben jullie 10 dagen de tijd voor de opdracht en kunnen jullie maximaal 3 dagen uitstel vragen, minimaal een dag van te voren.

    Inleverdatum: 7 juni 23:59
    Laatste aanvraag datum voor uitstel: 6 juni 23:59
    Inleverdatum met uitstel: 10 juni juni 23:59

    Het minimum aantal woorden moet 1000 woorden zijn en als maximum 3000 woorden zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 22:06 ]


    Never forget who you are

    Ik wil nu niet vervelend doen, maar ik had via PB ook omgewisseld naar 11...


    Who wants to live forever?

    Abyss schreef:
    Ik wil nu niet vervelend doen, maar ik had via PB ook omgewisseld naar 11...


    Oh, my bad. Het stond niet in het topic waardoor ik het vergeten was. En je doet zeker niet vervelend (: alleen maar fijn dat je het zegt! Even overleggen met Maartje wat er gaat gebeuren, hoewel jij gewoon 11 houdt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De mijne komt vanavond!
    Ik had Jaimes al een berichtje gestuurd waarom


    It's never gonna happen, Guys.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Oh, my bad. Het stond niet in het topic waardoor ik het vergeten was. En je doet zeker niet vervelend (: alleen maar fijn dat je het zegt! Even overleggen met Maartje wat er gaat gebeuren, hoewel jij gewoon 11 houdt.


    Oef :)
    Geen probleem hoor, ik was al bang dat ik het zelf verkeerd had gedaan en opnieuw moest beginnen :p


    Who wants to live forever?

    Jaimes --> Crave


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh, sorry, dit is een beetje laat, maar ik wil graag mijn joker inzetten. Ik was het al eerder van plan, maar ik was het vergeten te melden en gisteren was ik de hele dag niet online, sorry...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    Oh, sorry, dit is een beetje laat, maar ik wil graag mijn joker inzetten. Ik was het al eerder van plan, maar ik was het vergeten te melden en gisteren was ik de hele dag niet online, sorry...


    Dat geeft niets! Je hebt het alsnog gezegd (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik denk dat ik me beter kan uitschrijven. Met uitstel ga ik het ook echt niet redden. School sucks ><


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Ik wil heel graag uitstel vragen. Ik ben ziek geweest en ga het echt niet meer redden.


    Oeps, ik denk dat ik hier overheen heb gelezen. Ik weet ook niet of Jaimy het heeft gelezen, maar natuurlijk krijg je uitstel. Ik zal het nu in het topic veranderen. Nogmaals excuses :3


    Never forget who you are

    Unvernunft schreef:
    Ik denk dat ik me beter kan uitschrijven. Met uitstel ga ik het ook echt niet redden. School sucks ><

    En dit zie ik ook pas later dan mijn vorige berichtje. :') Dat zou erg jammer zijn. Kun je het niet proberen?


    Never forget who you are

    Abyss schreef:
    Ik wil nu niet vervelend doen, maar ik had via PB ook omgewisseld naar 11...

    Ugh, het spijt mij zo erg. Ik heb daar waarschijnlijk overheen gelezen in het topic waardoor ik het vergeten ben aan te passen. Het is dus niet jouw schuld, maar die van mij. :3


    Never forget who you are

    Even voor iedereen! Zouden jullie alsjeblief willen controleren of het topic nu weer klopt? Dit omdat ik niet zeker weet of ik alles nu goed heb aangepast.


    Never forget who you are

    Voor mij klopt het deels. Ik heb ook uitstel, hm. :].
    Ik lever het vanavond of morgen in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moams schreef:
    Even voor iedereen! Zouden jullie alsjeblief willen controleren of het topic nu weer klopt? Dit omdat ik niet zeker weet of ik alles nu goed heb aangepast.

    Ik had mijn joker ingezet voor opdracht 3 c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb al ingeleverd + geactiveerd (:


    '' Type Sangster if you can see this. "