• Ongeveer een jaar geleden is er iemand geweest die de story 'Forbidden red' heeft geschreven. Hij staat nog bij mijn abonnementen, maar als ik er op klik krijg ik een melding dat de story verwijderd is. Ik vind het erg jammer want ik vond het een goed verhaal.
    Dus, is er toevallig iemand die wie het geschreven heeft en misschien ook waarom de story verwijderd is.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    KiaraX, of zo. Die heeft haar account inactief gezet, als ik het me goed herinner.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    KiaraX, of zo. Die heeft haar account inactief gezet, als ik het me goed herinner.

    Ja zij was het, dankje! Jammer dat haar account op inactief staat dan.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Nu ben ik benieuwd naar wat voor verhaal het was.


    -

    Rey schreef:
    Nu ben ik benieuwd naar wat voor verhaal het was.


    Het ging over een meisje met rood haar, best wel een slet, die viel op de vriend van haar zus, of zo. En die kregen stiekem wat toen ze met het gezin + die vriend op vakantie gingen. Daar raakte ze zwanger van hem en werd die hele familie gek, dis ze stuurden haar naar haar oma in Engeland, zonder dat die vriend het wist. (Hij was 23 of zo en zij 17). En daar was een buurjongen die dat meisje wel zag zitten, maar ze ging uiteindelijk met die vriend van d'r zus terug naar Nederland om voor dat kind te zorgen.
    Damn... Dat ik dat nog weet :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Het ging over een meisje met rood haar, best wel een slet, die viel op de vriend van haar zus, of zo. En die kregen stiekem wat toen ze met het gezin + die vriend op vakantie gingen. Daar raakte ze zwanger van hem en werd die hele familie gek, dis ze stuurden haar naar haar oma in Engeland, zonder dat die vriend het wist. (Hij was 23 of zo en zij 17). En daar was een buurjongen die dat meisje wel zag zitten, maar ze ging uiteindelijk met die vriend van d'r zus terug naar Nederland om voor dat kind te zorgen.
    Damn... Dat ik dat nog weet :'p

    Die staat ook nog tussen mijn abo's :'D
    Ze was bezig met een nieuw verhaal dacht ik, in dezelfde stijl, maar ik geloof dat ze had gezegd dat familieleden van haar een ongeluk hadden gehad waarna ze stopte met schrijven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Het ging over een meisje met rood haar, best wel een slet, die viel op de vriend van haar zus, of zo. En die kregen stiekem wat toen ze met het gezin + die vriend op vakantie gingen. Daar raakte ze zwanger van hem en werd die hele familie gek, dis ze stuurden haar naar haar oma in Engeland, zonder dat die vriend het wist. (Hij was 23 of zo en zij 17). En daar was een buurjongen die dat meisje wel zag zitten, maar ze ging uiteindelijk met die vriend van d'r zus terug naar Nederland om voor dat kind te zorgen.
    Damn... Dat ik dat nog weet :'p

    Wauw. Hahaha, dat je dat allemaal nog weet idd. Jammer dat t niet meer staat. Had vast een kijkje genomen.


    -

    Oh dat verhaallijn ken ik nog!
    Ik heb dat ook ooit nog gelezen. Zal waarschijnlijk ook tussen mijn abo's staan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nym schreef:
    (...)
    Die staat ook nog tussen mijn abo's :'D
    Ze was bezig met een nieuw verhaal dacht ik, in dezelfde stijl, maar ik geloof dat ze had gezegd dat familieleden van haar een ongeluk hadden gehad waarna ze stopte met schrijven.


    Ja. Dat zou gaan over die dochter, geloof ik. Of in ieder geval de toekomst van die personages.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Klinkt als een echt vaag verhaal :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, didn't hear of it. Maar het leek me een echte drama.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, jammer dat die verwijderd is... Lijkt me echt een leuk verhaal! Ik ben al een tijd op zoek naar verhalen in die trend, want daar houd ik echt van. Ik probeer er nu zelf ook één te schrijven... Weet je toevallig nog meer van dit soort stories (alleen met onbekende personen, ik hou niet van 1D e.d.)?


    - Cromulent