• Op een ander forum aan ik in een topic een woord dat de hele tijd uit en in het beeld komt, alsof het voorbijrijd.
    De code is:[move][/move] meschien een leuk idee?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:17 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Verschrikkelijk idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling voor een hele tekst alleen bijvoorbeeld: bij een story: veel leesplezier!

    'Het is niet de bedoeling' werkt hier niet goed. Jij zou het willen voor 'veel leesplezier' maar uiteindelijk zou het hele forum volstaan met bewegende tekst. Dat zou ik heel vervelend vinden dus ik ben tegen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Melieke schreef:
    Ik snap het niet?


    De tekst schuift op zijn plaats voorbij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dan gaan al die nieuwelingen dat continue in overmaat gebruiken, net zoals smileys. Nee dankje, sowieso heb ik altijd al een hekel gehad aan bewegende dingetjes op sites.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    De tekst schuift op zijn plaats voorbij.


    Nee, dankje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nefretiti schreef:
    (...)
    'Het is niet de bedoeling' werkt hier niet goed. Jij zou het willen voor 'veel leesplezier' maar uiteindelijk zou het hele forum volstaan met bewegende tekst. Dat zou ik heel vervelend vinden dus ik ben tegen.


    Ja dat klopt jammer genoeg word er ook misbruik gemaakt van smiley's.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat lijkt me verschrikkelijk...


    Miep

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja dat klopt jammer genoeg word er ook misbruik gemaakt van smiley's.

    Als je dat al weet, moet je toch ook weten dat hier ook misbruik van gemaakt zou worden -niet dat deze suggestie er ooit komt maar toch-


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Cas schreef:
    Dat lijkt me super irritant.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Endure schreef:
    Dan gaan al die nieuwelingen dat continue in overmaat gebruiken, net zoals smileys. Nee dankje, sowieso heb ik altijd al een hekel gehad aan bewegende dingetjes op sites.
    Amen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cas schreef:
    Dat lijkt me super irritant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt mij niet echt handig. Ik weet dat er heel veel mensen zich eraan gaan irriteren, waar onder ik. Nee, dankje.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ImAwesome schreef:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||