• Hallo allemaal!

    Een nieuw schooljaar is vorige week voor mij aangebroken, wat ook een nieuwe agenda betekende. Nu had ik er al een gekocht een paar weken terug, maar ik kwam er vandaag achter dat er als het ware "mapjes" in zitten, waar je van alles in kan doen. Een vriendin (die dezelfde agenda heeft) liet zien dat ze er foto's in had gedaan, wat me op hetzelfde idee bracht. Alleen wil ik dit doen met quotes in plaats van quotes, hoewel dit uren gaat duren in mijn eentje (gezien ik nogal perfectionistisch kan zijn, vooral op het gebied van plaatjes uitzoeken). Daarom is mijn vraag of je jouw meest inspirerende quote(s) hier wil plaatsen als afbeelding!

    Ik zou je zeer dankbaar voor je hulp ^.^

    Liefs (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."



    Niet echt een quote ofzo, maar een tekstje die ik van de week op een (vind ikzelf) erg passende foto heb geplaatst. (De tekst is niet van mezelf, aangezien deze al op verschillende afbeeldingen te vinden is - hetzij misschien een iets andere zinsconstructie, maar hetzelfde bedoelend )Daarna heb ik hem op m'n FB pagina geplant, aangezien bepaalde mensen in m'n leven altijd maar lijken te denken dat alles maar zo 'gemakkelijk' is en alles zo vanzelfsprekend gaat gelijk bij hun.

    Geen idee of je zoiets zoekt, maar ik moest er meteen aan denken bij je vraag
    (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Dit is denk ik niet de soort quote die je zoekt hm?

    Valkyries schreef:



    Niet echt een quote ofzo, maar een tekstje die ik van de week op een (vind ikzelf) erg passende foto heb geplaatst. (De tekst is niet van mezelf, aangezien deze al op verschillende afbeeldingen te vinden is - hetzij misschien een iets andere zinsconstructie, maar hetzelfde bedoelend )Daarna heb ik hem op m'n FB pagina geplant, aangezien bepaalde mensen in m'n leven altijd maar lijken te denken dat alles maar zo 'gemakkelijk' is en alles zo vanzelfsprekend gaat gelijk bij hun.

    Geen idee of je zoiets zoekt, maar ik moest er meteen aan denken bij je vraag
    (flower)


    Oh die vind ik gaaf! Die ga ik zeker gebruiken, bedankt!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ScourgeTheCat schreef:



    Dit is denk ik niet de soort quote die je zoekt hm?


    Eigenlijk wel, als die quote je inspireert! Ik vind 'm leuk (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb op weheartit een hele map met quotes! klik.
    Ze zijn niet allemaal met een foto bij, soms is het gewoon tekst.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik heb op weheartit een hele map met quotes! klik.
    Ze zijn niet allemaal met een foto bij, soms is het gewoon tekst.


    Handig! Ik ga er zeker een paar gebruiken (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb nog een blog gevonden met quotes. Misschien heb je er wat aan ;3
    Klik!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 15:28 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •


    26 - 02 - '16

    Hoe kun je die plaatjes kopiëren?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 15:52 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.



    Wat een leuk idee. Quotes zijn meestal wel erg inspirerend, dus de agenda van jouw zeker ook. Ik vind het idee echt leuk


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Valkyries schreef:




    Mischien :')


    It's high noon.

    Nazeebo schreef:
    (...)

    Mischien :')


    Ssssst, dat foutje zag ik achteraf maar ben te lui en te druk om het aan te passen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IJsvogel schreef:
    Ik heb nog een blog gevonden met quotes. Misschien heb je er wat aan ;3
    Klik!

    Oep, ik lees nu pas dat je afbeeldingen wilde!
    Misschien heb je hier wat meer aan. Klik!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ehh, op mijn profiel staan quotes, misschien kan je die gebruiken? Ben te lui om de quotes te kopiëren


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."