• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    [Als je reageert op een topic dan komt het bij je historie te staan. Maar Allison had ik hierbij inderdaad nog niet bijgezet dat zal ik nu gelijk doen.


    OKe thnks... Ik ga nu bezig om iets te schrijven :)...


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    (Ik schrijf wel een stukje waarin hij de trein ingaat en haar ziet, dan kunnen ze er samen eentje uitzoeken. Kennen ze elkaar al? Lijkt me van wel, ze zitten nogal in hetzelfde jaar, zelfde house.)


    (Ja, lijkt mij ook van wel. Vrienden, half-vijanden/half-vrienden, of dat ze gewoon niet zo vaak praten? Helemaal vijanden lijkt mij sterk, want dan zouden ze nooit samen in een coupé gaan zitten)


    Happy Birthday my Potter!

    Drew McJohnson.

    Een beetje zenuwachtig rende ik op de muur af. Ik had dit al vijf keer gedaan maar toch was ik altijd bang geweest dat ik ertegen aan zou knallen. Mijn vader stond al snel naast me, met mijn zwerbalspullen in zijn ene hand en met de hand hield hij mijn koffer vast.
    ‘Ik zet ze wel in de trein, schiet je op?’ Ik negeerde mijn vader volkomen en keek vrolijk naar de nerveuze eerstejaars. Pas toen mijn vader me -met behulp van een klein beetje geweld- aan mijn schouder trok antwoordde ik.
    ‘Ja-ha.’ Mompelde ik. ‘Zie je al wat bekende?’ Volgens mij is mijn pa nog nerveuzer dan mij. Ik grinnik in mezelf en kijk dan met een neutrale uitdrukking op mijn gelaat naar kijn vader. ‘Nee, nog niet, ik ga alvast de trein in. Doei.’ Ik gaf mijn vader een kus op zijn wang en liep gauw de trein in, ik vond een lege coupé en settelde me in de warme bank.


    [Iemand voor Drew?]

    {iemand voor Mabel? Of op wie kan ik haar afsturen?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Zuchtend liep ik over het perron, na een aantal opmerkingen over Lily gemaakt te hebben was mijn moeder het een beetje zat. Het was meestal geeneens beledigend, maar ach, Lily wilde het liever niet en mijn moeder was nogal goed in mij duidelijk maken dat ik mijn mond moest houden. Ik keek even over mijn schouder naar Albus, die zoals altijd naast mijn vader liep. Ik hoopte dat Gryffindor dit jaar de house cup zou winnen en Quidditch, dan kon ik laten zien dat ik minstens een goed was als mijn vader. En mijn moeder qua Quidditch. Ik was Chaser, samen met Caleigh. Ze was heel goed als Chaser en kreeg het vaak voor elkaar om mij te laten denken dat we een verkeerde aanvoerder hadden, hoe dan ook, mijn moeder begon er al weer over. "Je moet dit jaar wel je best doen he? Maak ons trost." Zei ze. Ze bedoelde het niet slecht, maar ik voelde toch zoals altijd een steek. Ik glimlachte zwak en zwaaide nog even voordat ik richting de trein liep. "He, Caleigh." Zei ik vrolijk nadat Lily me nog net niet omver had geduwd in ene poging eerder in de trein te zijn dan ook. "Hoe gaat het?" Vroeg ik nadat ik mijn evenwicht weer terug had.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Davina Morgan Morley (Lestrange)

    Heel rustig liep iemand over de stenen, het was een meisje, dat kon je meteen zien. Ze duwde haar kar vooruit, waar haar koffer en de kooi waar haar uil in zat. Al die dreuzels, ze kon er eigenlijk wel van kotsen. Al snel zag ze de muur, de muur van perron 9 en 10. Een grijns verscheen op haar gelaatstrekken. Met een noodvaart begon ze te rennen, voor een seconde was het donker en al snel kwam er licht tevoorschijn. Het eerste wat ze zag was de rode trein. Zoals gewoonlijk keek ze omhoog en zag de bord, de bord waarop stond perron 9 3/4. Er waren weer veel nieuwelingen, eerstejaars. Maar natuurlijk ook oude bekenden. De Potters, Weasley's zag ze nog niet, maar wat zou dat. Niemand wist toch dat ze afgezante was van de enige Bellatrix Lestrange. Heel rustig liep ze met haar kar richting de trein en pakte toen haar koffer en haar uil en liep naar binnen. Heel rustig liep ze door de gang, sommige coupe's waren al vol, maar de meeste waren gewoon leeg. Heel rustig ging ze een lege coupe in, de coupe waar ze altijd in zat. Het was helemaal aan het uiteinde van de trein. Haar koffer deed ze onder de bank terwijl ze haar uil naast zich zette.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    MinnieMouseX schreef:
    {iemand voor Mabel? Of op wie kan ik haar afsturen?}


    [Stuur maar naar Drew.]

    MinnieMouseX schreef:
    {iemand voor Mabel? Of op wie kan ik haar afsturen?}


    Je mag haar wel afsturen naar Davina (duivel)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Iemand voor Catherine? Ik schrijf btw zometeen een stukje :) ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Eira Layla Morgan
    Ik zuchtte en duwde mijn hutkoffer vooruit. Mijn ouders konden me niet wegbrengen. Die hadden het allebei te druk met hun baan. Moeder had een grote winkel voor alles wat met magische wezens te maken had en pap werkte voor het ministerie. Ik kon dus weer alleen naar de trein. Ianto liep achter me aan. mVeel mensen letten niet eens op hem, maar dat zouden ze wel doen als ze op hem gingen staan. Ik klom uiteindelijk ergens de trein in en wreef over mijn schouder. Het duistere teken zat er duidelijk. Mijn ouders wisten van niets dat ik bij de Death Eaters zat. Wie verwachtte ook dat een Hufflepuff geboren uit twee mudbloods een Death Eater zou worden? Niemand. Ik liet me uiteindelijk zakken in een coupe achterin de trein zitten. Er zat iemand die ze direct herkende. Ze klopte twee keer op haar schoot, waarbij Ianto erop sprong. Ze begon met de richting meer door zijn stekels te aaien terwijl ze naar het meisje tegenover haar keek. "Goede Middag, Davina." zei ik met een bepaalde beleefdheid in mijn stem die ik alleen had tegen andere Death Eaters.De rest moest het vaak met geen enkel woord doen.


    Bowties were never Cooler

    Fred Weasley Jr.
    Voor de laatste keer stond ik op het perron van de Zweinsteinexpress. Of nou ja, in ieder geval voor het laatste jaar, waarschijnlijk kwam ik hier nog wel met de vakanties. Ik had er wel super veel zin in, ook al zou ik veel moeten gaan leren en mijn examens halen. Overal om me heen zag ik bekende die ik dan uitgebreid begroette. Mijn koffer en bezem lagen al ergens in de trein en ik stond alleen nog op het perron, omdat mijn moeder nog afscheid van me wilde nemen. Ze was echter eerst bezig om mijn kleine zusje Roxanne uitgebreid te omhelzen, kussen en uit te zwaaien. Ik had echter geen zin om langer op haar te wachtte, ze zou me toch wel vinden. Mijn kapsel was nou eenmaal vrij uniek en ook mijn lengte had ik mee. Ik keek even om me heen, op zoek naar iemand waar ik mee kon gaan praten. Mijn ogen vielen op een meisje en een jongen die bezig waren met de trein instappen. Ik sloop naar hen toe en trok het meisje van achter met mijn ene arm in een stevige omhelzing, terwijl ik met mijn andere hand over haar hoofd heen wreef.
    'Hé Calls. Fijne vakantie gehad? Hai James.'

    Alyssa Jules Fender
    Schichtig keek ik om me heen, terwijl ik perron 9 3/4 betrad. Sinds dat mijn zusje was ontvoerd door de Deahteaters en deze mij ook hadden opgezocht, zag ik overal spoken. Zelfs hier op het perron van de school waar ik altijd het gevoel had gehad dat ik veilig was. Nu moest ik gaan spioneren voor duistere figuren. Als ze Esra maar niks aandeden, dat zou ik mezelf nooit vergeven. Al walgde ik wel van mezelf nu, maar ik kon gewoon niks anders. Dit was iets wat ik gewoon moest doen.
    Ik liep naar het punt waar ik mijn koffer moest afgeven en ging vervolgens gelijk met de kooi van Cupcake de trein in. Ik had geen zin om bekenden op te gaan zoeken en ging gewoon in de eerste de beste lege coupé zitten.

    [Iemand voor Al?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:37 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    'He, Caleigh,' hoorde ik vlak achter mij en ik draaide op de bovenste treden van het trapje om, nog net op tijd om op zij te springen voor Lily, de jongste Potter en dus het zusje van de jongen uit mijn jaar, die mij zojuist had gegroet en zo te merken bijna omver was gelopen door zijn zusje: James Potter. 'Hoe gaat het?' Was de vraag die volgde. Ik mocht James wel. Het was super gezellig om samen met hem in een team te zitten en hij was bovendien ook Chaser. We waren wat Quidditch betreft dus goed op elkaar afgespeeld.
    'Hey James. Goed hoor. Lekker uitgerust van de tovenarij deze vakantie, hoewel ik het wel gemist heb hoor,' antwoordde ik dan ook vrolijk. 'Hoe was jouw vakantie?' Ik bleef in de opening van de trein staan en wachtte tot ook hij de trein in kwam. Misschien was het wel handig om eerst een coupé te zoeken voor we verder praatten. 'Zullen we trouwens maar eerst een coupé zoeken? Of wacht je nog op iemand?' vroeg ik dus snel achter mijn laatste vraag aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Candira schreef:
    (...)

    Je mag haar wel afsturen naar Davina (duivel)


    {okee, zijn ze dan vriendinnen? En ik reageer iets later, moet nu eten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    | Iemand voor Drew? |

    [Ik heb Albus Potter aangemaakt. Maar ik ga nu eerst eten dan zal ik de rest van mijn posts afmaken.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."