• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    [Okii, en sorry ik heb echt bagger geslapen vannacht doordat ik men boek wou uitlezen en hij was echt heel zielig op het einde en nu ben ik dus niet zo heel erg slim en alles. Nooit eigenlijk.]


    | welk boek ? |

    [De weeffout in onze sterren. In het engels is het truowens The Fault in Our Stars.]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:48 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    [De weeffout in onze sterren. In het engels is het truowens The Fault in Our Stars.]


    (Dat boek is zo mooi)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    (Dat boek is zo mooi)

    [Yups maar hij is ook zo fucking zielig. Misschien moet ik trouwens maar eens een praattopic hiervoor openen voor alles vol is.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    [Yups maar hij is ook zo fucking zielig. Misschien moet ik trouwens maar eens een praattopic hiervoor openen voor alles vol is.]



    (Klinkt als een slim idee.... En ja, ik vond het echt heel goed geschreven.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn vorige post is aangepast voor Albus!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Emrys schreef:
    Gwaine Waters

    Ze ging met me mee in het idee dat Dumbledore knapper als mij was. En Dumbledore leek daar wel heel blij mee te zijn. Ze drukte haar lippen zachtjes en snel op de mijne en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Nog even en dan zou jij je toespraak weer moeten houden he!' het gelukkige moment had heel even geduurd. Tot ze me er weer aan moest herinneren dat ik die toespraak moest houden. 'Oh shit. Ik ben het vergeten ik heb niks voorbereid. Heb ik je eigenlijk ooit al fatsoenlijk voorgesteld aan de studenten nee toch? Tenminste je hebt vaak bij ons gezeten maar volgens mij weet niemand echt wie je bent. Dat zal het eerste zijn dat ik ze ga vertellen wie die prachtige vrouw is waar ik vanaf nu elke nacht naast mag gaan slapen.'



    Allison Cecilia Evers

    Ze merkte wel dat Gwaine aan het glimlachen was, vraag haar niet hoe? Ze wist het gewoon. "Maak je nou geen zorgen over je toespraak, die wordt zoals altijd wel saai en zeurderig" zei ze tegen hem en grinnikte daarna. "Ohh nee nee, schat dat hoef je echt niet te doen" Langzaam begonnen haar wangen rood te worden, ze bloosde. "Niemand hoeft te weten wie ik ben? Waarom moeten ze het weten, ze herinneren zich dan alleen vast dat ik dan de achternicht ben van de beroemde Harry Potter" ze glimlachte even en een zucht kwam even uit haar mond. Niet snel daarna moest ze grinniken. "Jij bent er nu wel blij om he? Dat ik hier ben! Zo kan je elke nacht bij je lieve vrouw slapen, inplaats van wanneer Hogwarts jaar voorbij is" Rustig ging ze wat rechterop zitten en liet ze de hand van Gwaine van haar schoot afglijden. "Ik hou zielsveel van je" zei ze tegen hem, haar gezicht was even naar hem gekeerd.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Albus Severus Potter

    'Uh, hi...' er stond een meisje achter me. Als ik het goed had was het een vijfdejaars uit Ravenclaw. Ja ik had niet echt een goed sociaal leven wat ervoor heeft gezorgd dat ik nu van bijna iedereen hier zijn klas en afdeling weet. Alleen de namen ontbraken nog. 'Hallo. Kan ik je ergens mee helpen?' het leek me niet dat iemand naar mij toe zou komen om iets te vragen, maar het was nog onwaarschijnlijker dat mensen me vrijwillig aanspraken. Om heel eerlijk te zijn zag het er niet uit alsof ze me alleen maar aansprak om iets te vragen.

    Het praattopic staat online!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:08 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine Waters

    'Oh weet maar zeker dat ik dat ga doen. Als jij het niet wilt zal ik niet zeggen dat je de achternicht bent van de enige echte Harry Potter, maar je komt er dit keer toch echt niet tussenuit.' ze glimlachte en begon daarna te grinniken. Een van de schattigste geluiden die je je kon voorstellen. Jij bent er nu wel blij om he? Dat ik hier ben! Zo kan je elke nacht bij je lieve vrouw slapen, inplaats van wanneer Hogwarts jaar voorbij is.' 'Oh geloof me je kan je niet bedenken hoe blij ik ben. Ik snap niet hoe ik het ooit heb kunnen uithouden zonder jou hier. Ik weet zeker dat ik nooit zo irritant ben geweest als de leerlingen van nu zijn. Tenminste ik heb ze dit jaar nog niet gezien maar je weet wat ik bedoel is het niet?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik was trainen.

    Wat is er gebeurt en waar moet ik op reageren?]


    Bowties were never Cooler

    Ashanti Stevens

    'Ik geloof van niet nee, tenzij jij ergens mee wilt helpen?' vroeg ik met een halve, plagerige glimlach. Ik kon hem nu wat beter bekijken Hij was net iets jonger dan ik en leek best vriendelijk voor een slytherin. Ik begreep de slytherin fobie van de meeste leerlingen niet, ik was vlijtig, maar ik kon me ook best wel vinden in ambitie en ik was absoluut niet bang voor. Voor niemand. 'Ik ben Ashanti.' wow, vlotjes was ik...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Albus Severus Potter

    'Ik zou je graag willen helpen hoor Ashanti, alleen jammer genoeg zou ik niet weten met wat.' ik zette mijn koffer weer even op de grond en veegde mijn handen af aan de spijkerbroek die ik aanhad. 'Ik zou je kunnen aanbieden je gezelschap te houden in een coupé maar dat zou vreemd zijn om te vragen in de derde zin die ik tegen je zeg is het niet?' mijn sociale vaardigheden stonden echt op punt nul. Misschien moest ik er ooit maar iets aan gaan doen zodat ik een normaal gesprek zou kunnen voeren met mensen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:29 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [

    Emrys schreef:
    Aislyn Yael Longbottom

    'Hee Aislyn heb je een fijne vakantie gehad?' ik kijk om en zie Andrea staan die naar mij toe komt. Andrea zat bij mij in het jaar, en dus ook dezelfde kamer gezien ze een Gryffindor was, en zat in het Quidditch team. Waar ik dit jaar aanvoerder van was geworden, voor de tweede keer. 'Hé Andie. Ik heb een geweldige vakantie gehad. Hoe was jou vakantie? Zijn je ouder nog druk geweest met de dieren?' zover ik wist waren haar ouders net zo vaak bezig met dieren als mijn vader met planten en mijn moeder met The Leaky Cauldron.

    Sorry was wezen hardlopen]
    Andrea "Andie" Skylar Valencia || Chaser ||
    'Hé Andie. Ik heb een geweldige vakantie gehad. Hoe was jou vakantie? Zijn je ouder nog druk geweest met de dieren?' Vraagt ze. Het was fijn voor haar dat ze een goede vakantie had gehad.
    'Ik heb wel een goede vakantie gehad hoor.' Zeg ik met een glimlach rond mijn lippen. 'Mijn ouders waren en zijn zeker druk. In de vakantie hebben ze me nauwelijks gemerkt en ze zouden het nit merken dat ik weg zou zijn, maar de dieren waren fijn. In de tuin was het gezellig. De dieren die we daar hebben is zelfs niet op tien handen te tellen.' Zeg ik met een brede glimlach op mijn gezicht. 'Waren jouw ouders ook druk?' Vraag ik doelend dat zij ook alleen is net als mij. We zaten namelijk bijna in hetzelfde schuitje

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:31 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aislyn Yael Longbottom

    'Mijn moeder was druk bezig in de pub, men vader heeft haar bijna de hele zomer geholpen dus ik heb ze niet echt veel gezien. Maar natuurlijk was het zo druk dat ik ook weer heb moeten helpen. De rest van de tijd heb ik eigenlijk alleen in de Diagon Ally rondgehangen. Maar wel rot van je ouders. Misschien moeten we een van die draken eens op ze af sturen.' ik had het echt te doen met Andrea. Mijn ouders hadden dan ook niet altijd veel tijd maar ze merkten tenminste wel dat ik thuis was. En onze tuin stond niet vol met dieren. Waarschijnlijk alleen omdat we geen tuin hadden, alleen een terras die al volstond met mijn vaders bloemen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Kan Hugo naar Fred en de rest?]


    Bowties were never Cooler