• Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hey.^^


    •*• Lululu •*•

    Hoe gaat het hier?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben moe. D:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik ben moe. D:


    Ik ook, en dan moet ik zomenteen ook nog naar de verjaardag van een vriendin van mijn soort moeder. Dehhh. Kom ik daar aanrijden in mijn rolstoeltje.


    Reality's overrated.

    Ik ben ook moe, van het winkelen.
    Die verjaardagen van iemand die je niet eens echt kent, zijn altijd zo verschrikkelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    hoi


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hey Xanthe!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lake schreef:
    (...)

    Ik ook, en dan moet ik zomenteen ook nog naar de verjaardag van een vriendin van mijn soort moeder. Dehhh. Kom ik daar aanrijden in mijn rolstoeltje.

    Rolstoel?


    •*• Lululu •*•

    Nog wat leuks gekocht Kim?


    •*• Lululu •*•

    Ugh koppijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    And hey Xanthe.^^


    •*• Lululu •*•

    SeaweedBrain schreef:
    Ugh koppijn


    •*• Lululu •*•

    nurofen _O_

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mallory schreef:
    Nog wat leuks gekocht Kim?

    Wat shirtjes. En voor een bikini ben ik niet geslaagd. Ik zoek een bikini met een broekje, een soort boxershort broekje om in te zwemmen.
    Bijna wilde ik nagellak kopen, maar ik heb mezelf tegen gehouden. Vorige maand had ik nog vier potjes gekocht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MattSmith schreef:
    (...)
    Wat shirtjes. En voor een bikini ben ik niet geslaagd. Ik zoek een bikini met een broekje, een soort boxershort broekje om in te zwemmen.
    Bijna wilde ik nagellak kopen, maar ik heb mezelf tegen gehouden. Vorige maand had ik nog vier potjes gekocht.

    Leuk hoor.^^
    Ik heb ook zo'n broekje. ;3
    Maar meestal kun je die wel snel combineren. De mijne is wel hetzelfde als mijn bikini.
    Haha, hou je van nagellak dan?
    Een vriendin heeft vandaag mijn nagels gelakt.. :')


    •*• Lululu •*•