• Het is heel simpel. Je hoeft alleen te antwoorden op de vraag.
    In mijn tas zit altijd een portemonnee en daarna antwoord de volgende door bijvoorbeeld te zeggen. In mijn tas zit altijd mascara. Simpel toch :)

    Ik begin:
    In mijn tas zitten altijd mijn sleutels. Tenzij ik ze kwijt ben ;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    In mijn tas zit altijd: Een aansteker (ik rook niet, maar ik heb het van iemand gehad die erg speciaal voor me is), mijn zonnebril, haar elastiekjes, veiligheidsspeldjes, een strip paracetamol, pleisters, tampons (voor het geval dat het te vroeg is), papieren zakdoekjes, handcrème, spiegeltje, borstel en mijn ponsplaatje van het ziekenhuis (Sinds kort is dat hier in de buurt geen kaartje meer, maar een A5 formaat, vandaar). Mijn gsm, portemonnee en huissleutels steek ik altijd in mijn zakken. Als ik een jurkje of een rokje draag, dan steek ik ze natuurlijk wel altijd in mijn tas.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn sigaretten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn iPod.


    And in that moment, we were infinite.

    Portemonnee, flesje water, boek, brillenkoker en aspirines (:


    Caution first, always.

    Schoolspullen, water, my moneh, mobieltje..


    Some people are art and do art at the same time

    lucht (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    In mijn tas zit altijd een boek, mijn medicatie, een schrijfblok en etui.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    In mijn tas zitten: een flesje water, portemonnee, huissleutels, telefoon, oortjes, paracetamol, tampons, lippenbalsem.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    sleutels, make-up tasje, deo, telefoon, portomonnee (meestal), sigaretten, oortjes, mijn medicijnen en dat was het wel..


    live the life you love

    Maandverband en deo.


    The odds are néver in our favor.

    Silverton schreef:
    lucht (cat)

    Damn.. En lucht natuurlijk.


    Some people are art and do art at the same time

    In mijn tas zit altijd mijn mobiel, sleutels, maandverband/tampons, oortjes, een flesje water, ID, portemonnee en dat is het wel zo'n beetje.


    Creative soul

    Scorpia schreef:
    (...)
    Damn.. En lucht natuurlijk.
    nee serieus das het enige dat standaard in mijn tas zit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn bootladingen sarcasme en humor zitten er ook in (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Applelicious lipbalm (die ruikt naar appeltjes en geef tintje, hij is zo fijn <3) En mijn mobiel, meestal ook wel iets van een kammetje of een elastiekje. En mijn ID and stuff.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.