• Omdat de jongens uit mijn klas heel de tijd over pokémon praten wilde ik er weer eens iets mee doen. En meestal gaat Pokémon een beetje over het samenwerken van mensen - Ash en Brock -, dus zou ik het leuk vinden om het samen te schrijven.

    Wie zou dit leuk vinden? (ik wil ook in het Engels schrijven als je dat makkelijker vindt)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil wel, maar ik weet vrij weinig van Pokémon af; het is lang geleden dat ik het heb gekeken. Ik keek er graag naar, maar ik weet er niet super veel meer van inhoudelijk. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het wel leuk vinden, alleen ben ik komende week weg op kamp.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden, alleen ben ik komende week weg op kamp.


    Dat maakt helemaal niet uit hoor (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    (...)

    Dat maakt helemaal niet uit hoor (:


    Oke, welke pokémon wil je doen? Met Misty en Brock enz? Dat lijkt me wel leuk namelijk.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me leuk! Ik zou ook wel willen schrijven. (: ~ wordt het een story met zelfbedachte personages, of met de personages uit het "echte verhaal"?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:56 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik had eigenlijk het idee om met zelfbedachte.
    Misschien handig om met zijn drieën te doen - Ichiya, Cyborg en ik - zodat we ook een groepje hebben net zoals Misty, Brock en Ash


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou ja, ik twijfel of het wel zo handig is voor mij om mee te doen. Ik zit met een dikke writersblock. Dus ik denk dat ik er toch maar van af zie. Veel plezier met schrijven en ik neem wel een abo als de story online staat (:


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Nou ja, ik twijfel of het wel zo handig is voor mij om mee te doen. Ik zit met een dikke writersblock. Dus ik denk dat ik er toch maar van af zie. Veel plezier met schrijven en ik neem wel een abo als de story online staat (:


    Okay, jammer :) Als we hulp nodig hebben mogen we dan jou inschakelen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cyborg schreef:
    Nou ja, ik twijfel of het wel zo handig is voor mij om mee te doen. Ik zit met een dikke writersblock. Dus ik denk dat ik er toch maar van af zie. Veel plezier met schrijven en ik neem wel een abo als de story online staat (:


    Zeker weten? It's a lot of fun! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mweh, nu baal ik dat mijn Pokémon-kennis te wensen overlaat. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Mweh, nu baal ik dat mijn Pokémon-kennis te wensen overlaat. D':
    '

    Je kan misschien gewoon meedoen als GhostCider dat ook goed vindt? Je weet vast wel wie Pikachu is? ;p


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)'

    Je kan misschien gewoon meedoen als GhostCider dat ook goed vindt? Je weet vast wel wie Pikachu is? ;p


    Jahoor, meedoen kan gewoon. Je kan desnoods een site erbij vissen of aan ons vragen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cyborg schreef:
    Oke, welke pokémon wil je doen? Met Misty en Brock enz? Dat lijkt me wel leuk namelijk.

    De eerste serie/generatie [noem je dat zo?] was echt het leukste. Gewoon met Ash, Misty en Brock. De Pokémons die na #151 komen zijn echt niet leuk.

    De story lijkt me wel leuk om te lezen, als het de originele personages bevat.


    Chaos is a ladder.

    Ichiya schreef:
    (...)'

    Je kan misschien gewoon meedoen als GhostCider dat ook goed vindt? Je weet vast wel wie Pikachu is? ;p


    Haha, zver kom ik nog wel, tot de meeste soorten Pokémon, badges en characters ook wel. (:

    GhostCider schreef:
    (...)

    Jahoor, meedoen kan gewoon. Je kan desnoods een site erbij vissen of aan ons vragen?


    Oké, dan doe ik mee. :'D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Oké, dan doe ik mee. :'D


    OMG YESSS!


    | Reality is for people that lack imagination |