• Wat een kutnacht vannacht. Er ging van alles mis en ik vond er uiteindelijk geen reet meer aan.
    Ik weet dat ik gezet ben, maar het was nu echt de druppel die de emmer deed overlopen. Al die slanke meisjes met een platte buik en atletische benen... het maakt me kotsmisselijk als ik naar mezelf kijk. Ik wil ook dun zijn, maar het is me totnu toe niet gelukt. Er komt echter verandering in, aangezien ik vanaf maandag een ssportabonnement afsluit en een diëtiste in de arm neem. Nooit meer van die kutopmerkingen over mijn dikke benen, want ik heb er echt schoon genoeg van.

    Zo. Dat moest ik even kwijt. Iemand nog tips voor dunnere benen en dat ik zo gezond mogelijk af kan vallen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas, ik vind het heel kut voor je. Maar dit soort topic's mogen niet...

    Ik wil je wel dat het niet zomaar eventjes hup hup gaat. Ik heb er anderhalf / 2 jaar over gedaan om 17 kilo af te vallen. Het duurt eventjes, maar je krijgt toch echt resultaat.
    Daarbij moet je geen andere dingen doen dan die die je diëtiste zegt, als je een goeie hebt zal dat wat zij zegt het beste voor je zijn.

    Btw. vertrouw geen diëtisten die je middeltjes willen aansmeren. Daar heb je niks aan en kost je alleen maar extra geld. Een goede diëtiste heeft dat niet nodig.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 14:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neen niet echt. Ik was deze week trouwens echt verschoten. Mijn skibroek en mijn trainingsbroek was te groot geworden en ik had de indruk dat ik wat verdikt was door stil te zitten tijdens de examens.
    Ik heb trouwens eens een foto van je gezien en zo dik ben je toch helemaal niet?
    Echt hatelijk als mensen opmerkingen maken over een ander.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Huh, je mag toch gewoon om gezonde tips vragen? Ik heb ook nergens een gewicht, lengte of BMI neergezet...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een vriendin van me gaat elke week, drie keer een half uur op zo'n hometrainer en bij haar zie je heel duidelijk het verschil. Misschien dat eens proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    Huh, je mag toch gewoon om gezonde tips vragen? Ik heb ook nergens een gewicht, lengte of BMI neergezet...

    Nouja, over het algemeen word alles wat erover gaat gesloten. Dat heb ik nu al meerdere keren gezien, dus ik ga ervan uit dat het niet mag.

    Trouwens, mijn PB / GB staat open voor je als je wilt praten of iets wilt bespreken of idk, gewoon met iemand wilt praten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Huh, je mag toch gewoon om gezonde tips vragen? Ik heb ook nergens een gewicht, lengte of BMI neergezet...
    Het beste is dat je het even vraagt voor je een topic opent. Ik heb dat ooit eens gedaan omdat ik wou sporten, maar heel wat mogelijkheden afvielen door mijn slechte voet en ik dus wat tips wou hebben en dat mocht gewoon, maar ik denk niet dat deze zal gesloten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat rot dat mensen opmerkingen over je figuur maken. Eigenlijk moet je je er niet te veel van aantrekken, want er zijn genoeg jongens die niet per se op de platte-buik-modelletjes vallen. Een beetje rond zijn is in mijn ogen juist wel mooi.
    Ik raad je aan gewoon te gaan sporten, zoals je al van plan bent. Haal jezelf niet helemaal naar beneden door naar anderen te kijken. Ieder heeft zijn eigen schoonheid.


    You are beautiful, you are love.

    Afvallen is moeilijk ik ondervind het zelf, er bestaan namelijk zoveel lekkere tussendoortjes ;o
    Succes ermee!


    Keep on smiling

    Folklore schreef:
    Wat rot dat mensen opmerkingen over je figuur maken. Eigenlijk moet je je er niet te veel van aantrekken, want er zijn genoeg jongens die niet per se op de platte-buik-modelletjes vallen. Een beetje rond zijn is in mijn ogen juist wel mooi.
    Ik raad je aan gewoon te gaan sporten, zoals je al van plan bent. Haal jezelf niet helemaal naar beneden door naar anderen te kijken. Ieder heeft zijn eigen schoonheid.


    True!


    Keep on smiling

    Ik heb zelf ook al dat probleem. Ik probeer zo min mogelijk tussendoortjes eten en dan maar wat meer boterhammen.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Ik heb zelf ook al dat probleem. Ik probeer zo min mogelijk tussendoortjes eten en dan maar wat meer boterhammen.


    Boterhammen zijn ook niet zo gezond als je denkt.


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    (...)

    Boterhammen zijn ook niet zo gezond als je denkt.


    Ligt eraan welke en wat je erop doet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ligt eraan welke en wat je erop doet.


    De diëtisten raden het zoveel mogelijk af.


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    (...)

    De diëtisten raden het zoveel mogelijk af.


    Ik zeg ook niet dat ik ze als tussendoortjes eet of zo, als je dat soms denkt :'D
    Ik bedoel gewoon dat ik bij ontbijt en lunch bijv. een boterham meer eet in plaats van een tussendoortje.
    En dat is in fact juist beter voor mij, omdat ik eerst maar 2 boterhammen op een dag at, soms maar 1 zelfs. Dus :'D


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat ik ze als tussendoortjes eet of zo, als je dat soms denkt :'D
    Ik bedoel gewoon dat ik bij ontbijt en lunch bijv. een boterham meer eet in plaats van een tussendoortje.
    En dat is in fact juist beter voor mij, omdat ik eerst maar 2 boterhammen op een dag at, soms maar 1 zelfs. Dus :'D


    Dat weet ik, het was gewoon eens zeggen dat het ook niet zo gezond is zoals de meesten denken.


    Keep on smiling