• Hier is het RPG Topic! Zet het wel zo boven je post neer:

    Naam - element - plaats - gevoel


    May StarClan light your path.

    [Ja, daar kan ik wel wat mee. I'll write something.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [oké ik wacht]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Monique "Moon" Greylake.
    We waren bijna bij de poort, toen ik een schaduw zag. En het was de schaduw van een tweede luchtbizon. Vliegensvlug draaide ik me om, en zag hem vliegen. Er zaten een luchtstuurder en een vuurstuurder op. Omdat ik het meteen al niet vertrouwde, stuurde ik water om de luchtbizon heen, waardoor ik hem het water in kon trekken. Daar bevroor ik het water wat om het beest heen zat. Ik sprong uit de kano, waar zich inmiddels al een pad van ijs had gevormd. Ik richtte mijn handen op naar de jongens, en deed iets wat ik alleen deed als ik het echt niet vertrouwde. Ik concentreerde me uit alle macht, en sloot mijn ogen. Toen vormden mijn handen zich langzaam tot vuisten. Ik stuurde hun bloed. Ze konden zich niet bewegen. "Naam, natie, bedoelingen." Ik liet ze weer los. "Nu."

    [Meh, ik vind het stukje wat Mary-Sue. Sorry. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hercos Katarase-Lucht-Vlakbij de waterstam-In de greep

    "We zijn er bijna." Zeg ik. "Ja ik zie ook al de poort." Zegt Fanner. Maar op dat moment raakt Surcas verstrikt in een waterslang. We raakte naar de grond en het waren die stuurders die we daarnet onder ons zagen. "En jij zei nog dat we toch veilig waren voor hen." Zegt Fanner. Ik voelde me anders en de reden daarvoor was al snel duidelijk die watermeester was nog ook eens een bloedmeester. Echt hoe krijg je het voor elkaar om zoiets bij mensen te doen. "Naam, natie, bedoelingen?" Vraagt ze. En ze liet ons weer los. "Nu!" Zegt ze op een luide toon. "Ik ben Hercos en dit is Fanner, we komen van de westelijke luchttempel om hier naar een sporttoernooi te gaan." Zeg ik. "Dus jullie zijn sporters?" Vraagt een ander meisje. "Nou ja, ik ben een windsurfer en mijn broertje Fanner ging gewoon mee." Zeg ik. "Wacht Hercos ben jij het?" Vraagt een bekende stem. "Kat, wat doe jij hier?" Vraag ik. "Wacht hoe kennen jullie elkaar?" Vraagt die waterstuurder. "O, ik had een paar toernooien op de tempel waar zij opgroeide." Zeg ik. "Nou niet zomaar, hij won ze haast allemaal." Zegt Kat. "Oké aangenaam dan, mijn naam is Monique, maar noem me maar Moon." Zegt Moon. "Aangenaam Moon." Zeg ik. "En mijn naam is Aryanta." Zegt Aryanta. "Oké aangenaam." Zeg ik. "Maar Moon." Zeg ik. "Ja wat is er?" Vraagt Moon. "Wil je mijn bizon Surcas loslaten?" Vraag ik.

    [hier is dan weer een deel]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 15:16 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Wil je mijn personage niet besturen ? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [o sorry ik wist niet of je dat niet goed zou vinden]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [maar is het dan voor dit even goed?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Ben weer terug van Denemarken.]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    [oké]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [marijn jij hebt nog niet je foto gezet, wanneer ga je dat doen of doe je dat soms niet]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    [maar is het dan voor dit even goed?]


    Jawel, al zou Moon nooit zo zoetjes reageren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [wie gaat nu verder?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Inmiddels 6 dagen later] (kijken of het nu ook werkt)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Hmm, ik kan volgensmij niet omdat niemand iets tegen Katja zegt/iets doet...]


    May StarClan light your path.

    [Ik zeg op het eind iets tegen Kat, misschien kun je daar iets mee?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)