• Die heb ik vandaag laten zetten, met m'n mams. Had niet gedacht dat ze het echt zou doen, maar goed.. ze deed het wel hahaha. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 15:58 ]


    To infinity and beyond •

    Appa schreef:
    Woah, echt heel gaaf en mooi!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is echt zo gaaf! Kwam vast onverwachts dat je moeder erin goedkeurde? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempra schreef:
    Niet origineel, but it's epic c;


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het echt heel leuk.
    Haha, ik denk dat mijn moeder mij vermoord als ik een tattoo laat zetten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lancelot schreef:
    (...)

    Waarom zou je als je de echtgenote van iemand bent per se 'gedegradeerd' zijn tot de helft? Ik vind niet dat je een relatie zo moet zien, dat je de helft van iets bent. Het gaat er juist om dat je je gehele eigenheid aan iemand openbaart, je gehele eigenheid juist naar voren bent en verder ontdekt. Het gaat er om dat je de ander aanvult met je gehele persoon, en hem/haar - en jezelf - juist tot méér dan de helft maakt.

    Maar dat is mijn persoonlijke visie.


    Nee, je begrijpt het verkeerd. Ik zeg ook helemaal niet dat je "de helft van iets" bent als je getrouwd bent, ik zeg dat het voor mij zo zou aanvoelen mocht ik een matching tattoo nemen met de persoon met wie ik samen ben. Het doet me een beetje denken aan brandmerken. Voor mij hoeft iemand mij ook niet op zijn lijf te zetten om te laten zien hoeveel hij/zij om me geeft, daar dienen tattoos in mijn ogen ook niet voor.
    En verder ben ik het niet met je eens, want ik hoef geen partner te hebben om me "heel" te voelen. En om eerlijk te zijn is laatste zin voor mij pure romantische zooi, daar heb ik helemaal geen boodschap aan.
    Misschien verander ik nog van mening als ik iemand ontmoet waarop ik echt stapelverliefd ben, maar ik ben van nature een vrij nuchter persoon als het op romantiek en liefde aankomt dus het kan goed zijn dat ik een heel ander idee heb over het hele "laten we elkaar op ons lichaam vereeuwigen" gedoe als het op liefdespartners aankomt dan de meesten. Daar heb ik op zich ook geen probleem mee, maar ik wou gewoon even duidelijk maken dat ik het had over de tattoos en niet over het trouwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cool! (:


    Bad decisions make good stories.

    Theodora schreef:
    (...)

    Nee, je begrijpt het verkeerd. Ik zeg ook helemaal niet dat je "de helft van iets" bent als je getrouwd bent, ik zeg dat het voor mij zo zou aanvoelen mocht ik een matching tattoo nemen met de persoon met wie ik samen ben. Het doet me een beetje denken aan brandmerken. Voor mij hoeft iemand mij ook niet op zijn lijf te zetten om te laten zien hoeveel hij/zij om me geeft, daar dienen tattoos in mijn ogen ook niet voor.
    En verder ben ik het niet met je eens, want ik hoef geen partner te hebben om me "heel" te voelen. En om eerlijk te zijn is laatste zin voor mij pure romantische zooi, daar heb ik helemaal geen boodschap aan.
    Misschien verander ik nog van mening als ik iemand ontmoet waarop ik echt stapelverliefd ben, maar ik ben van nature een vrij nuchter persoon als het op romantiek en liefde aankomt dus het kan goed zijn dat ik een heel ander idee heb over het hele "laten we elkaar op ons lichaam vereeuwigen" gedoe als het op liefdespartners aankomt dan de meesten. Daar heb ik op zich ook geen probleem mee, maar ik wou gewoon even duidelijk maken dat ik het had over de tattoos en niet over het trouwen.


    Aha, oké, zo.

    Maar ik ben op dat gebied ook heel nuchter. Het is niet zo dat ik me per se niet 'heel' voel als ik geen partner heb, het gaat er mij meer om dat het hebben van een goede relatie, je juist nog meer van jezelf kan ontdekken. In dat opzicht zou ik zo'n tattoo niet zien als iets negatiefs, maar als een positief statement dat die persoon je heel veel gebracht heeft en een groot deel uitmaakt van je leven (en in het opzicht van een seksuele partner, ook van je lichaam, die hij/zij beter kent dan wie dan ook). Maar dan moet het wel een heel sterke (en langdurige) relatie zijn, iets dat je sowieso nooit meer kunt vergeten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind de tatoeage eigenlijk niet leuk en erg onorigineel, maar ik vind het wel mooi om zoiets met je moeder te delen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Waarom zou je als je de echtgenote van iemand bent per se 'gedegradeerd' zijn tot de helft? Ik vind niet dat je een relatie zo moet zien, dat je de helft van iets bent. Het gaat er juist om dat je je gehele eigenheid aan iemand openbaart, je gehele eigenheid juist naar voren bent en verder ontdekt. Het gaat er om dat je de ander aanvult met je gehele persoon, en hem/haar - en jezelf - juist tot méér dan de helft maakt.

    Maar dat is mijn persoonlijke visie.
    Precies, mijn moeder heeft één hartje met 2 vogels aan de zijkant waar één m en één r ingegraveerd zijn. R voor mijn vader en M voor haar. -ze zijn nog steeds bij elkaar-. Mijn moeder heeft ook mijn initialen op haar lichaam staan. -plus die van mijn broer en zusje-.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Erg leuk gedaan!
    Ik heb er een op de planning staan om samen met mijn zusje te laten zetten, maar dan moet ze eerst slagen voor haar examens.
    Dat is de enige matching tattoo die er komt.

    Edit: ik zou dit ook overigens nooit met een vriend(in) of echtgenoot doen. Evenals namen laten zetten. De enige namen die ik nu op m'n lijf heb staan zijn die van mijn twee kinderen, en dat zijn de enige.
    Mijn moeder heeft zo ook de namen van mij en m'n broertjes en zusje op der lijf staan, en mijn stiefpapa ook. Zelfs mijn naam heeft hij er ook op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 11:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wilde dat later ook doen. En dan met beide ouders. Mijn moeder is al om, nu alleen mijn vader nog. Vind het een zeer mooi idee om zo iets met je ouder(s) te doen. Met een vriendin, vriend of echtgenoot zou ik nooit doen... Daarvan heb je toch niet echt garantie met of dat voor je hele leven is, ook al denk je op dat moment van wel, met je ouders daarentegen... Je hebt daar hoe dan ook een band mee, of je wilt of niet.
    Maar dit is dus mijn mening en die veranderd ook niet.

    Mijn moeder heeft overigens nu al een hartje met mijn naam erin, op haar arm getatoeëerd.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 11:09 ]


    Chaos is a ladder.

    Dat is heel gaaf! Maar dat zou ik nooit willen met een familielid. Ik ben dan altijd maar bang dat ik ruzie krijg of zo en dan zit ik maar met die tattoo. Haha


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Dat is heel gaaf! Maar dat zou ik nooit willen met een familielid. Ik ben dan altijd maar bang dat ik ruzie krijg of zo en dan zit ik maar met die tattoo. Haha

    ^ Dit heb ik dus bij geliefden zoals vrienden en shizz. Ik wil liever iets anders op mijn lichaam hebben getatoeerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat leuk !! :D


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ah, dat is mooi ;D
    Mijn moeder en ik gaan ook dezelfde tattoo nemen als aandenken aan mijn zussen. Eerst mijn rijexamen halen, though :c


    Caution first, always.