• Ik heb zoon haat aan die beesten. Net zat er 1tje me lastig tevallen en zei ik gewoon. "Godverdomme stomme vlieg, u moeder stinkt." oke heel domme reactie, maar echt ik haat vliegen zo hard dat ik ze gewoon allemaal doodt wil --'
    Sorry voor mijn scheldwoorden.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 12:30 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Logisch het zijn ook kutbeesten xD
    Ik haat gewoonweg alle insecten in het park is het erg moet ik gwn voor mij slaan om ni door die insecten te moeten..


    Stop wishing, Start doing..

    Dat probleem heb ik dus ook maar dan met alle insecten , ik ben echt zo super bang voor insectenn o.O


    Tinka & Ghunter.

    CryGirl schreef:
    Dat probleem heb ik dus ook maar dan met alle insecten , ik ben echt zo super bang voor insectenn o.O


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leg een vliegenmepper naast je. Dan komen ze niet meer of anders klop je erop. :3


    Let the Night embrace you

    Ja, inderdaad. Alle insecten trouwens. Het zijn irritante stalkers die de héle fucking wereld hebben om over te vliegen, maar nee, natuurlijk moet dat altijd precies in mijn gezichtsveld D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij hebben daar vleesetende planten voor (:

    vliegen kruipen, als ze in je kamer zijn en je slaapt, zo vaak mijn oor in.
    Serieus, als ik slaap merk ik dat er eentje bij mijn oor zoemt en er vervolgens op gaat lopen...
    dan sal je de weg, rol je je om, gaan ze na een minuut je andere oor bijna in O_o


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik snap echt niet waarom iedereen zo'n groot probleem heeft met insecten,en ze vermoorden.
    Wat doen ze verkeert?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    whaha ik zei nu net tegen een vlieg ''Af! Ga naar je mand!''
    maar t zijn geen honden xD
    maar ze zijn idd irritant!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, er zit nu, bij de kast met voedsel, een hele grote dikke vette zwarte spin. En ik heb honger D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het sowieso niet op insecten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, ze zijn ergens nuttig voor anders zullen ze niet verstaan, maar waar voor, ik zal het niet weten


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha. Meestal begin ik in het rond te slaan. En als er een wesp is dan begin ik heel hard te gillen en ren ik na de andere kant van de tuin om van dat ding af te zijn.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 14:57 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Soundeffect schreef:
    Ja, inderdaad. Alle insecten trouwens. Het zijn irritante stalkers die de héle fucking wereld hebben om over te vliegen, maar nee, natuurlijk moet dat altijd precies in mijn gezichtsveld D:

    Iwanna schreef:
    Haha, ze zijn ergens nuttig voor anders zullen ze niet verstaan, maar waar voor, ik zal het niet weten


    Zijn muggen ergens nuttig voor?
    Want die haat ik echt.


    Food.