• Hallo, ik vind het niet leuk dat het vol is van de eerste. Dus als je het hier nog wilt posten…
    http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/

    (Dus als je het niet weet over wat ik het heb… zie http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=31159


    Moderator Edit door DarkSavior:

    Ik wil er wel even op wijzen dat in de huisregels het volgende staat:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    Je gewicht posten mag dus niet. Verder zou ik niet weten waarom dit topic niet zou mogen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juni 2013 - 17:53 ]


    I'm a girl in the world

    DarkSavior schreef:
    @Jacco, het is niet erg stalkerig als jou foto op bijna elke pagina staat van "Drop/Post een foto" ;p
    Oh ja (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gezond gewicht.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb een BMI van 22,3. Mooi. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    22,5. Dik in orde. ^^


    You are beautiful, you are love.

    23.3
    Nja, dat is gezond, denk ik.


    26 - 02 - '16

    18,1. Gezond gewicht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Huh, dat ding gaat maar tot een BMI van 444.4! Moet je wel 75 centimeter zijn en 250 kilo wegen xD

    Ik zit zo ver naar links dat ik bijna van het balkje afval en ik moet contact opnemen met mijn huisarts want ki moet weten waarom ik veel gewicht verlies in korte tijd. Dan ben ik wel een beetje laat, want ik weeg al 6 jaar exact hetzelfde (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    22,6. Gezond gewicht. Heujj.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    20,7
    Gewoon gezond ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet dat mijn BMI goed is, maar ik heb gewoon een buikje dat nogal uitsteekt. Altijd al gehad zelf, maar ik ben nu buikspieroefeningen aan het doen in de hoop dat het wat strakker wordt en dat het vet in spieren wordt omgezet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okammy schreef:
    Huh, dat ding gaat maar tot een BMI van 444.4! Moet je wel 75 centimeter zijn en 250 kilo wegen xD

    Ik zit zo ver naar links dat ik bijna van het balkje afval en ik moet contact opnemen met mijn huisarts want ki moet weten waarom ik veel gewicht verlies in korte tijd. Dan ben ik wel een beetje laat, want ik weeg al 6 jaar exact hetzelfde (cat)


    Klinkt gezond :D


    i put the fun in funeral

    18.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volgens dat ding ben ik gezond, maar voor een 'kind' tellen zulke tests niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vinter schreef:
    (...)

    Klinkt gezond :D


    Een BMI van 444 is ongetwijfeld erg gezond :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Gezond gewicht.


    Alleen maar tranen van geluk