• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Whoop Whoop!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Yay!]


    El Diablo.

    BuzoIic schreef:
    [Yay!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [MT :Y)]


    How far is far

    | Topics die mij toebehoren :') |


    That is a perfect copy of reality.

    Dervilia Downett DohortyOutfit

    Kreunend opende ik mijn ogen. Het zwart bedierf mijn zicht, er was simpelweg niets te zien. Ik wist al meteen wat er aan de hand was: Louis had me vast weer ergens mee naar toegenomen en me daar in slaap laten vallen. Maar… Dit keer kon ik me niks herinneren over dat Louis me ergens naartoe had gebracht. En meestal is het ook niet zo donker als dit… 'Louis…?' begon ik. Ik schrok van mijn eigen stem, het klonk krakend en luid. Toen de jongen niet antwoordde benam angst mij volledig. Snel krabbelde ik overeind, waarna ik rondkeek in het donker. 'Hallo?!' riep ik bang. Nog steeds kon ik niets zien. 'Wat is dit?' vervolgde ik. Ik probeerde te luisteren of er ook maar iets was waaraan ik kon afleiden waar ik in godsnaam was. Met wat moeite betaste ik de muren, die ik had gevonden. Ik ging heel de kamer rond, waar ik uit kon opmaken dat het erg klein was. Wat was dit?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:49 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mt ik kijk even this is us af. Mn vijfde keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Whaha ik heb hem ook wel een stuk of twintig keer gezien XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Lysan horan

    Vrolijk liep ik over straat in de richting van de bus. Doordat mijn school pas klaar was om 4 uur en Niall rond vier uur zou landen had ik afgesproken dat ik met de bus zou komen. Glimlachend doe ik mijn oortjes in en luister wat muziek. Terwijl ik ongeduldig wacht schrik ik op van een toeter en doe mijn oortjes uit. Ik kijk de man in het busje even aan. 'Sorry dat ik je lied schrikken maar wil je me even helpen met de weg?' vraag hij beleefd en ik knik. Ik denk even na en het mannetje die niet o heel oud was stapt uit en pakt een kaart. Ik bestuurder de plattegrond maar ineens word ik hard en ruw vastgepakt en iets word tegen me aangeduwd en een pijn doordringt me. Langzaam kreun ik even zachtjes. Mijn hoofd bonsde aardig pijnlijk. 'Halo' hoor ik een zachte onbekende stem. 'Wat is dit?" Ik kreun weer even zacht en ga wat omhoog. 'Hoi ' fluister ik zachtjes en angstig.

    Mylana Styles

    Tot mijn opluchting hoor ik zachte stemmen die ook bang waren. Niet van die enge stemmen die hard en boos en kil klonken. Ik probeerde me weer te bewegen maar echt goed ging dat niet. Ik denk even terug. Zo'n 3 uur geleden begon het. Ik had afgesproken met een hele goede vriend van mij en van mijn grote broer Hazza. Toen de bel ging stond Paul alleen niet voor de deur maar een onbekende man. Ineens had ik een steek in mijn arm. Ik kon alles nog horen en zien, maar bewegen lukte me gewoon niet. Ik hoor nog iemand anders hoi zeggen en probeer ook wat te zeggen. 'Help' komt er bijna onverstaanbaar uit en ik twijfel of ze het wel gehoord hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    Ik verstuur mijn videoboodschap. Simpeler kan eigenlijk niet. Hij moet gewoon met mij trouwen of Kyra gaat eraan. Ik rek me uit en sta op om naar de gevangenen te lopen. Ik open de kamer en zie dat Styles, Horan en die vriendin van Louis al wakker zijn. Ik glimlach. 'Hallo iedereen. Lekker uitgeslapen? Goed, want ik ben bang dat jullie hierna niet meer durven te slapen van angst,' zeg ik met een valse grijns op mijn gezicht. Ik vraag me af waar de andere blijven. Ach, het maakt eigenlijk niks uit. Ik kan dit zootje wel in mijn eentje aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'Ik had je gewaarschuwd Horan.. Niemand doet mijn zusje pijn zonder dat ik iets doe...' zeg ik en ik sluit het filmpje af. Snel druk ik op verzenden en ik grijns kort. Ik sta snel op en rek me uit. Dat is ook weer geregeld.. Ik heb hem altijd gezegd dat hij mijn zusje geen pijn moet doen, want dat gaat consequenties krijgen.. Ook heb ik hem verteld dat hij de politie maar niet op moet zoeken, want ik krijg het dan te horen voordat hij een stap in het politiebureau heeft gezet. Ik loop mijn kamer uit en loop naar het kleine kamertje waar die Direction trutjes zitten. Ik zie dat Rhine er al staat en ik kijk naar iedereen in de kamer. 'Dus.. Gaan we wachten tot deze bitches uitgeslapen zijn of...' mompel ik..


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Ik was al een tijdje wakker, en zat nu inmiddels op de bank. Ik probeerde al de hele tijd Kyra te bellen, maar ze nam niet op. Waar zou ze ooit kunnen zijn? Ik was net terug van de tour, dus ik zou vandaag naar mijn ouders en mijn zusje gaan. Ik probeerde het nog een laatste keer om haar te bellen, maar ik kreeg weer haar voicemail. Ik gooide mijn mobiel op tafel, en ging wat drinken pakken, ik had toch niets anders te doen. Ik liep naar de keuken, en pakte een glas water, aangezien ik bijna een jaar weg ben geweest lag er bijna niets in de koelkast. Ik hoorde een kabaal uit de woonkamer komen, en pakte mijn glas om vervolgens naar de woonkamer te lopen. Het kabaal was dus mijn mobiel die op de tafel lag te trillen. Ik ging zitten, en pakte hem. Ik had een spraakbericht ontvangen van een vreemd nummer. Ik opende het spaakbericht. Het was dus iemand die beweert mijn zusje te hebben, en als ik niet met haar zou trouwen, dat ze Kyra dan wat aan doet. Ja hoor, alsof ik dat geloof. Maar dat verklaart wel waarom Kyra niet op neemt. Ik stuurde maar iets terug naar het onbekende nummer. Hoe weet ik zo zeker dat jij Kyra heb? L. Typte ik terug naar het nummer.

    Justin Jay Parker
    - Komt later.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    Tyler komt ook de kamer binnen gelopen. Ik kijk naar hem. Hij is knap, inderdaad, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Liam. 'Dus.. Gaan we wachten tot deze bitches uitgeslapen zijn of...' mompelt hij. Ik kijk hem aan. 'Nou, jou trutje is al wakker, dus ik denk dat jij je wel kan vermaken. Zoals jij bent,' zeg ik, en ik trap Lysan tegen haar zij. 'Kijk, dat is Tyler. En hij is niet bang om te slaan dus doe maar wat hij zegt,' beveel ik het zusje van Niall. Niall is natuurlijk ook heel erg knap, maar niet zo leuk als Liam. Mijn mobiel trilt. Ik kijk. Hoe weet ik zo zeker dat jij Kyra heb? L. Stuurt Liam. Ik zucht en maak een foto van een slapende Kyra. Just believe me, honey. Ik kan haar van alles aan doen zodat jij zometeen niet meer ziet dat het je zusje is. Doe nu maar gewoon wat ik zeg. xxxYour wife. Stuur ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kyra Rose Payne

    Met een bonkende hoofdpijn open ik mijn ogen en ik bijt op mijn lip. Misschien moest ik dat laatste glas maar niet aannemen gister, zeker niet van iemand die ik niet kende.. Mijn hand glijd over mijn hoofd en ik duw mezelf omhoog. Met een frons kijk ik om me heen in de donkere kamer, die alleen maar wordt verlicht door het licht van een gang. Ik zie twee mensen en een paar mensen om me heen die ik nu vaag herken. Ik schud mijn hoofd en haal mijn schouders op. 'Weetje.. Ik ken betere afterparty's..' mompel ik en ik duw mezelf omhoog..


    El Diablo.

    Dervilia Downett DohortyOutfit

    'Hoi…' hoor ik iemand zeggen. Ik schrik hoorbaar. 'O, hé…!' Ik weet niet waar ik moet kijken, ik kan de persoon niet zien. Waarschijnlijk had Louis bij mij én het meisje tegelijk een grap uitgehaald. Ik blijf maar ijsberen door de kamer, niet wetend wat ik moet doen. 'Het is niet grappig…' fluister ik. Opeens wordt de deur opengetrokken, waardoor ik opspring, nu gaat Lou me eindelijk vertellen wat voor zieke grap dit weer was. Maar nee, een glimlachend gezicht kijkt me aan, een vrouwelijk gezicht. 'Hallo iedereen. Lekker uitgeslapen? Goed, want ik ben bang dat jullie hierna niet meer durven te slapen van angst,' ik schrik enorm van de woorden. 'Angst?' begon ik. Ik heb me intussen laten overtuigen dat dit echt geen grap van Louis is, die weet hoe bang ik voor dit soort dingen ben.
    'Dus.. Gaan we wachten tot deze bitches uitgeslapen zijn of...' Een nieuwe stem vult de kamer. Die naam, "bitches", daar ben ik zeer zeker niet van gediend. 'Hé!' verdedig ik me. 'Hoe noemde je mij?' Mijn Ierse accent is erg duidelijk te horen. Het meisje stelde de jongen aan een ander meisje voor, het meisje dat net "hoi' zei. 'Ik ben misschien veel maar een bitch ben ik echt niet.' vervolgde ik.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:01 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa