• Hallo, ik vind het niet leuk dat het vol is van de eerste. Dus als je het hier nog wilt posten…
    http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/

    (Dus als je het niet weet over wat ik het heb… zie http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=31159


    Moderator Edit door DarkSavior:

    Ik wil er wel even op wijzen dat in de huisregels het volgende staat:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    Je gewicht posten mag dus niet. Verder zou ik niet weten waarom dit topic niet zou mogen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juni 2013 - 17:53 ]


    I'm a girl in the world

    17,4: Gezond gewicht, maar ik zit tegen het ondergewicht aan. Ach, die GGD vrouw zei dat ik goed zat, zolang ik niet te dun of te dik ben maak ik me geen zorgen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:58 ]

    Evigilavi schreef:
    Volgens dat ding ben ik gezond, maar voor een 'kind' tellen zulke tests niet.


    Telt wel, waarom denk je dat je je leeftijd in moet vullen?


    Your make-up is terrible

    Ah, overgewicht. Surprise, surprise.

    18,6 ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het eigenlijk best onzin dat je je gewicht niet mag posten (cat)
    Maar daar zal wel een goede reden voor zijn.
    Mijn bmi is 21.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sidewinder schreef:
    Ik vind het eigenlijk best onzin dat je je gewicht niet mag posten (cat)
    Maar daar zal wel een goede reden voor zijn.
    Mijn bmi is 21.


    Daar is inderdaad een héle goede reden voor, dus ik vind jouw opmerking onzin. (cat)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Daar is inderdaad een héle goede reden voor, dus ik vind jouw opmerking onzin. (cat)

    Wat is die reden dan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik doe niet eens de moeite om die test te doen. Sowieso dat er een ernstige uitslag uitkomt, haha. Ze gaan sowieso een BMI geven dat te zwaar is. Dat kan ik zelf ook wel merken en zien. Ik eet gewoon echt alles wat los en vast zit. Ben ook niet van plan om dat aan te passen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:20 ]


    Chaos is a ladder.

    Sidewinder schreef:
    (...)
    Wat is die reden dan?


    Kort samengevat: pro-ana en anorexia. Er zijn heel veel dingen voorgevallen waarin dit heel erg extreem naar voren kwam in onschuldige topics. Er zijn mensen die hun gewicht en lengte gaan vermelden, vragen of dit wel goed is voor ze en anderen die er weer op in spelen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Kort samengevat: pro-ana en anorexia. Er zijn heel veel dingen voorgevallen waarin dit heel erg extreem naar voren kwam in onschuldige topics. Er zijn mensen die hun gewicht en lengte gaan vermelden, vragen of dit wel goed is voor ze en anderen die er weer op in spelen.

    Ohja, soort domino-effect. Als er één gaat posten wat zijn/haar gewicht is, gaan anderen daar op in klinkt bekend op q
    Zo had ik het nog niet bekeken. Een wat aardigere reactie is ook niet erg hoor. Ik ben ook maar een mens.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    16.8 grom bijna bij de 17.... het is vet moeilijk voor me (niet dat ik een eetprobleem heb ik lijk gewoon niet aan te komen)


    The big big bang The reason I'm alive

    Sidewinder schreef:
    (...)
    Ohja, soort domino-effect. Als er één gaat posten wat zijn/haar gewicht is, gaan anderen daar op in klinkt bekend op q
    Zo had ik het nog niet bekeken. Een wat aardigere reactie is ook niet erg hoor. Ik ben ook maar een mens.


    Haha, heel bekend op Q ja.
    Sorry als het wat bot overkwam, dat was toch niet helemaal de bedoeling. :/


    Your make-up is terrible

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:29 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cas schreef:
    (...)

    Haha, heel bekend op Q ja.
    Sorry als het wat bot overkwam, dat was toch niet helemaal de bedoeling. :/

    Geeft niet hoor, ik weet dat je het niet zo bedoelde.
    Het ligt trouwens best wel voor de hand, wat je zei :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    19.1 is gezond


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.