• Beste Quizletter(s),
    Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een eigen boek wie ik later echt wil gaan publiceren. Mijn enige probleem waar ik vaak over struikel is, dat ik eigenlijk alleen mijn eigen mening heb en vaak niet zelfverzekerd genoeg ben over mijn eigen stukken. Daarom leek het me handig om opzoek te gaan naar een proeflezer wie me kan helpen en mijn verhaal kan voorzien van een duidelijke, onderbouwende mening.

    Kortom ik ben opzoek naar een proeflezer wie zijn mening kan onderbouwen met steekhoudende argumenten en zijn/haar mening kan verdedigen. Ook zou het fijn zijn dat je zelf al een beetje verstand hebt van schrijven en daarom weet waar je over praat.

    Ik zou even een korte samenvatting geven over me verhaal, zodat je kan kijken of het bij je past en of je het leuk vindt om proeflezer daarvan te worden.

    Athalas Dawson is een veertienjarige jongen uit Brennington waar hij woont bij zijn vader wie een alcoholprobleem heeft. Daarom heeft hij een grote afkeer voor zijn vader, vooral doordat hij hem een keer heeft geslagen in een dronken bui en dat heeft hij hem nooit kunnen vergeten. Op school is Athalas een buitenbeetje wie zich vaak distantieert van de rest en daarom zijn hele leven al in eenzaamheid leeft. Dan wanneer op een dag de eliteorganisatie Stigma in zijn dorp verschijnt, verandert zijn leven totaal. Hij moet vluchten en besluit met zijn vrienden te vertrekken naar de tovenaarswereld. Daar komt hij erachter dat de Dawson's worden gehaat in de tovenaarswereld, maar Athalas is vastbesloten de eer van zijn familie te herstellen. Alleen dan wordt zijn beste vriendin Melissa ontvoerd door Stigma en wanneer hij achter Stigma aangaat om haar te redden, wordt hij steeds dieper verwikkeld in grotere en duistere problemen. Hij komt meer te weten over zijn vader en waarom Stigma achter hem aanzit. Problemen stapelen zich uiteindelijk op en dan komt hij oog in oog te staan met zijn beste vriend; Noel Estheim. Wat zal de uitkomst zijn van dit tragische gevecht? En wat voor rol heeft Stigma bij het tegen elkaar opzetten van deze twee vrienden?

    -
    Alvast bedankt voor de moeite.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eén ding viel me al gelijk heel erg op in je samenvatting:

    Eerst staat er dit: Op school is Athalas een buitenbeentje wie zich vaak distantieert van de rest en daarom zijn hele leven al in eenzaamheid leeft. en daarna staat er: Hij moet vluchten en besluit met zijn vrienden te vertrekken naar de tovenaarswereld.

    Waar komen die vrienden dan opeens vandaan? Hij was toch zijn hele leven al eenzaam? Of heeft hij die nog snel onderweg gemaakt?
    Sorry, maar dit viel me op.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb meer dan genoeg proeflezers nu denk ik :X
    IK hou het bij 3 ff, dus hier kan een slotje op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tragically schreef:
    Eén ding viel me al gelijk heel erg op in je samenvatting:

    Eerst staat er dit: Op school is Athalas een buitenbeentje wie zich vaak distantieert van de rest en daarom zijn hele leven al in eenzaamheid leeft. en daarna staat er: Hij moet vluchten en besluit met zijn vrienden te vertrekken naar de tovenaarswereld.

    Waar komen die vrienden dan opeens vandaan? Hij was toch zijn hele leven al eenzaam? Of heeft hij die nog snel onderweg gemaakt?
    Sorry, maar dit viel me op.


    Nou, dat komt, omdat hij eerst zijn hele leven eenzaam is. Dan verandert zijn leven wanneer hij vrienden krijgt en wordt hij minder eenzaam en net dat hij denkt gelukkig te zijn, moet hij vluchten en zo komt die opnieuw voor een dilemma te staan. Misschien in een samenvatting niet egt goed verwoord, maar samenvattingen zijn niet echt mijn specialiteit :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, dat komt, omdat hij eerst zijn hele leven eenzaam is. Dan verandert zijn leven wanneer hij vrienden krijgt en wordt hij minder eenzaam en net dat hij denkt gelukkig te zijn, moet hij vluchten en zo komt die opnieuw voor een dilemma te staan. Misschien in een samenvatting niet egt goed verwoord, maar samenvattingen zijn niet echt mijn specialiteit :X

    Oh zo, ja ik vond dat het er raar stond.

    In ieder geval; nog veel succes met je boek. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 19:55 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.