• Ik vond het redelijk touchy, maar het was toch wel de moeite waard om te kijken. Iedereen heeft problemen en wat zij meemaakt/meemaakte is misschien wel veel erger dan dat jij misschien zelf ooit zal meemaken (al is elke vorm van problemen in mijn ogen erg genoeg). Maar ze vond de kracht om haar recht te trekken en verder te gaan met haar leven. Nou als zij dat kan, kan ieder ander dat zeker ook, dus misschien het wel eens interessant dat mensen zonder zelfvertrouwen dit even bekijken.



    Artikel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze is heel sterk, maar aan wat ze vertelt kan je merken dat het altijd in haar gezeten heeft. Ze is altijd al zelfverzekerd geweest, al als jong kind.
    Toch vind ik het heel goed van haar dat ze door is gegaan op die manier. Dat ze zichzelf zo gered heeft.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics, ik kijk het zo meteen even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Ze is heel sterk, maar aan wat ze vertelt kan je merken dat het altijd in haar gezeten heeft. Ze is altijd al zelfverzekerd geweest, al als jong kind.
    Toch vind ik het heel goed van haar dat ze door is gegaan op die manier. Dat ze zichzelf zo gered heeft.
    Ja dat wel en gelukkig maar. Maar ik kan me wel inbeelden dat je toch ook wel een naar gevoel in je moet krijgen als duizenden vreemde mensen tegen je zeggen dat je de wereld een dienst bewijst door jezelf om te leggen. Karakter of niet, ik denk dat niemand daar gemakkelijk mee om kan gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh wauw, wat is zij ontzettend sterk en moedig.

    Er glimmen tranen in mijn ogen. Het bezorgde me echt kippenvel.


    Pretty is just a pretty word.

    mijn topic


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Assassin schreef:
    Ze is heel sterk, maar aan wat ze vertelt kan je merken dat het altijd in haar gezeten heeft. Ze is altijd al zelfverzekerd geweest, al als jong kind.
    Toch vind ik het heel goed van haar dat ze door is gegaan op die manier. Dat ze zichzelf zo gered heeft.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    OpheIiac schreef:
    Mijn topics, ik kijk het zo meteen even.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kende haar al en ze is echt een persoon waarnaar je kunt opkijken. Ik heb heel veel respect voor haar.


    Take me to wonderland

    Avarosa schreef:
    (...)Ja dat wel en gelukkig maar. Maar ik kan me wel inbeelden dat je toch ook wel een naar gevoel in je moet krijgen als duizenden vreemde mensen tegen je zeggen dat je de wereld een dienst bewijst door jezelf om te leggen. Karakter of niet, ik denk dat niemand daar gemakkelijk mee om kan gaan.


    Ja, ik heb echt heel veel respect voor zulke mensen.


    Your make-up is terrible

    Wauw, had ik maar haar zelfvertrouwen.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik heb echt heel veel respect voor zulke mensen.
    Ik vind het ook heel mooi dat ze uit haar ziekte ook positieve dingen weet te halen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik vind het ook heel mooi dat ze uit haar ziekte ook positieve dingen weet te halen.


    Ik ook. Maar eerlijk gezegd wordt dat steeds makkelijker als je ouder word en ermee geboren bent. Ik kan het ook steeds meer met de dingen die ik heb.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook. Maar eerlijk gezegd wordt dat steeds makkelijker als je ouder word en ermee geboren bent. Ik kan het ook steeds meer met de dingen die ik heb.
    Gelukkig maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, mooi ja. Jammer dat veel mensen niet zo denken.
    Ik heb het niet nodig. Als iemand me lelijk noemt, wat niet gebeurd tho.. Dat boeit me echt geen ene ruk. Ik weet namelijk dat dat niet zo is :'D Ik ben kapot sexy, dus uhm, ja.

    Maar serieus, respect.


    I live for the applause, you will die for it.