• Vele jaren later zit de 51-jarige Bilbo Balings nietsvermoedend in zijn voortuin als de tovenaar Gandalf voorbijloopt en zegt op zoek te zijn naar iemand die mee wil op een avontuur. Hoewel Bilbo hier niets voor voelt nodigt hij Gandalf uit om morgen op de thee te komen. Gandalf brengt tot Bilbo's ontsteltenis dertien Dwergen mee: Balin, Dwalin, Fíli, Kíli, Dori, Nori, Ori, Óin, Glóin, Bifur, Bofur, Bombur en Thorin Eikenschild, de kleinzoon van Thrór. Nu er al jaren niets meer van Smaug vernomen is acht Thorin de tijd rijp om terug te keren naar de Berg, al is het maar vanwege het risico dat anderen de Dwergen voor zouden kunnen zijn. Gandalf wil Bilbo mee laten gaan als "inbreker", aangezien Hobbits sneller en stiller zijn dan Dwergen en dus kan helpen om de schat te stelen. Als Bilbo de volgende ochtend ontwaakt blijken de Dwergen vertrokken, met achterlating van een arbeidscontract voor Bilbo. In een opwelling besluit hij alsnog mee te gaan en gaat hen achterna. Onderweg vertelt Balin hoe het met Thrór is afgelopen. Bij een mislukte poging om Moria te heroveren is hij door de Bleke Ork Azog gedood. Thorin sloeg Azog vervolgens een arm af en meent dat Azog aan zijn verwonding gestorven is.

    Rollen:

    Reisgenootschap:
    -
    - Emendil Bard Turambarn - Surgeon
    - Brennen Uquenyondo - Gawain
    - Esthandaï Eámanë Vardamir - Chilaw
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Mensen die ze onderweg tegenkomen en eventueel meereizen:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    De Tovenaars :
    -
    -
    -
    -
    -

    Elven van Rivendell :
    -
    -
    -
    -
    -

    Extra rollen:
    Smegeól :
    -
    -
    Lijstje:Naam:
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Leeftijd:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk:
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis:
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra:
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:

    Geen one-liners.
    geen ruzie buiten de rpg, in de rpg is toegestaan.
    16+ is toegestaan, maar mits in spoiler.
    houd het aan de verhaallijn van het boek, dus niet dat Smaug ineens over hen vliegt.
    Alleen Chilaw maakt topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 14:29 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Het lijkt me heel interessant, maar ik moet wel zeggen dat ik het boek niet heb gelezen. Ik weet niet of dat erg is?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Het lijkt me heel interessant, maar ik moet wel zeggen dat ik het boek niet heb gelezen. Ik weet niet of dat erg is?


    Neehoor, dat is niet erg, als je het maar eenbeetje snapt ^^.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Oké. Ik heb an Unexpected Journey gezien, dus ik weet wel het één en ander.
    Hoe moet ik me opgeven. Moet ik een naam opgeven?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omg helemaal vergeten ;O

    Naam:
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Leeftijd:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk:
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis:
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra:
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Je wilt compleet nieuwe personages?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yep, de oude zijn nogal: Ja zo is die, dus zo moet ik hem ook spelen.
    Gewoon onverwacht aangezien het eigenlijk altijd alleen jongens zijn, nu eens gemixt.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dan ga ik even een rol in elkaar flansen. Wil je ook een foto van de rol?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het liefste wel, maar als je geen goede kan vinden hoeft dat niet.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dan zal ik even gaan zoeken. Nog één laatste vraag. Is de leeftijd gewoon zoals de normale leeftijd, in de normale wereld?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja. dat is wel het makkelijkste. Zelf zet ik bijv: 6e dag van de 4e kwart-telling van de achtste maand. dus 6-8


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Oké, dat begrijp ik niet helemaal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha, Dag 6. Op die dag valt een kwart maan. Van de maand 8, dus augustes.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik ga joinen, sowieso! Kijk morgen wel naar de details, ben nu film aan het kijken.
    En dank je Kim ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 21:54 ]


    Stenenlikker

    Chilaw schreef:
    Haha, Dag 6. Op die dag valt een kwart maan. Van de maand 8, dus augustes.

    Oooh. I got it.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Naam: Emendil Bard Turambar
    Leeftijd: 43, geboren op 8 september
    Rol: Reisgenoot
    Uiterlijk:


    Emendil heeft kort stekelig bijna zwart haar en grijze ogen. Verder heeft hij brede smalle lippen met een normale neus erboven. Emendil heeft een bespierd bovenlichaam en is zo ongeveer 1 meter 83 lang. Hij is niet tevreden over zijn oren, die zijn volgens hem te groot en te plat. Gelukkig zitten die grotendeels van de dag verstopt onder zijn helm.
    Innerlijk: Emendil is iemand die ongelooflijk goed geheimen kan bewaren. Hij is de persoon die je het meest kan vertrouwen. Hij is namelijk de man die bijna niks zegt. Daarom vertelt iedereen hun geheimen aan Emendil. Ze weten van hem dat hij niet zo snel tegen iemand anders zal praten en al helemaal niet over het geheim dat ze hem hebben verteld.
    Als iemand in gevaar is, is Emendil er als de kippen bij om die persoon te redden. Hij schiet soms zo snel, dat de vijand het niet eens doorheeft.
    Emendil heeft ook zeker een slechte eigenschap. Hij is een hele vaste slaper. Als Emendil eenmaal slaapt, is hij nauwelijks wakker te maken. Meestal is water in zijn gezicht gooien de enige oplossing om hem wakker te krijgen.
    Als het aankomt op vervoer moet je weten dat Emendil liever te voet gaan, dan te moeten reizen te paard. Paarden vinden Emendil niet zo leuk en andersom ook niet.
    Geschiedenis:
    De mens Emendil is geboren als broertje van Alendil, zoon van Onorion Turambar. De broers schelen vijf jaar. Terwijl zijn broer een zwaard heeft als wapen, gebruikt Emendil liever een boog. Verder gaan de broers wel goed met elkaar om, maar toen Emendil de leeftijd van twintig haar had bereikt, scheidde de wegen tussen hem en Alendil. Ze zagen elkaar steeds minder vaak. Dat vinden ze allebei erg jammer, maar ze hebben niet de behoefte om elkaar één, twee, drie op te zoeken.
    Extra:
    Emendil is een boogschutter in hart en nieren. Hij kan niet zonder zijn boog. Waar Emendil is, is zijn boog. Verder kan hij alleen een beetje omgaan met een klein mes, maar een zwaard moet je Emendil niet geven. Dan loopt het volledig uit de hand.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 11:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."