• De stelling van deze week luidt:
    Kunst is ondefinieerbaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassino schreef:
    (...)

    Je zal er wel moeten mee kunnen leven, want dat is het enige dat je zal krijgen :p

    Haha, ik zit nu in AC3, ik was begonnen met die allemaal te spelen omdat ik hele dagen thuis zat en dat het beter was om mijn gedachten weg te houden van dat denken, maar nu wil ik niet echt verder omdat ik eerst altijd wist dat ik gewoon naar de winkel kon gaan (mijn mama naar de winkel laten gaan :p) en de volgende kon kopen xd
    En ik was echt heel gefrustreerd want ik begon Haytam net te accepteren en dan komt die af met 'May the father of understanding guide us' Haha

    Om toch nog on topic te blijven wil ik nog even benadrukken dat ik het oneens ben met de stelling.


    Aahh das jammer, maar geloof me als ik het oneens ben met een mening hier op quizlet, ik kan discussiëren tot in het oneindige en dat weet wss iedereen hier op quizlet xD Ik heb een soort van reputatie hier.

    Jaa, het aller leukste is, dat er ook echt historische feiten in voorkomen. Boston tea party bijvoorbeeld is een historisch feit en was in 1773 echt gebeurd. De Borgia's bijvoorbeeld waren een echte familie alleen staat Rodrigo Borgia beter bekend onder Alexander VI wie zijn pausschap heeft gekocht door de helft van zijn geld af te staan, dus corruptie. Dat is wel geweldig.

    Jaa ik had dat ook mij Haytam. Ik begon hem net te mogen en toen dacht ik plotseling van, wacht eens even. Haytam you're fucking bastard! xD hahahaha

    Ik blijf het toch eens met de stelling :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh das jammer, maar geloof me als ik het oneens ben met een mening hier op quizlet, ik kan discussiëren tot in het oneindige en dat weet wss iedereen hier op quizlet xD Ik heb een soort van reputatie hier.

    Jaa, het aller leukste is, dat er ook echt historische feiten in voorkomen. Boston tea party bijvoorbeeld is een historisch feit en was in 1773 echt gebeurd. De Borgia's bijvoorbeeld waren een echte familie alleen staat Rodrigo Borgia beter bekend onder Alexander VI wie zijn pausschap heeft gekocht door de helft van zijn geld af te staan, dus corruptie. Dat is wel geweldig.

    Jaa ik had dat ook mij Haytam. Ik begon hem net te mogen en toen dacht ik plotseling van, wacht eens even. Haytam you're fucking bastard! xD hahahaha

    Ik blijf het toch eens met de stelling :P


    Haha, die reputatie heb ik ook onder de mensen met wie ik vroeger vaak in discussie ging :p Onlangs zei nog iemand tegen me (wacht, ik zoek het even op, het was op skype dus ik kan het nog mooi letterlijk neerzetten ook)
    Bij ieder ander zou ik nu in discussie gaan Lisa
    Voel je vereerd, bij jou niet xD
    Ik weet van tevoren al 2 dingen.
    1. Ik heb gelijk.
    2. Ik verlies desondanks de discussie.
    Dus ik bespaar me de moeite xD


    Ja, dat vind ik ook! Die database is ook echt geweldig, zeker omdat ik in het begin dat ik weg was van school wel nog een tijdje kopies kreeg van de leerstof die ik moest kennen en dat ik dan gewoon voor geschiedenis wist welke kerk die Santa Maria Del Fiore was en dat Brunelleschi in het quattrocento die koepel daarbij heeft gemaakt. Er is toch geen betere manier om dingen te studeren op een manier die je echt leuk vind? :)

    Ooit, (misschien) op een dag als ik wijs en oud ben geworden, zal ik een definitie voor kunst vinden. En heel de wereld zal ervan weten en jij zal voor altijd denken: 'Ze had dus toch gelijk.'


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Assassino schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik ook! Die database is ook echt geweldig, zeker omdat ik in het begin dat ik weg was van school wel nog een tijdje kopies kreeg van de leerstof die ik moest kennen en dat ik dan gewoon voor geschiedenis wist welke kerk die Santa Maria Del Fiore was en dat Brunelleschi in het quattrocento die koepel daarbij heeft gemaakt. Er is toch geen betere manier om dingen te studeren op een manier die je echt leuk vind? :)

    Ooit, (misschien) op een dag als ik wijs en oud ben geworden, zal ik een definitie voor kunst vinden. En heel de wereld zal ervan weten en jij zal voor altijd denken: 'Ze had dus toch gelijk.'


    Jaa de animus (latijns voor geest of ziel) dat vind ik ook een geweldig ding ja. ahh klopt, maar ik vind het ook geweldig de Santa Mario Del fiore en daar wil ik ooit ook heen. Ook de palazzo del vecchio vind ik echt een heel mooi gebouw waar ik lekker Franchesco aan heb opgehangen hehehehe :P

    Nou ik zal erop wachten tot dan blijf ik bij mijn mening dat het niet te definiëren valt, bel me als je de definitie hebt!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa de animus (latijns voor geest of ziel) dat vind ik ook een geweldig ding ja. ahh klopt, maar ik vind het ook geweldig de Santa Mario Del fiore en daar wil ik ooit ook heen. Ook de palazzo del vecchio vind ik echt een heel mooi gebouw waar ik lekker Franchesco aan heb opgehangen hehehehe :P

    Nou ik zal erop wachten tot dan blijf ik bij mijn mening dat het niet te definiëren valt, bel me als je de definitie hebt!


    Nog voor ik de kans zal krijgen om jou te bellen, zal je me al overal op het nieuws zien!


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Eens,
    Wij zien kunst meestal als een mooi beeld of een schilderij, maar kunst is zo veel meer dan dat!
    Sommige muziek is bijvoorbeeld al kunst.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    Eens,
    Wij zien kunst meestal als een mooi beeld of een schilderij, maar kunst is zo veel meer dan dat!
    Sommige muziek is bijvoorbeeld al kunst.


    Kun je alsjeblieft niet oude topics omhoog schoppen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nu wil ik niet onnodig topics komen bumpen, maar dit kwam ik op tumblr tegen. Ik vond het toch de moeite waard om het even met jullie te delen

    “I think everything in life is art. What you do. How you dress. The way you love someone, and how you talk. Your smile and your personality. What you believe in, and all your dreams. The way you drink your tea. How you decorate your home. Or party. Your grocery list. The food you make. How your writing looks. And the way you feel. Life is art.”
    — Helena Bonham Carter


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Square schreef:
    Oneens. Ik denk dat je er best een definitie aan kunt geven, het is meer dat het verschilt per persoon.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Oneens, want kunst heeft een bepaalde waarde. Zo stoor ik me bv aan de tienduizend hipsters op instagram die plots kunstfotograaf zijn als ze een zwart/wit filter kiezen, of de rijmpjes van tienjarige kinderen of de fanfics die plots als kunst worden beschouwd omdat het een creatie is van iemand waarmee hij/zij iets mee wilt zeggen. Alsook heeft kunst altijd wel een bepaald doel, zijnde functioneel (architecturale kunst) of emotioneel impact brengen (kan beeldend en uitvoerend zijn).
    Om bv op die schoen in het museum terug te komen van ik weet niet wie in dit forum, daar zal een gedachtegoed aan hebben vastgezeten. Kunst komt niet uit het niets.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wat betekend ondefinieerbaar?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    People. Dit is een oude stelling -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Art is a bang!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Art is a bang!


    Deidara-senpai :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.