• Het is nu 125 jaar geleden dat de rebellen verloren tegen het Capitool. En het is tijd voor de vijfde kwart stelling!
    President Snow: 'en nu is het tijd om de envelop open te maken!!!' Hij pakte de envelop uit de doos en maakte hem open ' dit jaar is het speciale..... Dat er in de arena VERLIEFDE koppels ontstaan en moeten proberen samen te overleven! De koppels daar kan je op stemmen' Toen was alles stil.


    Regels!:
    • Je schrijft posts van minimaal vier regels
    • In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    • Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    • Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    • 16+ is toegestaan in het topic
    • Begeleiders en stylisten zijn AL
    • Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    • Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    • Reserveringen blijven twee dagen staan
    • Alleen ik (ThisIsMeNow) of Sempra opent een nieuwe topic!



    | Rollen. |

    | District 1. ||

    Mentor: Rosanne Shinerwood- PindaDoos
    Stylist:

    |- Jongenstribuut – Finn Daniel Puckerman- Danosaur
    |- Meisjestribuut – Amelia Night– Sempra

    || District 2. ||

    Mentor: Jade "Jay" Madeleine Squirell- Thorn
    Stylist: Destiny Flaraa- ThisIsMeNow

    |- Jongenstribuut –Tyler Dayte Montoya- Malino
    |- Meisjestribuut – Eva-Luna Jewel – ThisIsMeNow

    || District 3. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 4. ||

    Mentor: May Howard- Thorn
    Stylist:

    |- Jongenstribuut- Matthew Hammin' Adams- Thorn
    |- Meisjestribuut- Eirwen Jénne Cavanaugh- Lake

    || District 5. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 6. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Oliver Wilson– Unimaginable
    |- Meisjestribuut.- Alicia Jade Mountain- Thorn

    || District 7. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Alexander James Gabriëls- Fleeko
    |- Meisjestribuut. – Ava Barden- Lovelydemon

    || District 8. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Stephan Waters- Lovelydemon
    |- Meisjestribuut. – Helena 'helle' Hailey Dawn- Unimaginable

    || District 9. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Guillaume Phil Thomas- Unimaginable
    |- Meisjestribuut. – Nynke Melody Vain- Thorn

    || District 10. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Meisjestribuut.- Charlotte Leah Hunter- MinniMouseX

    || District 11. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - David Elliot Grande- Fleeko

    || District 12. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - Ashton Digly- Sempra
    |- Meisjestribuut.- Ordelia Palvin- ThisIsMeNow

    De koppels

    1.Amelia Night X Guillaume Phil Thomas
    2.Nynke Melody Vain X Ashton Digly
    3.Matthew Hammin' Adams X Charlotte Leah Hunter
    4.Tyler Dayte Montoya X Ordelia Palvin
    5.Eva-Luna Jewel X Oliver Wilson
    6.Alexander James Gabriëls X Helena 'helle' Hailey Dawn
    7.Ava Barden X David Elliot Grande
    8.Alicia Jade Mountain X Stephan Waters
    9.Finn Daniel Puckerman X Eirwen Jénne Cavanaugh


    De arena:
    De aren bestaat uit vol bos. De hoorn bevindt zich in het midden van een grasvlakte omringt door bos. Er zijn twee grote meren, een waterval, drie 'rivieren' en er is een 'verborgen' grot. Verder bestaat het vooral uit bos, twee open vlaktes en een bloemenveld. Als er behoefte is aan een plattegrond zal ik die maken



    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151406

    We beginnen het moment dat we de arena in gaan

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 22:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler Dayte Montoya

    Ik adem even uit, nog 60 seconden. 60 seconden voor er minstens 7 levens weg zouden zijn, en ik waarschijnlijk ook voor zorg. Ach ja, ik ben een beroeps. Tuurlijk zal ik een paar mensen vermoorden. Hmh, ik denk er nog altijd aan. Ze hebben me gekoppeld aan het meisje van district 12. Ordelia ofzo. Mhm, ze is een mooie verschijning, maar een beetje.... Ze wilt gewoon teveel. Ik begin met aftellen. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. De gong gaat en ik begin met rennen. Gelukkig ben ik snel, erg snel. Als een van de eersten kom ik aan en pak een grote rugzak en twee grote zwaarden. Het meisje van 11 zie ik al snel, ze ziet mij alleen niet. Ik steek een zwaard door haar keel en haal het er snel weer uit. Dat is een.. Ik kijk rustig om me heen en zie de jongen van 3 op me af rennen. Ik sla het zwaard tegen zijn keel en kijk toe hoe zijn hoofd bijna van zijn romp scheurt. Hmh, bloederige boel hier...


    El Diablo.

    [Ma tops]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Mon topic)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlotte Leah Hunter ll District 10

    Gespannen kijk ik naar de wapens voor me. Mijn ogen richten zich op de werpmessen. Die moet ik hebben. Ik weet niet wat Matthew van plan is, maar ik wil die messen. Ik weet niet of ik nou tegen hem heb gezegd dat ik het best de messen kan hebben. Ik kijk even naar hem. wat zou hij gaan doen? Ik weet wel wat ik ga doen: De messen pakken. Dat ga ik proberen. Heel even schrik ik als de gong gaat. Ik ren meteen snel naar de messen en gris ze van hun houder. Ik kijk om me heen. Er is al aardig wat bloed. Shit, een rugzak zou ook handig zijn geweest. Waar is Matthew?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 21:47 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [@Malino: moet Taylor geen verwonding hebben? En moeten we niet wachten tot ThisIsMeNow of Unmaginable zegt dat de gong gaat?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [@Malino: moet Taylor geen verwonding hebben? En moeten we niet wachten tot ThisIsMeNow of Unmaginable zegt dat de gong gaat?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Ik deed maar wat :x en een verwonding komt in mijn volgende post]


    El Diablo.

    {sorry als de gong nog niet ging, ik zag de post van Malino en dacht dat het al mocht}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Helena 'helle' Hailey Dawn || district acht || hoorn >bos
    Ik ademde langzaam in en uit. Nog maar heel even. Ik moest eerlijk toegeven dat ik ongelofelijk bang was. Ik kwam boven de grond uit en keek om me heen. Ik zag niks dat me echt verbaasde. Ik nam een diepe hal adem en begon met rennen zodra ik het start signaal hoorde. Nog nooit had ik zo hard gerend als ik nu deed, maar ik moest wel. Ik pakte een pijl en boog en wilde er vandoor gaan, maar kreeg een bijl naar me geworpen. De bijl raakte me net niet, maar zorgde er wel voor dat ik achterover viel, wat er voor zorgde dat ik nog maar de helft van mijn pijlen over had. Ik probeerde op te staan en rende het bos in, nadat ik nog snel een rugzak mee had gegrist. Ik rende tot ik geen geluid meer hoorde, maar bleef bang. Wat nou als er mensen aan het sluipen waren? Ik kon niet ontkennen dat bang was om dood te gaan, al was de kans aardig groot. Met een diepe zucht leun ik tegen een boom aan, luisterend of er iemand in de buurt is. Ik hoorde niemand dus probeerde ik mijn ademhaling onder controle te krijgen, wat naar mijn mening niet heel goed ging.

    (Ik zal zo even een kaart maken, aangezien we nu niet weten hoe de arena eruit ziet. En de gong gaat gewoon... Als we daar op wachten gaat de RPG alsng dood)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 22:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mag finn iemand vermoorden die niet ingevuld is? dus zeg iemand uit district 3 ofzo. voor in het bloedbad.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [mag finn iemand vermoorden die niet ingevuld is? dus zeg iemand uit district 3 ofzo. voor in het bloedbad.]



    (Ja, dat is prima denk ik. Moet ik trouwens een praattopic openen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eva-Luna Jewel
    Daar sta ik dan, 60,59,58,57 ik kijk om me heen tot ik 10,9,8,7,6,5,4,3,3,1,0!!!! Ik begin keihard te rennen en pak een grote rugzak en een set merpmessen en een loshangende gevulde fles water. Ik ren zo hard als ik kan en zie Tyler 2 tributen vermoorden. Ik rende en rende tot ik bij een bos kwam ik rende ver het bos ik en klom in een boom, proberend op adem te komen.

    Ordelia Palvin

    Toen de gong ging rende ik naar de randt. Ik pakte wat ik pakken kon en zag de jongen uit 2 mensen vermoorden en ik begon te kokhalzen. Echt smerig!! Ik rende door naar het een boom en klom in de boom. Ik dacht nog na over die jongen, als hij mijn partner is hoe zou dat dan zijn?…


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Je mag gewoon beginnen!)


    live your life, it is beautiful as it is!