• .

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 23:02 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    mijn tip: kom de volgende dag als huppel naar school
    zo diss ik altijd alle mensen uit

    x'D dat gaat al hellemaal niet helpen dan word het alleen maar erger


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    x'D dat gaat al hellemaal niet helpen dan word het alleen maar erger
    kan ook.

    Argh, ik heb precies hetzelfde probleem, nou, eigenlijk niet, want ik diss ze helemaal uit -.-''
    Sorry, geen tips, wel vet erg lijkt me..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Zo als HelloKathy zegt.

    Ik bedoel: Ga naar de CoolCat en haal daar voor weinig geld de meest barbie kleedjes weg. Zijn die mongooltjes geleik stil. Maar denk wel beetje na! Je gaat je eigen stijl toch niet aanpassen voor dat soort stumpers?

    Ik snap niet wat mensen tegenwoordig tegen Emo's hebben. Je word er zelfs voor uitgescholden als je het niet eens bent. Een mens is een mens ( Behalve racisten dan! Die kan ik dus niet uitstaan ) Ik ken het!

    Ik word ook gek van die school en vanaf morgen ga ik niet heen totdat ik op een andere school zit ( MBO )

    Tegenwoordig... Alleen maar van die mongolen op deze wereld. Ze houden nooit eens rekening met een ander :S.

    Ik word vaak uitgemaakt van vieze nepneger alleen omdat ik een basketball cap draag, basketball schoenen ( All stars ) en Hoodie vesten enzo. Ik vind je moet kunnen laten zien wie je bent en met wat je wilt om gaan enzo. En kleding maakt niet uit. Je bent wie je bent. Ik laat ook zien dat ik een stadsjongen ben en van rap houd enzo.

    Tegenwoordig worden alleen huppels nog maar geaccepteerd. Verder niks! En fok dat! Je moet niet iemand op kledingstijl nemen maar op gedrag vind ik.

    Maar weetje? Trek je er ook zo min mogelijk van aan. Dat gezeik steeds van dat Emo dit, Emo dat enzo. Bij mij is het altijd nepneger dit, nepneger dat weetjewel.... Ik heb schijt aan als mensen dat zeggen. En zo moet jij ook denken. Schijt aan haterz. Ik ben wie ik ben. Ik weet het is erg moeilijk. Ik ken het ook en heb er ook veel moeite mee gehad en heb nu soms nog veel moeite ermee. Sins ik geen Hiphopper meer ben is het al een stuk minder BTW. ( jaahhh vroegah was ik extreem hiphopper! Zo droeg ik hele wijde kleding en van die hiphopsneakers enzo. )

    Maar sterkte ermee ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    jij hebt geluk met emo joh! Bij ons zijn ze nog niet verder gekomen dan gothic -_- Alles wat anders is is gothic voor hun.

    jij hebt geluk met emo joh! Bij ons zijn ze nog niet verder gekomen dan gothic -_- Alles wat anders is is gothic voor hun.

    Ja en diegene die dat zeggen terwijl je alleen een andere stijl heb zijn helemaal een stelletje mongolen.

    Dus dan willen ze ook zeggen dat ik gothic ben? Ik heb er niks tegen en ken genoeg hele aardige gothics. Dus stijl boeit niet. Zo als ik al zei. Het gaat om het gedrag van een persoon.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Ja en diegene die dat zeggen terwijl je alleen een andere stijl heb zijn helemaal een stelletje mongolen.

    Dus dan willen ze ook zeggen dat ik gothic ben? Ik heb er niks tegen en ken genoeg hele aardige gothics. Dus stijl boeit niet. Zo als ik al zei. Het gaat om het gedrag van een persoon.


    Dat vind ik ook... Maar nepnegers zijn bij ons juist helemaal in.

    (...)

    Dat vind ik ook... Maar nepnegers zijn bij ons juist helemaal in.

    Urban is sowiezo in.

    Kijk eens voor de aardigheid op TMF. Skaten, Basketbal, Breakdance, en ga zo maar door. En ze hebben zelfs een programma op TMF over Urban en Urban gedrag enzo. Zie je ook genoeg blanken met een basketballcap die ik dus ook heb. En TMF is een hele populaire moderne tv zender dus die weten heus wel wat in en wat uit is ;). ( Kijk nooit tv dus weet niet hoe dat heet zo )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    jij hebt geluk met emo joh! Bij ons zijn ze nog niet verder gekomen dan gothic -_- Alles wat anders is is gothic voor hun.

    like, bij mij is da zo ni, ik had zo ene gothickleedje aan en de hele school vond da mooi
    in mode zit er oowk ene gothicmeisje en no problems äber er zitten geen emo's op mijn speelplaats [/1 ste graad heeft andere speelplaats]

    Ben het met Damian eens. 'k Ga geen verdere onzin toevoegen want alles wat ik wilde zeggen is blijkbaar al gezegd. Sterkte ermee meid.


    History is not hatred.

    Gewoon negeren. Jij bent zoveel beter dan hen, want jij durft tenminste anders dan iedereen te zijn. ;)

    xX Elien

    Btw: Verplaatsing naar 'School'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Man Zielige School

    Maak gewoon dat je weg bent van die school

    Heb je er veel Vrienden ?

    anders ga gewoon weg
    Ik zou Er Niet Langer KunneN Blijven hoor !
    (K)Elin

    arme jij
    kom mr met de trein nr nicol x3
    kun je by my nr sgool n_n


    We can only learn to love by loving.

    Iedereen Heeft Eigen Styl :)
    En Degene Die U Uitschelden Zijn Gewoon Slechte Karakters

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)