• Dan zou dat mij een stuk helpen. Ik heb een verhaallijn in mijn hoofd en ik heb alles al helemaal uitgedacht. Het probleem is in welke vorm ik het ga schrijven. Ik kan eigenlijk in alle tijden schrijven, maar ik ben benieuwd in welke tijd jullie een verhaal het liefste lezen.
    Aangezien ik van orde hou heb ik twee polls aangemaakt, zodat ik makkelijker kan zien wat jullie het liefste willen. :3
    Uit welke invalshoek leest een verhaal het best
    In welke tijd lees jij een verhaal het liefste
    Alvast heel veel bedankt voor het stemmen, dit helpt mij heel erg. :3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Komt voor elkaar. :Y)

•*• Lululu •*•

Ingevuld. :Y)

Chaos is a ladder.

Done (:

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Danku. :3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Getsemd op beide polls:Y)

Some people are art and do art at the same time

Gestemd :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Thank you. :3

Graag gedaan Karev!

Some people are art and do art at the same time

Gestemd+reactie (:

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Leviosae schreef:
    Gestemd+reactie (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Done! :Y)

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

Liberacorpus schreef:
    Done (:

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ingevuld!! (:

Bad decisions make good stories.

Dank jullie wel! (: