• 'Melding: Je hebt dit bericht al eens geplaatst in dit topic'

    Deze melding krijg ik de laatste paar dagen steeds in het topic, zelfs al heb ik er al een paar dagen niet op gereageerd. Is heel vervelend in spel-topics, e.d. Meer mensen die er last van hebben, of weten hoe het opgelost kan worden? (:


    Bad decisions make good stories.

    Huh, wat raar! Heb er zelf geen last van.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nee, ik heb er geen last van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nope... Wel vreemd.


    Stenenlikker

    Weet je zeker dat je er toch niet al gepost is? Dat hij bijvoorbeeld een dubbelpost doet en je daardoor die melding krijgt bij de 2de post?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Weet je zeker dat je er toch niet al gepost is? Dat hij bijvoorbeeld een dubbelpost doet en je daardoor die melding krijgt bij de 2de post?


    Ja, dat weet ik heel zeker. Ik krijg het eigenlijk alleen in spel-topics, waarbij ik bijv. moet Boemen. Als ik dan op de vorige pagina al heb geboemd krijg ik die melding.


    Bad decisions make good stories.

    Ja, als je al eens boem hebt gezegd, heb je die post inderdaad al gemaakt en kan je hem niet nog eens plaatsen. Best logisch.


    Your make-up is terrible

    Svale schreef:
    Nee, ik heb er geen last van.


    Chaos is a ladder.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik heel zeker. Ik krijg het eigenlijk alleen in spel-topics, waarbij ik bijv. moet Boemen. Als ik dan op de vorige pagina al heb geboemd krijg ik die melding.

    Dat is dan best logisch. Het zijn 2 dezelfde berichten dus kun je het niet plaatsen. Maakt niet uit of hij op de vorige pagina staat ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ja heel vaak


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vreemd, maar als je 2x exact dezelfde 'boem' gepost hebt zal het wel kloppen.
    Nu we toch met klachten bezig zijn en ik liever niet een heel nieuw topic open, is de zoekfunctie naar topics kapot?


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is dan best logisch. Het zijn 2 dezelfde berichten dus kun je het niet plaatsen. Maakt niet uit of hij op de vorige pagina staat ;p


    Maar ik heb het pas sinds gisteren, daarvoor kon ik altijd gewoon boemen? En ik heb het niet altijd, soms krijg ik geen melding en plaatst hij het gewoon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:27 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ja dan moet je er iets aan veranderen, heb ik ook wel eens. Gewoon een . , of hoofdletter gebruiken, desnoods of dan kan je weer posten.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:34 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Folklore schreef:
    Vreemd, maar als je 2x exact dezelfde 'boem' gepost hebt zal het wel kloppen.
    Nu we toch met klachten bezig zijn en ik liever niet een heel nieuw topic open, is de zoekfunctie naar topics kapot?

    Ja, maar dat is niet gemeld in een officieel nieuws topic. De database is iets aangepast, zodat verzoeken sneller werden afgehandeld. Helaas kan de zoekfunctie niet tegen de nieuwe vorm en zal dus herschreven moeten worden. Dit is niet Rutgers hoogste prioriteit dus het kan even duren voordat dat gemaakt is.
    In de tussentijd kun je nog steeds topics vinden via google. Typ bijvoorbeeld dit in: "site:quizlet.nl One Direction Topic" om op Quizlet.nl te zoeken naar topic's van One Direction.
    Anarose schreef:
    (...)

    Maar ik heb het pas sinds gisteren, daarvoor kon ik altijd gewoon boemen? En ik heb het niet altijd, soms krijg ik geen melding en plaatst hij het gewoon.

    Het kan zijn dat je het dan met een hoofdletter hebt gedaan. Want "boem" is niet "Boem".

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anarose schreef:
    (...)

    Maar ik heb het pas sinds gisteren, daarvoor kon ik altijd gewoon boemen? En ik heb het niet altijd, soms krijg ik geen melding en plaatst hij het gewoon.


    Ik kon het eigenlijk nooit. Het is altijd een kwestie van een hoofdletter erbij, puntje toevoegen, zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er ook af en toe last van, maar ik vind het niet storend of zo..


    | Reality is for people that lack imagination |