• Nou, waar begin ik. In ieder geval, m'n ex is al een tijdje m'n ex. Soms negeerde hij me, soms was hij opeens weer aardig als we elkaar zagen. De laatste paar weken hadden we soms contact via whatsapp, en twee weken geleden terwijl ik aan het werk was in de kroeg (garderobe) liep hij dronken heen en weer en begon over 'seks met je ex' tegen me. Hij heeft vrijwel tot sluitingstijd bij me gehangen, me uitdagen, duidelijk makend dat hij seks met me wilde.
    De dag erna gebeurde dat ook. Ik mistte hem nog wel, maar wist niet wat ik precies voor hem voelde. Ik verwachtte er voor de rest eigenlijk ook niks van.

    Vervolgens begon hij me wel soms te negeren, dan weer appen, etc. Afgelopen zaterdagochtend bedacht ik me opeens; het is het één of het ander. Of we doen alsof we elkaar niet kennen, of we doen gewoon aardig. Aan hem de keuze.
    Om die reden vroeg ik of hij die dag even tijd had, omdat ik hem wat wou vragen. Hij zei dat hij tot laat moest werken, dus oké geen tijd. Ik moest weer werken in de kroeg, en kreeg rond half 12 opeens - van zijn telefoon - het volgende bericht:

    "Hee chick laat *ex* even met rust want jij bent fucking irritant, ik ken *ex* nu pas even en iedere keer denk jij dat je kans bij hem maakt maar je interesseert hem gewoon niet meer. Ga wat met je leven doen en laat hem met rust"

    Ik wist niet echt wat ik ervan vond. Natuurlijk schrok ik ergens, maar aan de andere kant vond ik het ook wel komisch. Dat stuurde ik ook terug, met erbij dat ik het ook erg dapper vond dat hij het een ander liet zeggen, en dat ik door dergelijke acties ook niet echt meer geïnteresseerd ben ik een relatie met hem.
    Hij is gewoon zo veranderd sinds het uit is, en ik heb echt geen idee waarom. Hij had het uitgemaakt, dus het kan ook niet zo zijn dat ik hem zo erg heb gekwetst oid. Die avond sprak ik ook een jongen die hem van de middelbare school kent en nu sinds een tijdje weer, die zei ook dat hij heel erg veranderd was, je het ene moment kon negeren en dan weer heel leuk kwam doen. Precies zoals hij tegen mij deed.

    Na dat bericht kwam hij binnen met twee meisjes die ik niet kende. Z'n vrienden waren er al (die doen trouwens wel gewoon aardig en normaal, altijd). Hij kwam doodleuk naar me toe met z'n jas, waarna ik hem doodleuk naar de bar stuurde om daar z'n jas te dumpen. Hij was nog verbaasd ook, maar ik was wel blij dat hij niet lang door bleef zeuren.
    Tja, als jij normaal doet tegen mij, doe ik normaal tegen jou. Als hij zoiets laat sturen en verwacht dat ik dan leuk blijf doen, dan kent hij me blijkbaar niet.
    Eén van die meisjes kwam nog naar me toe, stelde zich vrolijk voor en zei "ja, ik stuurde je dat net", en begon weer een 'hij moet je niet'-verhaal. Een vriend van me zat bij me, en toen ze weg ging heb ik me prima vermaakt met hem en andere gezellige mensen haha.

    Ookal zag dat meisje er niet bepaald uit als zijn type (en ook door d'r gedrag), toch hoop ik ergens dat ze een relatie hebben. En dan al een tijdje, voor ik seks met hem heb gehad. Heel slecht, maar ik hoop het gewoon. Niet dat ik het dan tegen d'r ga zeggen, maar als ze weer iets dergelijks doet kan ik dan wel even veelbelovend vragen of ze misschien een open relatie hebben. *muwhaha*

    Oh well, ik snap er geen drol van. Ergens luchtte het wel op dat hij niet alleen tegen mij zo doet, want als hij zo compleet is omgeslagen zie ik qua gedrag niks meer in hem. Wel vreemd, want in z'n aardige periode's was hij gewoon normaal bij me, zoals ik hem kende.

    Ik moest even m'n ei kwijt, ookal heb ik dit verhaal al 10x moeten uitleggen aan vrienden. Maakt niet uit, altijd fijn om het even ergens op Q te droppen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mannen...


    Bad decisions make good stories.

    Van mij krijg je een hele droge reactie: Je bent beter af zonder hem, zo te horen.
    In een relatie zoeken de meeste mensen zekerheid en dat is bij jou en je ex ver te zoeken. Hij is ook niet voor niks je ex natuurlijk.
    En die meid moet niet zo tegen je aanzeiken, zou ik niet pikken.
    Succes er mee iniedergeval! (:


    You are beautiful, you are love.

    Sorry..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap er zelf ook niet veel van xD

    Maar ik denk niet dat het een goede jongen is en dat je beter af bent zonder hem...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lang verhaal..
    Maar volgens mij ben je idd beter af zonder hem...
    ik vind het alleen zo sneu dat dat meisje dan helemaal moet gaan zeggen dat hij geen interesse meer in jou heeft.
    Waarschijnlijk doet ze dat gewoon, omdat ze bang voor je is en je op afstand wil houden ofzo (:
    - Leuke gedachte is dat in ieder geval^^-

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dude. Die shit kun je verwachten van een gozer met bipolaire neigingen. Doe jezelf een lol, scheld die kerel een keer uit voor vuile vieze teringflikker, scheld jezelf een keer uit voor vuile vieze teringflikker (jij was immers zo slim om toch met 'm het bed in te duiken en je brein niet te gebruiken) en ga daarna verder met je leven zoals hij met het zijne doet. Op die vage neigingen na. Yeah.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Anarose schreef:
    Mannen...

    Het zijn rare wezens mannen.
    Maar je hebt geen gevoelens meer voor hem. Dat is goed maar je kan toch altijd terug kijken op leuke dingen die jullie hebben meegemaakt;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hashirama schreef:
    Dude. Die shit kun je verwachten van een gozer met bipolaire neigingen. Doe jezelf een lol, scheld die kerel een keer uit voor vuile vieze teringflikker, scheld jezelf een keer uit voor vuile vieze teringflikker (jij was immers zo slim om toch met 'm het bed in te duiken en je brein niet te gebruiken) en ga daarna verder met je leven zoals hij met het zijne doet. Op die vage neigingen na. Yeah.
    Jij reageert altijd zo leuk op dit soort topics :)


    Life is hard and then we die

    Volgens mij ben je echt beter af zonder em.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij reageert altijd zo leuk op dit soort topics :)

    I expected a warning for the cussing :x. Phew.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Dude. Die shit kun je verwachten van een gozer met bipolaire neigingen. Doe jezelf een lol, scheld die kerel een keer uit voor vuile vieze teringflikker, scheld jezelf een keer uit voor vuile vieze teringflikker (jij was immers zo slim om toch met 'm het bed in te duiken en je brein niet te gebruiken) en ga daarna verder met je leven zoals hij met het zijne doet. Op die vage neigingen na. Yeah.



    Mee eens^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hashirama schreef:
    Dude. Die shit kun je verwachten van een gozer met bipolaire neigingen. Doe jezelf een lol, scheld die kerel een keer uit voor vuile vieze teringflikker, scheld jezelf een keer uit voor vuile vieze teringflikker (jij was immers zo slim om toch met 'm het bed in te duiken en je brein niet te gebruiken) en ga daarna verder met je leven zoals hij met het zijne doet. Op die vage neigingen na. Yeah.


    Als ik niet had gezien dat mijn zus dit niet had geschreven, dan had ik echt gedacht dat mijn zus dit had geschreven....

    On topic: Ik ben het echt helemaal met Hashirama eens. ^.^

    En jij bent echt veel, veel beter af zonder hem!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ...


    quidquid excusatio prandium pro

    Hashirama schreef:
    Dude. Die shit kun je verwachten van een gozer met bipolaire neigingen. Doe jezelf een lol, scheld die kerel een keer uit voor vuile vieze teringflikker, scheld jezelf een keer uit voor vuile vieze teringflikker (jij was immers zo slim om toch met 'm het bed in te duiken en je brein niet te gebruiken) en ga daarna verder met je leven zoals hij met het zijne doet. Op die vage neigingen na. Yeah.

    Dude, hij is niet bipolair :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ^ I said tendencies. Neigingen.


    No growth of the heart is ever a waste