• Ik wilde wel eens weten wie hier Hollywood Undead (HU) kent. Volgens Last.FM ben ik begonnen met luisteren van HU op 21 Nov 2011, dus dat is ook al weer een tijdje. Maar volgens mij luisterde ik het al wat langer via YouTube.

    De reden waarom ik het een goede band vind is redelijk simpel. Ze hebben zowel serieuze liedjes (zoals Circles, Bullet, Rain, Outside en Black Dahlia (mijn all time favorite)), echte "party" liedjes waarop je gewoon lekker los kunt gaan (zoals Bitches, Pigskin, Everywhere I Go en Gangsta Sexy) en gewoon "normale" liedjes (zoals City, Been to Hell en Glory).

    Duuus, who knows them?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 12:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zelf ken ik het niet, maar volgens mij luistert maar broer wel naar ze.


    Can't control my second personality

    Dat is niet echt mijn muziek :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze geweldig. 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben nu Circles aan het luisteren, ga je rijtje wel even af haha en tot nu toe vind ik dit nummer errrrug gaaf :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind hun echt briljant! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zijn ze ook niet van I must be emo? I keep on forgetting.

    Maar ik ken ze ja, and I think they're awesome.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Goede teksten (afgezien van de party nummers) luister er al een tijdje naar.


    If you want something you will have to fight for it. It doesn't knock on your door saying: "hello I am succes."

    Yoda schreef:
    Zijn ze ook niet van I must be emo? I keep on forgetting.

    Maar ik ken ze ja, and I think they're awesome.

    I must be emo? Daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb toch echt alle albums ;o
    -gaat op zoek-

    EDIT: Nope, it's not. Schijnt een of andere kerel te zijn die de verkeerde artiest erbij heeft gezet. Daardoor is dat ontstaan. Het klinkt ook niet als een van hun zangers.

    EDIT 2: Ik heb even doorgezocht, het is eigenlijk van "Adam And Andrew" :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 11:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I must be emo? Daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb toch echt alle albums ;o
    -gaat op zoek-


    Nja, ik weet het niet zeker hoor x'D Maar ik geloof dat het een nummer van hun is. Of het heet emo kid. I must be emo of emo kid. Same thing. Anyway, heel lang geleden hoorde ik een nummer van ze, nooit meer naar de band omgekeken en toen er een aantal jaar geleden weer ingerold. Maar ik luister het alleen occasionally, so.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 11:47 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Nja, ik weet het niet zeker hoor x'D Maar ik geloof dat het een nummer van hun is. Of het heet emo kid. I must be emo of emo kid. Same thing. Anyway, heel lang geleden hoorde ik een nummer van ze, nooit meer naar de band omgekeken en toen er een aantal jaar geleden weer ingerold. Maar ik luister het alleen occasionally, so.

    Zie mijn edits, als je die nog niet gezien had ;p

    Bij mij verschilt het echt heel erg. Ik luister het soms weken lang niet, maar ik heb ook dagen dat ik het alleen maar luister.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het liedje Lion ook geweldig. Zover ik weet gaat het over zijn dochter. Dat benadrukt "I'm sorry daughter but your father is not the same, I can look into your eyes and swear that i will change." ook. Hij zou vaker bij haar zou willen zijn, hoewel hij weet dat hij dat niet zal zijn. Verder vind ik dat het stukje "If there is one thing i would keep, it is you i would save. Cause i am just a Lion and a Lion i will stay." dit ook benadrukt.

    Zover als ik het zie zegt hij dat te laat is voor hem om te veranderen, om door iemand gered te worden. Maar als hij het kan, zal hij haar redden en haar beschermen tegen de "Lions" van deze wereld.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 11:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken een paar nummers van ze en die vind ik wel nice. ^^ Dus ik zal zo deze nummers wel even luisteren.


    -

    Yes, yes, I like them. Goodnight, sleep tight, don't let the dead bite. ^^


    Bad decisions make good stories.

    HU-fan meldt zich (:
    Faves:
    Sell Your Soul
    This Love, This Hate
    Knife Called Lust
    Christmas Time in Hollywood

    Loveless schreef:
    HU-fan meldt zich (:
    Faves:
    Sell Your Soul
    This Love, This Hate
    Knife Called Lust
    Christmas Time in Hollywood

    Die is zeker goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.