• Ik wilde wel eens weten wie hier Hollywood Undead (HU) kent. Volgens Last.FM ben ik begonnen met luisteren van HU op 21 Nov 2011, dus dat is ook al weer een tijdje. Maar volgens mij luisterde ik het al wat langer via YouTube.

    De reden waarom ik het een goede band vind is redelijk simpel. Ze hebben zowel serieuze liedjes (zoals Circles, Bullet, Rain, Outside en Black Dahlia (mijn all time favorite)), echte "party" liedjes waarop je gewoon lekker los kunt gaan (zoals Bitches, Pigskin, Everywhere I Go en Gangsta Sexy) en gewoon "normale" liedjes (zoals City, Been to Hell en Glory).

    Duuus, who knows them?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 12:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken het.. van naam.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    gingercheeks schreef:
    Ik ben nu Circles aan het luisteren, ga je rijtje wel even af haha en tot nu toe vind ik dit nummer errrrug gaaf :'D


    -

    Sidewinder schreef:
    Ik ken het.. van naam.

    Ga luisteren dan!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken ze en vind ze echt goed (:
    Ik heb toch wel een aantal liedjes van ze op mijn Ipod staan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ga luisteren dan!

    Jaja :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ken ze, haha. Bij Bullet wist ik eerst niet zo goed of het nou een vrolijk/vreselijk depressief nummer was haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Ik ken ze, haha. Bij Bullet wist ik eerst niet zo goed of het nou een vrolijk/vreselijk depressief nummer was haha.

    Hahaha, ja dat ken ik. Pas bij de tweede keer luisteren kwam ik erachter dat het een vreselijk depressief nummer is wat gewoon vet vrolijk klinkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken ze alleen bij naam. Ik zal binnenkort eens wat liedjes gaan luisteren.


    Chaos is a ladder.

    Pennybags schreef:
    Ik ken ze, haha. Bij Bullet wist ik eerst niet zo goed of het nou een vrolijk/vreselijk depressief nummer was haha.

    Ik hou van dat nummer!
    Idk why. Verklaar me voor gek. Ik moest zo hard lachen toen ik hem voor het eerst hoorde.
    En ik word er nog altijd vrolijk van als ik het hoor.
    Ik weet niet, het maakt het opeens niet meer raar om over zelfmoord te zingen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 9:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken ze ^^ Ik heb er eerst heel veel naar geluisterd, nu vind ik het wat minder.

    Bullet ken ik wel. Het meest vrolijke zelfmoordlied wat ik ooit gehoord heb :')
    Maar verdere liedjes ken ik eigenlijk niet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Bullet ken ik wel. Het meest vrolijke zelfmoordlied wat ik ooit gehoord heb :')
    Maar verdere liedjes ken ik eigenlijk niet.

    Nou ga luisteren dan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou ga luisteren dan :Y)

    Yes sir(cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een vriendin van me is er helemaal gek op, we luisterden het samen weleens. Maar uiteindelijk ben ik een beetje van dat soort muziek afgestapt en naar symphonic metal gaan luisteren. Ik herinner me nog wel een paar liedjes. Als ik ze hoor, zal ik ze vast wel mee kunnen zingen.


    Searching heavens for another earth