• Het is nu 125 jaar geleden dat de rebellen verloren tegen het Capitool. En het is tijd voor de vijfde kwart stelling!
    President Snow: 'en nu is het tijd om de envelop open te maken!!!' Hij pakte de envelop uit de doos en maakte hem open ' dit jaar is het speciale..... Dat er in de arena VERLIEFDE koppels ontstaan en moeten proberen samen te overleven! De koppels daar kan je op stemmen' Toen was alles stil.


    Regels!:
    • Je schrijft posts van minimaal vier regels
    • In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    • Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    • Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    • 16+ is toegestaan in het topic
    • Begeleiders en stylisten zijn AL
    • Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    • Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    • Reserveringen blijven twee dagen staan
    • Alleen ik (ThisIsMeNow) of Sempra opent een nieuwe topic!



    | Rollen. |

    | District 1. ||

    Mentor: Rosanne Shinerwood- PindaDoos
    Stylist:

    |- Jongenstribuut – Finn Daniel Puckerman- Danosaur
    |- Meisjestribuut – Amelia Night– Sempra

    || District 2. ||

    Mentor: Jade "Jay" Madeleine Squirell- Thorn
    Stylist: Destiny Flaraa- ThisIsMeNow

    |- Jongenstribuut –Tyler Dayte Montoya- Malino
    |- Meisjestribuut – Eva-Luna Jewel – ThisIsMeNow

    || District 3. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 4. ||

    Mentor: May Howard- Thorn
    Stylist:

    |- Jongenstribuut- Matthew Hammin' Adams- Thorn
    |- Meisjestribuut- Eirwen Jénne Cavanaugh- Lake

    || District 5. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 6. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Oliver Wilson– Unimaginable
    |- Meisjestribuut.- Alicia Jade Mountain- Thorn

    || District 7. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Alexander James Gabriëls- Fleeko
    |- Meisjestribuut. – Ava Barden- Lovelydemon

    || District 8. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Stephan Waters- Lovelydemon
    |- Meisjestribuut. – Helena 'helle' Hailey Dawn- Unimaginable

    || District 9. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Guillaume Phil Thomas- Unimaginable
    |- Meisjestribuut. – Nynke Melody Vain- Thorn

    || District 10. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Meisjestribuut.- Charlotte Leah Hunter- MinniMouseX

    || District 11. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - David Elliot Grande- Fleeko

    || District 12. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - Ashton Digly- Sempra
    |- Meisjestribuut.- Ordelia Palvin- ThisIsMeNow

    De koppels

    1.Amelia Night X Guillaume Phil Thomas
    2.Nynke Melody Vain X Ashton Digly
    3.Matthew Hammin' Adams X Charlotte Leah Hunter
    4.Tyler Dayte Montoya X Ordelia Palvin
    5.Eva-Luna Jewel X Oliver Wilson
    6.Alexander James Gabriëls X Helena 'helle' Hailey Dawn
    7.Ava Barden X David Elliot Grande
    8.Alicia Jade Mountain X Stephan Waters
    9.Finn Daniel Puckerman X Eirwen Jénne Cavanaugh


    De arena:
    De aren bestaat uit vol bos. De hoorn bevindt zich in het midden van een grasvlakte omringt door bos. Er zijn twee grote meren, een waterval, drie 'rivieren' en er is een 'verborgen' grot. Verder bestaat het vooral uit bos, twee open vlaktes en een bloemenveld. Als er behoefte is aan een plattegrond zal ik die maken



    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151406

    We beginnen het moment dat we de arena in gaan

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 22:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ThisIsMeNow schreef:
    Eva-Luna Jewel
    Daar sta ik dan, 60,59,58,57 ik kijk om me heen tot ik 10,9,8,7,6,5,4,3,3,1,0!!!! Ik begin keihard te rennen en pak een grote rugzak en een set merpmessen en een loshangende gevulde fles water. Ik ren zo hard als ik kan en zie Tyler 2 tributen vermoorden. Ik rende en rende tot ik bij een bos kwam ik rende ver het bos ik en klom in een boom, proberend op adem te komen.

    Ordelia Palvin

    Toen de gong ging rende ik naar de randt. Ik pakte wat ik pakken kon en zag de jongen uit 2 mensen vermoorden en ik begon te kokhalzen. Echt smerig!! Ik rende door naar het een boom en klom in de boom. Ik dacht nog na over die jongen, als hij mijn partner is hoe zou dat dan zijn?…



    (Vier regels (: )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan ik voor Matthew meisje 5 reserveren om te vermoorden? Hij wil perse een dode :P]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    [Kan ik voor Matthew meisje 5 reserveren om te vermoorden? Hij wil perse een dode :P]


    Tuurlijk!!


    live your life, it is beautiful as it is!

    Alexander James Gabriëls ||District 7 ,bloedbad

    Mijn ademhaling versnelde erg en ik was bijna verblind toen ik boven kwam. Het was een normaal gebied. Vlugtig keek ik naar de andere tributen die keurig opgesteld staan in een cirkel en algauw vind ik Ava. Voordat ik nog maar iets kon doen ging de gong en schrik ik op,waarna ik als een gek ren naar de hoorn.
    Ik gritste een rugzak van de grond en zocht een Bijl of een zwaard ,of iets in die aard. Ik schrik me rot als ik een hoofd van iemand zie liggen.
    Het heeft me een misselijk gevoel en ik hield me in om niet over mijn nek te gaan. Als ik bij de gong was kon ik een bijl nemen ,maar een scherp ding suisde voorbij in mijn hals en daarna volgde er een seconde later een in mijn wang.
    Ik rende weg van de hoorn ,weg van dit boederige nachtmerry.
    De snedes in mijn wang en hals ,waren niet zo heel diep ,maar prikten als gek.

    (Wie wil me Alex nog een wonde geven ,of een blauwe plek bezorgen ^^ )

    David Elliot Grande || District 11
    Ik was in schok ,het leek alsof ik niet meer hoorde en alles in slow motion speelde. Ik ize mensen ,vluchten ,rennen ,vechten en ik sta hier nog.
    Pas als ik zie ,hoe een zwaard door de keel van Brianna geboord word ,schiet ik wakker en ren naar haar toe.
    Ik schreeuw haar naam in de hoop op een reactie. Ik kende Brianna al heel mijn leven ,ze was mijn buurmeisje en soort van beste vriendin voor me.
    Ik kniel voor haar neer en ,probeer niet te huilen. Ik moest sterk blijven. Ik doe haar oogleden toe ,zodat ze dit bloedbad ,niet meer hoeft aan te zien en sta dan op om naar een rugzak te rennen ,ik was woest en wilde wraak ,ookal heb ik geen idee wie haar vermoord heeft.
    Ik kon een rugzak meegritsen en een soort van metalen komer ,maar iets wikkelt zich om mijn voeten ,waardoor ik val.
    Rap wrik ik me los en ik voel iets scherp ,aan mijn buik en ik bijt hard op mijn kiezen om niet te hoeven schreeuwen van de pijn.
    Ik strompel weg ,richting de bossen ik ren zo hard ,dat ik niet weet waar ik naartoe ren en ik val in een halling ,waardoor ik van de helling rol en daar lig al kreunend. Met mijn hand ga ik naar mijn wonde en ik voel plakkerigheid van bloed ,vermengt met vuiligheid.

    (wie wil mag ze tegenkomen ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Praattopic


    Guillaume Phil Thomas || District || Hoorn > Bos
    Ik keek snel om me heen nadat ik boven de grond uit was gekomen. Naast dat ik niet veel bijzonders zag, zag ik alle tributen natuurlijk ook. Allemaal zagen ze er zo anders uit dan tijdens de training, maar dat was niet zo heel raar. Voor mij leken ze ten minste anders. Ik zuchtte diep voordat ik begon te rennen. Ik pakte een rugzak en een mes. Verder kwam ik niet, want ik kon geeneens nog iets pakken voordat ik een mes naar mijn hoofd kreeg, wat mijn zij raakte. Het was geeneens zo erg, hij had mij amper graakt, maar het deed ongelofelijk veel pijn. Ik rende weg, zo hard als mogelijk was, het bos in. Ik was nog nooit zo bang geweest. Ik klom een boom in en ging stil op een tak zitten voordat ik de rugzak opende. Er zat niet veel bijzonders in, maar er zat een waterfles in, wat al heel fijn was. Met een tevreden glimlach draai ik me voorzichtig om, om te kijken of er nog iemand anders aan komt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Dayte Montoya

    Ik kijk kort om me heen en haal mijn schouders op. Het was niet veel bijzonders meer.. Ik voel opeens een sterke pijn in mijn wang en ik grom. Ik draai me snel om en zie een meisje. Pech gehad.. Ik hak net zoals de vorige haar hoofd eraf en vervolgens ren ik het bos in Na een tijdje lopen plof ik bij een boom. Ik zou het horen als er iemand aan zou komen, ik had een uitstekend gehoor. Ik open mijn rugzak en knik goedkeurend. Goede keuze Tyler..Een 2 liter waterfles, wat gedroogd vlees en fruit, een touw, een slaapzak en een ehbo-kit. Hmh, niet heel veel eten maar oké.. Dan moest ik maar een grote rugzak grijpen in plaats van een normale. ik neem een slok water en stop de fles dan weer terug. Ik kijk naar het bloed op de zwaarden en grijns even.


    El Diablo.

    Oliver Wilson || District 6 || Hoorn > Bos
    Ik bleef staan. Ik kon niet rennen en wist niet waarom. Voor mij zag ik hoe iedereen op de hoorn afrende, maar ik kon niet bewegen. Ik was te bang. Ik begon pas te rennen toen ik me realiseerde dat ik laat was. Ik reageerde normaal vrij snel, maar dit keer had ik een black-out. Ik pakte een rugzak een een speer en begon te rennen. Een flinke snee in mijn been was alles wat ik aan het bloedbad had overgehouden, afgezien van de spullen. De rugzak voelde niet licht en sinds er vast geen stenen inzaten zat dat wel goed. De speer had ik niet veel aan, aangezien ik niet met een speer om kon gaan. Ik zuchtte geirriteerd, wat was ik weer slim bezig. Ik zag iets in een boom bewegen en dook meteen weg erachter een andere boom. Ik keek voorzichtig en zag een meisje zitten. Stil keek ik om me heen voordat ik in de boom daarnaast klom en haar bekeek. Zou ik haar kunnen vermoorden? Ik hees mezelf omhoog en ging zitten. Een steek in mijn zij liet mij even een 'au'-geluidje maken en mijn ogen werden groot, hopend dat ze me niet door zou hebben.

    (Dit gaat over Eva-Luna)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 22:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alexander James Gabriëls ||District 7 || Bos.

    Ik rende het bos in ,ergens kon ik mezelf wel tegen mijn hoofd slaan ,want ik zou de hele tijd mijn bijl moeten vasthouden en dat ding was best wel zwaar.
    Ik ging mijn vrije hand ,naar mijn wang ,waar het bloed vanaf druipt. Het brande verschrikkelijk. Ik liep door en dacht net dat ik alleen zou zijn,maar net op het moment dat ik op kijk ,zie ik de jongen van district 9. Ik hou mijn bijl in aanval positie. Ergens zou dit geen eerlijk gevecht zijn ,aangezien hij niet oplette en ik eigenlijk zo mijn bijl in zijn ribbekast kon boren.
    Ik had het lef niet om iemand dat aan te doen ,aangezien ze mij niets deden.
    " Ben je gewapend?"vroeg ik met een strenge toon in zijn stem en ik kijk hem emotieloos aan. Als ik hij me niets wilde doen ,kon ik misschien een bondgenootschap met hem vormen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Guillaume Phil Thomas || District ||Bos
    Ik draaide me geschrokken om. Ik wilde een stap achteruit doen, maar struikelde. Ik was soms zo verschrikkelijk handig, niet dus. Ik keek even snel om me heen en raakte het mes op van de grond, aangezien ik hem liet vallen op het moment dat ik zelf viel. De jongen zag er gevaarlijk uit, maar ik herinnerde me dat hij geen beroeps was, dus dat was al 'beter'. Nu had ik nog een kans om te leven. Ik hield het mes angstig omhoog en wees ernaar. "Kijk, dit is mijn wapen, ik ben gewapend. Nou ben ik niet heel goed met een mes, dus dat telt misschien wel als niet gewapend?" Probeerde ik. Ik voelde mezelf dom en misschien een beetje raar, maar ik was vooral bang, bang dat ik nu al dood zou gaan. Ik slikte moeilijk voor ik mijn ogen voor een seconde de andere kant op liet kijken, om te zien of we niet beslopen werden. Nee, er was niemand. Iets wat aan de ene kant best mooi was, maar aan de andere kant misschien niet, ik wist het niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Oliver Wilson || District 6 || Hoorn > Bos
    Ik bleef staan. Ik kon niet rennen en wist niet waarom. Voor mij zag ik hoe iedereen op de hoorn afrende, maar ik kon niet bewegen. Ik was te bang. Ik begon pas te rennen toen ik me realiseerde dat ik laat was. Ik reageerde normaal vrij snel, maar dit keer had ik een black-out. Ik pakte een rugzak een een speer en begon te rennen. Een flinke snee in mijn been was alles wat ik aan het bloedbad had overgehouden, afgezien van de spullen. De rugzak voelde niet licht en sinds er vast geen stenen inzaten zat dat wel goed. De speer had ik niet veel aan, aangezien ik niet met een speer om kon gaan. Ik zuchtte geirriteerd, wat was ik weer slim bezig. Ik zag iets in een boom bewegen en dook meteen weg erachter een andere boom. Ik keek voorzichtig en zag een meisje zitten. Stil keek ik om me heen voordat ik in de boom daarnaast klom en haar bekeek. Zou ik haar kunnen vermoorden? Ik hees mezelf omhoog en ging zitten. Een steek in mijn zij liet mij even een 'au'-geluidje maken en mijn ogen werden groot, hopend dat ze me niet door zou hebben.

    (Dit gaat over Eva-Luna)


    Eva-Luna Jewel || district 2 || bos > boom||

    Ik hoorde een geluid en keek om me heen, ik zag de jongen uit 6 huiveren en zag dat hij een wond had. Ik keek in mijn tas, een zakje met gedroogt vlees, een zakje met fruit, nachtkijker, en een EHBO doos. Ik keek erin en zag iets tegen zijn wond. Ik pakte het en gaf het aan hem 'hoi… ik ben Eva-Luna uit 2 welk nummer heb jij? En wie ben jij?" Vroeg ik zacht wachtend op antwoord…


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Mijn topics, ik reageer morgen oké?]


    Reality's overrated.

    [Mijn topics]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Amelia Night.

    Als de gong gaat, gaat mijn blik vrijwel meteen naar de jongen waarnee ik opgescheept zit. Ik ren hem achterna, maar bots tegen een random meisje op. Het mes dat ik te pakken heb gekregen steek ik zonder genade in haar. Ze slaakt nog een gesmoorde kreet en kijkt me hulpeloos aan. Ik wend mijn blik af. Phil en een jongen staan tegenover elkaar. Listig luister ik het gesprek af. " Ben je gewapend?" Vraagt de jongen uit district zeven. "Kijk, dit is mijn wapen, ik ben gewapend. Nou ben ik niet heel goed met een mes, dus dat telt misschien wel als niet gewapend?" Ik zucht even, zit ik met hem opgescheept? Ik ren op de jongen uit district zeven af, vouw mijn armen om ziijn nek, zodat ik achter hem sta en druk mijn mes tegen zijn keel aan. ‘Wat kom je hier doen?’ Vraag ik vijandig. Ik zou hem geen pijn doen, als ik dat niet al gedaan had, maar misschien kunnen we een bondgenootschap vormen.

    [mijn topics. Ik zal straks posten (:]


    First things first, but not necessarily in that order

    Matthew Hammin' Adams || District 4 || hoorn

    Als de gong gaat, weet ik onmiddellijk wat me te doen staat. Naar de hoorn rennen, mijn drietand pakken, en moorden. 3 opdrachten die ik kost wat kost moet uitvoeren. Als ik niet naar de hoorn ren, kom ik als een zwakkeling over. Als ik mijn 3-tand niet pak, ben ik bijna niet dodelijk, aangezien ik niet onmiddellijk een speer zie liggen, en moorden... dat doet elke winnaar. Elke winnaar moet moorden, en als ik dit wil winnen, moet ik ook moorden.
    Mijn drietand ligt me zoals gewoonlijk soepen in de hand, maar ik heb geen tijd om daarover na te denken. Ik wil eerst iemand vermoorden, zodat het Capitool weet dat ik geen zielige zwakkeling ben.
    Het meisje uit 5 is mijn eerste doel, en die lukt dan ook, ze is op slag dood als ik mijn drietand door haar keel gooi. Dan zie ik een tribuut uit 10 lopen, de jongen denk ik.
    Vlug kijk ik in het rond of Charlotte me niet ziet, maar ze kijkt niet mijn kant op, dus steek ik mijn drietand ook door zijn keel. Dat zijn er genoeg voor het bloedbad, de rest laat ik wel aan de andere tributen over.

    [iemand die nog met Matthew wil vechten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried