• Het is nu 125 jaar geleden dat de rebellen verloren tegen het Capitool. En het is tijd voor de vijfde kwart stelling!
    President Snow: 'en nu is het tijd om de envelop open te maken!!!' Hij pakte de envelop uit de doos en maakte hem open ' dit jaar is het speciale..... Dat er in de arena VERLIEFDE koppels ontstaan en moeten proberen samen te overleven! De koppels daar kan je op stemmen' Toen was alles stil.


    Regels!:
    • Je schrijft posts van minimaal vier regels
    • In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    • Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    • Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    • 16+ is toegestaan in het topic
    • Begeleiders en stylisten zijn AL
    • Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    • Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    • Reserveringen blijven twee dagen staan
    • Alleen ik (ThisIsMeNow) of Sempra opent een nieuwe topic!



    | Rollen. |

    | District 1. ||

    Mentor: Rosanne Shinerwood- PindaDoos
    Stylist:

    |- Jongenstribuut – Finn Daniel Puckerman- Danosaur
    |- Meisjestribuut – Amelia Night– Sempra

    || District 2. ||

    Mentor: Jade "Jay" Madeleine Squirell- Thorn
    Stylist: Destiny Flaraa- ThisIsMeNow

    |- Jongenstribuut –Tyler Dayte Montoya- Malino
    |- Meisjestribuut – Eva-Luna Jewel – ThisIsMeNow

    || District 3. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 4. ||

    Mentor: May Howard- Thorn
    Stylist:

    |- Jongenstribuut- Matthew Hammin' Adams- Thorn
    |- Meisjestribuut- Eirwen Jénne Cavanaugh- Lake

    || District 5. ||

    Mentor:
    Stylist:

    || District 6. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Oliver Wilson– Unimaginable
    |- Meisjestribuut.- Alicia Jade Mountain- Thorn

    || District 7. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Alexander James Gabriëls- Fleeko
    |- Meisjestribuut. – Ava Barden- Lovelydemon

    || District 8. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Stephan Waters- Lovelydemon
    |- Meisjestribuut. – Helena 'helle' Hailey Dawn- Unimaginable

    || District 9. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. – Guillaume Phil Thomas- Unimaginable
    |- Meisjestribuut. – Nynke Melody Vain- Thorn

    || District 10. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Meisjestribuut.- Charlotte Leah Hunter- MinniMouseX

    || District 11. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - David Elliot Grande- Fleeko

    || District 12. ||

    Mentor:
    Stylist:

    |- Jongenstribuut. - Ashton Digly- Sempra
    |- Meisjestribuut.- Ordelia Palvin- ThisIsMeNow

    De koppels

    1.Amelia Night X Guillaume Phil Thomas
    2.Nynke Melody Vain X Ashton Digly
    3.Matthew Hammin' Adams X Charlotte Leah Hunter
    4.Tyler Dayte Montoya X Ordelia Palvin
    5.Eva-Luna Jewel X Oliver Wilson
    6.Alexander James Gabriëls X Helena 'helle' Hailey Dawn
    7.Ava Barden X David Elliot Grande
    8.Alicia Jade Mountain X Stephan Waters
    9.Finn Daniel Puckerman X Eirwen Jénne Cavanaugh


    De arena:
    De aren bestaat uit vol bos. De hoorn bevindt zich in het midden van een grasvlakte omringt door bos. Er zijn twee grote meren, een waterval, drie 'rivieren' en er is een 'verborgen' grot. Verder bestaat het vooral uit bos, twee open vlaktes en een bloemenveld. Als er behoefte is aan een plattegrond zal ik die maken



    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151406

    We beginnen het moment dat we de arena in gaan

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 22:14 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alexander James Gabriëls ||District 7 || Bos.

    "Kijk, dit is mijn wapen, ik ben gewapend. Nou ben ik niet heel goed met een mes, dus dat telt misschien wel als niet gewapend?" zei hij terwijl hij zijn mes toonde.
    Ik zucht zacht en wilde net omkijken ,maar ik schrik me rot als iemand me in een wurghouding vast neemt en een mes tegen mijn keel drukt.
    ‘Wat kom je hier doen?’ vroeg een meisjesstem me vijandig. "Nou ,... Ik heb zelf geen idee ,vraag het Capitool maar ,waarom ik hier zit. "zeg ik droogjes.
    Wat kan ik eraan doen ,dat ik toevallig hier ben, ik kon evengoed dood zijn of aan de andere kant van de arena.
    "Dus mag ik weten wie jij bent en waarom je me in deze houding vast hebt." vroeg ik haar lichtelijk uitdagend. Ik weet dat ze zo mijn keel kon opensnijden ,maar misschien liet ze me met rust.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Eigenlijk wil ik ook mee doen als tribuut. :c )

    [@Danosaur: Kan Eirwen naar Finn?]


    Reality's overrated.

    PindaDoos schreef:
    (Eigenlijk wil ik ook mee doen als tribuut. :c )


    Als je wil kan je Alicia van me overnemen? 3 is sowieso al veel...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    PindaDoos schreef:
    (Eigenlijk wil ik ook mee doen als tribuut. :c )


    Anders mag je Ordelia? Als je dat wil


    live your life, it is beautiful as it is!

    Charlotte Leah Hunter ll District 10

    Ik kijk om me heen. Ik heb mijn messen, maar is dat genoeg om te overleven? Ik zie nog een tas liggen en ren ernaartoe, om ervoor te proberen te zorgen dat niet iemand anders hem voor mijn neus wegpakt. Als ik er bijna ben, grist een jongen, waarvan ik de naam niet weet, de tas voor mijn neus weg. Snel gooi ik een van mijn messen naar hem. Hij wordt geraakt in zijn arm. Hij is niet ernstig gewond, maar genoeg om de tas te laten vallen. Hij rent snel weg, hij is vast bang om nog meer geraakt te worden. Ik raap triomfantelijk mijn tas op en kijk weer om me heen. Er wordt best veel gevochten. Mijn oog valt op Matthew. Snel ren ik naar hem toe en ik zie dat hij zijn drietand heeft. 'Wat doen we nu? Hier blijven om te vechten?' vraag ik hem.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Eirwen Jénne Cavanaugh || District 4

    Een mes, een mes en een klein rugzakje is alles wat ik te pakken heb kunnen krijgen bij de hoorn. Daarna ben ik meteen het bos ingerend. Vlakbij de rivier met de watervallen ben ik me gaan verschuilen. Voorzichtig heb ik de rugzak geopent, om te kijken wat er in zit.
    Het enige wat er in het rugzakje zit is een klein flesje, een paar pleisters, jodium en een stuk visdraad. Weinig dus, heel weinig. Ik ben bezig met het reinigen van het water en probeer wat eetbaars te vinden. Hoe weet ik nog niet. Maar dat lukt wel. Ik krijg het wel voor elkaar.
    Mijn handen haal ik door mijn zwarte haar, dat zorgvuldig gevlochten is door de stylisten. Bij ieder geluidje kijk ik aandachtig om me heen. Om elke mogenlijkheid uit te sluiten. Stel er een tribuut aankomt? Ik ben niet van plan nu al te sterven. Ik ben niet van plan te sterven in het algemeen. Hoe klein mijn kansen ook zijn. Ik ga niet opgeven, echt niet. Ik ga vechten. Vechten voor mijn leven.


    Reality's overrated.

    Guillaume Phil Thomas || District || Bos
    De jongen leek me niks te willen doen, wat iets goeds was. Ik zuchtte even opgelucht, maar toen zag ik mijn partner die hem van achteren aanviel. Ik stond op en pakte mijn spullen op. Dit was ongelofelijk, als ze zich de hele tijd overal mee ging bemoeien was ik er nu ook al klaar mee. "Ooit gehoord van 'zet mensen geen mes op hun keel en misschien willen ze je wel helpen?" Mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen één van hen. Ik gooide de rugzak over mijn schouders en keek naar de twee, die zich wel leken te amuseren. Ik was stil achter een boom verdwenen en lette vooral op. Ik was niet iemand die graag vocht. Als hij me had aangevallen had ik me verdedigt, maar dat was misschien het verschil tussen mij en een beroeps. Ik hoefde geen dood op mijn geweten, leek me niet fijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Danosaur = Cannibal
    sorry. Dat ik nog niet gereageerd heb. Had wat persoonlijke dingetjes. Wat kan ik doen met Finn?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    [Danosaur = Cannibal
    sorry. Dat ik nog niet gereageerd heb. Had wat persoonlijke dingetjes. Wat kan ik doen met Finn?]


    [Je kan naar Eirwen?]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    [Je kan naar Eirwen?]

    [weten ze al dat ze een koppel moeten vormen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    [weten ze al dat ze een koppel moeten vormen?]


    [Geen idee?]


    Reality's overrated.

    Finn Daniël Puckerman
    Ik had een goede start. Er stond al een dode op mijn naam en ik had kunnen pakken, waar ik op uit was. De werpnessen had ik tussen mijn riem gestoken en het afgepakte samuraizwaard zat tussen de hengels van de rugtas gestoken. Het liefst had ik bij de Horn gebleven, zodat ik altijd alles op voorraad zou hebben, maar daar had ik de andere beroeps voor nodig. En die waren weg. Van het welbekende pakt, leek niets meer over en nu zat ik in mijn eentje, hoog in een boom, midden in het bos. De scherpen puntjes, van de werpnessen, prikten in de stof van mijn uniform, maar ik had er niet genoeg last van, om uit mijn gehurkte houding te komen. Ik haal mijn rugtas van mijn rug en open hem. Crackers, stukjes gedroogd vlees, vuurstenen en een waterfles. Leeg. Snel stopte ik alles terug en
    Spitsten ik mijn oren. Ik wist zeker dat ik vlak bij een waterbron was, want ik hoorde het stormen van water. Ik maakte alles in porde en ging mijn rugtas weer om. Spoel liet ik me van tak, naar tak zakken en stond ik weer op de grond. De bladeren en takken, kraakte onder mijn gewicht en mijn ogen scande alles. Niets of iemand die in mijn beurt leek te zijn. Ik verplaatste me stil, richting het zuiden, waar ik de beek aantrof die ik zocht. Het water leek me schoon genoeg ok te drinken. Ik hurkte neer en zetten de tas naast me neer, zodat ik de waterfles kon vullen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mensen, laat dit niet doodgaan ): )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fleeko schreef:
    Alexander James Gabriëls ||District 7 || Bos.

    "Kijk, dit is mijn wapen, ik ben gewapend. Nou ben ik niet heel goed met een mes, dus dat telt misschien wel als niet gewapend?" zei hij terwijl hij zijn mes toonde.
    Ik zucht zacht en wilde net omkijken ,maar ik schrik me rot als iemand me in een wurghouding vast neemt en een mes tegen mijn keel drukt.
    ‘Wat kom je hier doen?’ vroeg een meisjesstem me vijandig. "Nou ,... Ik heb zelf geen idee ,vraag het Capitool maar ,waarom ik hier zit. "zeg ik droogjes.
    Wat kan ik eraan doen ,dat ik toevallig hier ben, ik kon evengoed dood zijn of aan de andere kant van de arena.
    "Dus mag ik weten wie jij bent en waarom je me in deze houding vast hebt." vroeg ik haar lichtelijk uitdagend. Ik weet dat ze zo mijn keel kon opensnijden ,maar misschien liet ze me met rust.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH