• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // 24121993
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten: [ Ergste geval van gestoord. ;D
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [18+]
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [Uitgebreid]
    Rede 'Madhouse':
    Familie:
    Extra: [Zet er onderstreept bij met wie je eventueel in de kamer wilt zitten. Dit geld voor de boys van 1D+kamergenoten]

    Formulier kan eventueel nog aangepast worden,
    Let op; Mee doen is wel op eigen risico
    Kamer indeling komt bij het speeltopic.
    Regels komen ook in het speeltopic te staan.

    Topic kan nog veranderd worden, ik kan op dit moment niet echt helder nadenken ;x


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:03 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    Ik denk ongeveer rond half vier/vier uur. Of later als ik met vrienden ga afspreken.


    Jammer, dan ben ik al aan het eten. :') Moet om 18u beginnen met werken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (...)

    Nice, zie trouwens wel dat je niks met de voorkeuren hebt gedaan :') (van Hour en DamnBieber)

    Klopt, aangezien de meeste hebben gezegd dat het niks uitmaakte heb ik er maar niks met de voorkeuren gedaan.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mweh, kan het gewoon niet nu even? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het erg als Aidan zijn kamergenoot uitfreakt?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Is het erg als Aidan zijn kamergenoot uitfreakt?


    Van mij mag je. x'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De rest ook natuurlijk... (duivel)


    Bowties were never Cooler

    Liam wordt gek van Jevany, dat verzeker ik je.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ghehehe. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Llamarmy schreef:
    Is het erg als Aidan zijn kamergenoot uitfreakt?


    Ik wens je success. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik wens je success. :'D


    Bloeddrinkende psychopaat zonder geweten... ik denk dat het wel lukt


    Bowties were never Cooler

    Ik wil het topic nu, dan kan ik tenminste nog reageren haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cannibal schreef:
    Rol: Psychopaat
    Naam: Anthony -Antz- Daniel Puckerman
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Brits
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Je hoeft Anthony niet te kennen om te zien dat er wat mis met hem is. Hij heeft merkwaardige eigenschappen en heeft nooit goed kunnen functioneren. Hij is te vergelijken met een klein kind en dit komt omdat zijn gewetensfunctie niet goed is ontwikkeld. Hij snapt werklijk niets van de wereld en kan totaal doordraaien als iets niet gaat zoals hij gewent is en kan slecht tegen nieuwe dingen. Hij heeft een bepaald patroon dat hij moet volgen. een soort dwangneurose. Anthony komt vaak over als de onschuld zelf en dit is hij ook als alles gaat zoals het moet en hij een goede dag heeft. en die heeft hij merkwaardig weinig zins hij is opgenomen. Hij bewonderd mensen enorm, maar niet op de goede manier. Hij word rustig van de structuur van iemand zijn huid en heeft een obsessie met bloed. Dat is de reden dat hij mensen graag aanraakt. Maar niet zonder te denken aan hoe het zou voelen om de huid open te splijten en te zien bloeden. En het is vaak genoeg gebeurt dat het knopje werd omgedraaid in zijn hoofd en hij al snel het bloed op zijn handen had, van onschuldige personen. Eenmaal dit gebeurt is, draait hij door. Dit houd in, dat hij de haren uit zijn eigen hoofd trekt, zichzelf tegen muren gooit en zijn eigen huid openkrabt. Anthony is dus niet onbekend met een dwangbuis. Hij heeft totaal geen besef van wat hij doet en waarom hij word opgesloten.
    Anthony praat maar weinig en al hellemaal niet met vreemde. Hij observeert mensen enkel, en communiceert graag met ze. maar probeert zoveel mogelijk duidelijk te maken met handelingen. Er zijn ook dagen dat Anthony de oren van je hoofd afkletst, maar dit komt enkel voor p zijn goede dagen.
    Rede: Anthony is een gevaar voor de buitenwereld en zou nooit voor zichzelf kunnen zorgen. Toen zijn adoptie ouders hem zagen vingerverven met het bloed van hun net geadopteerde baby, was de maat vol.
    De baby heeft het niet overleefd.
    Familie: Anthony is als baby uit een bloedbad gehaald, waar zijn ouders bij zijn omgekomen. Hij heeft zich er nooit veel van kunnen herinneren, maar bij de tijd, komt er steeds meer terug. Hij heeft redelijk wat jaar in een kindertehuis gezeten, omdat toen al duidelijk was, dat er iets mis met hem was. Uiteindelijk is hij opgenomen door een gezin met al drie kinderen. Hier heeft hij vanaf zijn 15de gezeten, totdat het duidelijk werd, dat Anthony niet meer te redden was en ze hem laten opnemen
    Extra: word eigenlijk altijd Antz genoemd. en zo stelt hij zichzelf ook voor. Hij zal dan ook niet luisteren naar zijn volledige naam. Omdat hij dat interpreteert met straf krijgen. omdat hij altijd bij zijn hele naam werd genoemd, in het tehuis, als hij iets fout had gedaan en daarvoor gestraft werd. En deze waren niet mild.
    uiterlijk kan nog veranderen.


    Heb even de reden dat hij er zit aangepast ;3

    En antz gaat het nog druk krijgen met 2 kamergenoten die allebei een gespleten persoonlijkheid hebben.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)


    Heb even de reden dat hij er zit aangepast ;3

    En antz gaat het nog druk krijgen met 2 kamergenoten die allebei een gespleten persoonlijkheid hebben.


    Haha, inderdaad xd.

    Ik ga zelf geen rol invullen, tenzij er nog een overige patiënt moet worden ingevuld, because damn baby, maar dit doet me heel erg denken aan, klik.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 1:29 ]


    The artist is the kid that survived.

    Llamarmy schreef:
    (...)

    Bloeddrinkende psychopaat zonder geweten... ik denk dat het wel lukt


    Stiekem denk ik dat ook ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you