• Ligt het aan mij of is de hipe JB en 1D

eindelijk
    aan het afzwakken?

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:35 ]

Queer zijn is gewoon alles

Potjandriedubbeltjes. Nu je het zegt!

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Jep is het en daar ben ik blij om. Breng ze nou niet op ideeën.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Jep is het en daar ben ik blij om. Breng ze nou niet op ideeën.

Ga ik zeker niet doen!
    Dit was 1 van de verschrikkelijkste hipes ooit.

Ik merk niet echt een verschil, maar ik let er ook niet echt op. :3

•*• Lululu •*•

Afzwakken? Niks van gemerkt hoor.

i put the fun in funeral

*Kijkt naar de top*
    Alleszins die van 1D niet. JB zie ik inderdaad minder.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik weet het niet.
    Wat ik wel weet en wat me keer op keer heel erg opvalt is dat aan de ene kant bepaalde mensen voortdurend over hypes klagen, maar ze aan de andere kant ook de hele tijd topics aanmaken over juist die hypes die ze zo vreselijk vinden. Beetje ironisch. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Melieke schreef:
    *Kijkt naar de top*
    Alleszins die van 1D niet. JB zie ik inderdaad minder.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Vinter schreef:
    Afzwakken? Niks van gemerkt hoor.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Wishful thinking

quidquid excusatio prandium pro

1D is (helaas) nog steeds super populair hier op q, maar ik zie de laatste tijd niet echt meer JB spul meer hier, nee.

"I think you draw to much attention, mr. Underhill."

.. Maar er staan vast 10 hypes in de rij Quizlet te betrede

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Licet schreef:
    .. Maar er staan vast 10 hypes in de rij Quizlet te betrede

I'd love Hannibal to be the next hype. Can we have that? Everyone on Q to turn into cannibals? That would be amusing.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Javert schreef:
    (...)

I'd love Hannibal to be the next hype. Can we have that? Everyone on Q to turn into cannibals? That would be amusing.

Nee alsjeblieft niet zeg. Gewoon geen hypes kan dat ook? Ik ben ze echt helemaal zat.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee alsjeblieft niet zeg. Gewoon geen hypes kan dat ook? Ik ben ze echt helemaal zat.

Helaas(huil)