• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // 24121993
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten: [ Ergste geval van gestoord. ;D
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [18+]
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [Uitgebreid]
    Rede 'Madhouse':
    Familie:
    Extra: [Zet er onderstreept bij met wie je eventueel in de kamer wilt zitten. Dit geld voor de boys van 1D+kamergenoten]

    Formulier kan eventueel nog aangepast worden,
    Let op; Mee doen is wel op eigen risico
    Kamer indeling komt bij het speeltopic.
    Regels komen ook in het speeltopic te staan.

    Topic kan nog veranderd worden, ik kan op dit moment niet echt helder nadenken ;x


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:03 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ghehe, heb er wel inspiratie voor, maar ik ga hem waarschijnlijk verwaarlozen dan :p


    Happy Birthday my Potter!

    @'Rider
    Je kan altijd proberen, toch?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:17 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rider schreef:
    Ghehe, heb er wel inspiratie voor, maar ik ga hem waarschijnlijk verwaarlozen dan :p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    iPayphone schreef:
    @'Rider
    Je kan altijd proberen, toch?


    Hmmm, oké, maar het wordt wel een serie moordenaar die nooit gepakt is, dus dan ben je wel gewaarschuwd :p


    Happy Birthday my Potter!

    is Niall nog vrij?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: HazzaBoo The Flirt
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19 jaar, 1 Februari 1994
    Nationaliteit: Brits. Holmes Chapel.
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Innerlijk: ; Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen. Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet. Ondanks dat Harry weet dat die knap is is die niet heel egoïstisch. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, ook is hij heel erg graag bij zijn familie. Bij zijn vrienden in de buurt is die meestal ook heel erg druk. Dan gedraagt hij zich ook niet naar zijn leeftijd, maar één stuk jonger. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen, omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt. Hij heeft veel meegemaakt. Harry snapt niet hoe mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Hoe mensen hem kunnen haten, zonder dat ze hem kennen. De dingen die de paparazzi verkondigde gaan soms gewoon te ver. En dan dat mensen het geloven, zet hem aan het denken. Hij wilt graag weten wat die verkeerd doet waardoor ze hem zo haten. Hij wilt graag zijn best doen om die mensen tevreden te maken maar hij denkt dat die niet meer dan zichzelf kan zijn, al probeert hij zich af en toe wel een beetje te veranderen.
    Rede 'Madhouse: Harry geloofde net als de rest van de band niet dat daar de ergste gekken zaten, nadat ze een uitnodiging hadden ontvangen. Doordat ze dachten dat het een horrorverhaal was, zijn ze er met plezier naar vertrokken. Maar of het later nog steeds met plezier is.
    Familie: Hij is geboren bij zijn moeder Anne Cox en zijn vader Des Styles, Harry heeft een oudere zus, Gemma. Harry was 7 jaar toen zijn ouders gingen scheiden ; zijn moeder hertrouwde later met Robin Twist. Over de scheiding vertelt Harry: "Het was een rare tijd. Ik weet nog dat ik steeds moest huilen. Ik snapte niet echt wat er aan de hand was, ik was gewoon verdrietig dat mijn ouders niet meer samen zouden zijn." Na de scheiding verhuisden Harry Styles met zijn oudere zus en zijn moeder naar de andere kant van Cheshire.
    Harry is erg dicht bij zijn moeder, Anne, en zijn zus, Gemma. Hij kreeg zelfs tatoeages gewijd aan hen en toont vaak zijn liefde voor hen.
    Extra: Harry is biseksueel. Verder heeft hij nog verschillende tatoeages, zoals bijvoorbeeld de vogeltjes, ster en vlinder. Maak niet uit

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 17:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @'Nessje
    Jaah hij is nog vrij.

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, oké, maar het wordt wel een serie moordenaar die nooit gepakt is, dus dan ben je wel gewaarschuwd :p


    I like it :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De foto's moesten gewoon


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lol wat een charmante foto's van Hazz.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    24121993 schreef:
    De foto's moesten gewoon


    En bedankt, nu zit ik weer in een lachbui ;x. Hahah :)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    @'Nessje
    Jaah hij is nog vrij.

    (...)

    I like it :'D


    Ken je the following? Hij wordt de verbeterde Joe Carroll...


    Happy Birthday my Potter!


    Hier nog één paar normale. Deze kon ik niet meer plaatsen D;



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    iPayphone schreef:
    (...)

    En bedankt, nu zit ik weer in een lachbui ;x. Hahah :)


    Graag gedaan (bloos)

    Hour schreef:
    Lol wat een charmante foto's van Hazz.


    Het kan ook niet anders *O*

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik weet geen uiterlijk voor mijn personage ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    dan zou ik niall willen reserveren, is het goed als ik hem dan morgen ofzo invul?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'