• Ligt het aan mij of is de hipe JB en 1D

    eindelijk
    aan het afzwakken?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij niet hoor :P
    Ze zijn nog even irritant.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Todd schreef:
    Niemand mag Bieber. :Y)


    Oh, genoeg wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het 1D-forum is inderdaad nogal dood de laatste tijd. Komt waarschijnlijk omdat er veel fans zijn overgestapt naar 5 Seconds Of Summer, Union J of The Janoskians. Dus ik zou je als ik jou was maar alvast voorbereiden op de volgende Quizlet-hype, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Square schreef:
    Ik weet het niet.
    Wat ik wel weet en wat me keer op keer heel erg opvalt is dat aan de ene kant bepaalde mensen voortdurend over hypes klagen, maar ze aan de andere kant ook de hele tijd topics aanmaken over juist die hypes die ze zo vreselijk vinden. Beetje ironisch. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Javert schreef:
    (...)

    I'd love Hannibal to be the next hype. Can we have that? Everyone on Q to turn into cannibals? That would be amusing.

    I'm a Cannibal! =D
    Maar ik denk niet dat, dat ooit een hype zal worden en ik denk wel dat ik daar blij mee ben.

    Ik snap trouwens niet waar mensen zich zo druk om maken. Als je niet op dingen van jb of 1D klikt. Heb je er ook geen last van.
    Je hoefd die verhalen van ze in de top niet te lezen. Iedereen hier heeft wel een hype hier, die hij of zij niet leuk vind. Moet daar nu echt bij elke fanbase een topic over gemaakt worden om te vragen of het kan stoppe. Hypes hier stoppen niet. De ene vind je wat leuker dan de anders. Zo what.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 16:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De stories in de top krijgen ook steeds minder kudo's. Het is niet dat de fans af zitten te zwakken, maar juist de stories - gezien de topictitel -
    Ik heb geen haat op 1D of JB maar vind dat de hype ook minder mag worden :') echt irritant.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 16:35 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Pythias schreef:
    Potjandriedubbeltjes. Nu je het zegt!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee alsjeblieft niet zeg. Gewoon geen hypes kan dat ook? Ik ben ze echt helemaal zat.


    Hier sluit ik me bij aan.




    Sorry, had to :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Het maakt mij niet uit. Er zal altijd wel een nieuwe fandom komen en soms vind je die leuk en soms niet.


    •*• Lululu •*•

    Wat wil je bereiken met dit topic dan. Ervoor zorgen dat ze weer helemaal actief worden zodat je dan iets hebt om op te zeuren? :')


    -

    DarkSavior schreef:
    Jep is het en daar ben ik blij om. Breng ze nou niet op ideeën.


    26 - 02 - '16

    Pennybags schreef:
    Het 1D-forum is inderdaad nogal dood de laatste tijd. Komt waarschijnlijk omdat er veel fans zijn overgestapt naar 5 Seconds Of Summer, Union J of The Janoskians. Dus ik zou je als ik jou was maar alvast voorbereiden op de volgende Quizlet-hype, haha.

    Wie the fuu- zijn dat nu weer? D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vinter schreef:
    Afzwakken? Niks van gemerkt hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon geen hypes meer zou het beste zijn. Zo zou alles denk ik beter verdeeld zijn en zou er meer ademruimte zijn voor ander stories uit verschillende fandoms/met onbekende personen. En ik heb het niet zo op JB en 1D dusja :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Pennybags schreef:
    Het 1D-forum is inderdaad nogal dood de laatste tijd. Komt waarschijnlijk omdat er veel fans zijn overgestapt naar 5 Seconds Of Summer, Union J of The Janoskians. Dus ik zou je als ik jou was maar alvast voorbereiden op de volgende Quizlet-hype, haha.


    En ik merk dat ook mainstreet zijn intrede doet

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 22:41 ]


    Queer zijn is gewoon alles