• Ligt het aan mij of is de hipe JB en 1D

    eindelijk
    aan het afzwakken?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Game of Thrones is toch nieuwe hype? (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En nog steeds denk ik dat het er heus nog in volle glorie is, alleen minder overheersend op het foum al eerst, voila. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    En nog steeds denk ik dat het er heus nog in volle glorie is, alleen minder overheersend op het foum al eerst, voila. (nerd)


    INVASION!of hypes(nerd)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind nog steeds dat er héél veel JB en 1D is.
    Ik heb overigens niet dat, wat veel mensen wel hebben, dat ik minder fan word van iets als het een hype wordt.


    Tortura schreef:
    Game of Thrones is toch nieuwe hype? (krul)

    Het wordt populairder. Maar dat is eigenlijk net zo met Once Upon A Time en The Vampire Diaries. Maar veel hypes breken ook niet echt door. Harry Potter en Twilight waren ook een tijdje populair op Quizlet, nu nog steeds wel, maar het is nog echt overheersend geweest.

    DarkSavior schreef:
    Nee alsjeblieft niet zeg. Gewoon geen hypes kan dat ook? Ik ben ze echt helemaal zat.

    lk denk dat Quizlet altijd in de ban zal zijn van een hype.

    Javert schreef:
    I'd love Hannibal to be the next hype. Can we have that? Everyone on Q to turn into cannibals? That would be amusing.

    Game of Thrones of The Vampire Diaries zou ook fijn zijn.


    Chaos is a ladder.

    Ik zou gewoon zo graag willen dat stories die niet met de hypes te maken hebben ook een kans krijgen. Ik heb een beetje het gevoel dat, zodra mensen hun karakters naar 1D namen veranderen, ze gelijk 10 x zoveel lezers krijgen, wat ik heel erg zonde vindt. Daarnaast komen er daardoor nogal rare mixen (One Direction en The Hunger Games? Wat?) plus ik heb honger.

    ST0RMY schreef:
    Ik zou gewoon zo graag willen dat stories die niet met de hypes te maken hebben ook een kans krijgen. Ik heb een beetje het gevoel dat, zodra mensen hun karakters naar 1D namen veranderen, ze gelijk 10 x zoveel lezers krijgen, wat ik heel erg zonde vindt. Daarnaast komen er daardoor nogal rare mixen (One Direction en The Hunger Games? Wat?) plus ik heb honger.


    Dit is waar. Kan hier niets aan gedaan worden?


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    En ik merk dat ook mainstreet zijn intrede doet



    Please NO!!


    -

    ST0RMY schreef:
    Ik zou gewoon zo graag willen dat stories die niet met de hypes te maken hebben ook een kans krijgen. Ik heb een beetje het gevoel dat, zodra mensen hun karakters naar 1D namen veranderen, ze gelijk 10 x zoveel lezers krijgen, wat ik heel erg zonde vindt. Daarnaast komen er daardoor nogal rare mixen (One Direction en The Hunger Games? Wat?) plus ik heb honger.

    Die mixen vind ik ook echt vreselijk.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    Die mixen vind ik ook echt vreselijk.


    Ik ook en dan die bromances. Sommigen gaan gewoon te ver.


    26 - 02 - '16

    Tbh, I'm happy with that. Er zijn genoeg, leuke en goede OP verhalen, die de top verdienen en niét de 1D verhalen. En ach, wat betreft de Justin Bieber verhalen is dat al een hele tijd niet meer zo 'populair'. 1D heeft zo'n beetje het story gebied overgenomen (cat)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:17 ]

    Tortura schreef:
    (...)
    Wie the fuu- zijn dat nu weer? D:


    Union J is een boyband, The Janoskians is een stel wannabe-Youtubers en 5 seconds of summer is een band dat in 1D's voorprogramma stond lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik ook en dan die bromances. Sommigen gaan gewoon te ver.


    Sommigen gaan te ver ja, maar persoonlijk vind ik de meeste slash-verhalen wel betere verhaallijnen hebben dan hetero-verhalen. Like, ik heb nog nooit een hetero-fanfiction gelezen die ècht een originele verhaallijn heeft.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    nvm

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 9:39 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)


    wtf gebeurde hier, het was niet mijn bedoeling m'n eigen berichten te citeren lol

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 9:40 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Alleen op Q. dan toch. c:


    Save me from myself.