• (Vorige keer was naam-zoek topic hierheen verplaatst, so I guess this is the right place?)

    Ik zoek een foto van een jonge vrouw, maar ik kan niet vinden wat ik zoek, enkel een animatie/tekenfiguurtje, haha.
    Heeft iemand een foto van iemand die hier op lijkt? :a (Zie plaatjes hieronder)



    Mogelijkheden:
    Sylvia Weiss (Amanda Seyfried in film Time Strip Poker)
    Random girl #1
    Random Girl #2 (Beetje bewerken)
    Dianna Agron
    Random Girl #3 of Random Girl #3.1 (Moet deze nog keer opnieuw en goed inkleuren)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 20:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb wel een paar foto's van zo'n glitter drankjes, maar dan zit er geen gezicht bij.

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3

    Foto 4


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het gaat om de persoon (: Toch bedankt voor de moeite.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, niemand? Mensen uit films zijn ook gewoon toegestaan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben voor je aan het nadenken, maar ik kan even op niemand komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Op weheartit staan volgensmij best wel veel leuke gifs van Nina Dobrev,
    Moet je maar eens even kijken of je iets leuks kan vinden.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De enige die ik weet is Amanda Seyfried in Time. Of hoe die film ook heet.


    Your make-up is terrible

    Karev schreef:
    Ik ben voor je aan het nadenken, maar ik kan even op niemand komen.


    Dat probleem had ik dus ook al en ik had ook al gezocht, maar vond alleen maar meiden met lang haar :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh sorry, had even niet begrepen dat je gericht op zoek was naar meisjes met kort haar :Y)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Cas schreef:
    De enige die ik weet is Amanda Seyfried in Time. Of hoe die film ook heet.



    Time Strip Poker, hahahah, even gegoogeled. Die komt aardig in de buurt (: Ik zal hem, of eigenlijk haar, onthouden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier misschien nog wat foto's waar je iets aan hebt

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3

    Foto 4


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    Hier misschien nog wat foto's waar je iets aan hebt

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3

    Foto 4


    Yeah (: Jammer dat die derde zo'n dikke laag foundation lijkt te hebben, anders was die erg goed geweest. Misschien dat ik het wat kan aanpassen met picmonkey. Heel erg bedankt iig.

    @Mismi; Dat is enkel een site :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oh.. als ik erop klik is het een plaatje..

    Je kan dan even zoeken op Ashley Greene.. op een aantal foto's heeft ze kort haar :p

    doet deze het wel?? :p

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:54 ]

    mismi schreef:
    oh.. als ik erop klik is het een plaatje..

    Je kan dan even zoeken op Ashley Greene.. op een aantal foto's heeft ze kort haar :p

    doet deze het wel?? :p


    Ja hij doet het, maar ik vind het iets te netjes (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 20:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hier kan je ook fotos van vinden zonder krullen ze speelt Lisbon in the mentalist

    en dit is beckett uit castle :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque