• Ik zit heel erg te twijfelen om een SAO (Sword Art Online) RPG Te maken.

    Sword Art Online is een Anime, in de Anime is Sword Art Online een spel. Een online spel die je met een helm speelt, door die helm is het alsof je echt in het spel zit. Je gebruikt je lichaam in het echt niet, maar in het spel wel. De eerste dag dat het spel uit kwam heeft de maker ervoor gezorgd dat niemand meer kan uitloggen. je zit dus vast in het spel. Je kan niet je helm afdoen of iemand anders, want dan komt via een chip Microwave radiation en die frituren dus zo je hersenen. Ditzelfde gebeurt als je HP zo omlaag gaat dat je ' doodgaat' in hetspel. als je dood gaat in het spel, ga je dood in het echt.

    Nou zat ik er aan te denken hier een RPG van te maken maar zit zelf te twijfelen of mensen dit leuk of interesant zullen vinden en daarom wil ik graag jullie meningen weten ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het klinkt wel gaaf eigenlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik snap het niet echt D:

    Waarschuw me als het begint :Y)


    Tijd voor koffie.

    Sempra schreef:
    Ik snap het niet echt D:


    Je zit vast in een online spel. als je dood gaat, ga je in het echt dood, als iemand de helm van je hoofd probeert te halen ga je ook dood. Iedereen is daarom ook naar ziekenhuizen vervoerd voor voeding etc


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niemand die het interesant lijkt? de rollentopic staat online?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]